Vandaag weer eens in de gelegenheid om me om te kleden. Wat heb ik aan: als lingerie een rood fluwelen / kanten setje van After Eden. Daaroverheen zwarte pantys, een denimrok van (net iets over de knie) met op de dijen een ingeborduurde applicatie met bloemenmotief.
Daaroverheen een strak zwart truitje tegen de koude en daar overheen een gehaakte top met namaak! bontkraagje van Miss Etam.
Een bad is inderdaad lekker.......hoewel elke dag me wat te ver gaat. Zou er de tijd niet eens voor vinden.
En daarna.....nou....meestal nachtpon en kimono met mn onvermijdelijke badslippers.
Claudia Zomer
Op reis is de eindbestemming niet belangrijk, wel de plaats waar je nu bent.
Wat ik nu aan heb, een jogging broek, warme trui en sokken, het is guur en koud weer buiten.
Overdag op het werk had ik een spijkerrok, trui, panty’s (speciale voor lange benen van de hema) en laarzen. En niet te vergeten had ik mijn sterretjes oorbellen in. Die ik nog steeds in heb
Groetjes Yildiz
ik zit nu lekker achter de pc in mijn nieuwe zwarte esprit jurkje met een grijze panty met ruitpatroontje.
Oja, en natuurlijk mijn pumps met 6,5 cm hak.
Euhm..rechtstreeks van uit mn bed gerold....need say more? Straks spijkerbroek, groen shirtje, zwart vestje. En Kitty oorbellen (NATUURLIJK! Kitty is lief)
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.
Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Ik heb mij nu net omgekleed. ik heb een kort mini rokje aan nu met een turqoise gekleurd bloesje. Mooie visnetkousen en vandaag loop ik op mijn 15 cm hoge stilletto's. Ik heb mij ook lekker opgemaakt, en van die heerlijke kunstnagels en natuurlijk een pruik.