Nieuwe stappen ondernomen
Moderator: Moderators
-
- ForumFan
Krantepapier? Dat zal knisperen .
een andere oplossing wat redelijk voldoet is 2 paar kniekousjes en een doos kanariezaad. Per voet 250 gram of meer naar gelang jouw cup -wens in een kousje of boterhamzakje doen en dicht knopen. Vlak boven de knoop (tepel) het overtollige afknippen. ik gebruik als veiligheid nog een extra kousje maar het hoeft niet. Ik slaap er zelfs mee en heb nog geen problemen gehad. Bij het bukken vallen ze er soms uit maar ach: "je mot och wat?"Toch gaat er niets boven echte proth. maar die prijs hè
een andere oplossing wat redelijk voldoet is 2 paar kniekousjes en een doos kanariezaad. Per voet 250 gram of meer naar gelang jouw cup -wens in een kousje of boterhamzakje doen en dicht knopen. Vlak boven de knoop (tepel) het overtollige afknippen. ik gebruik als veiligheid nog een extra kousje maar het hoeft niet. Ik slaap er zelfs mee en heb nog geen problemen gehad. Bij het bukken vallen ze er soms uit maar ach: "je mot och wat?"Toch gaat er niets boven echte proth. maar die prijs hè
With Love and Lightness.
"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
Ik heb een tijdje met "breast enhancers" rond gelopen, van de "ACTION" winkel keten.
Breast enhancers. Siliconen. Rond. €2,99 / Paar.
Breast enhancers. Siliconen. Ovaal €2,99 / Paar. ( "kippe filets" )
Met en zelf te bepalen aantal per borst kun je zelf de grootte bepalen. gewoon siliconen, en het voelt comfortabel. Om te proberen zeker de moeite waard.
Je kunt trouwens ook via ( E*Bay ) mooi ogende siliconen borsten kopen voor veel minder dan de nieuw prijs van Amoenas. Die zien er wel mooi uit. Echter passen is niet mogelijk. Dat vind ik zelf een nadeel. Heb er zelf ook naar gekeken, maar zelf kwam ik er niet helemaal uit met de maten. Heb er zelf geen ervaring mee.
Heb nu zelf Amoena's.
Breast enhancers. Siliconen. Rond. €2,99 / Paar.
Breast enhancers. Siliconen. Ovaal €2,99 / Paar. ( "kippe filets" )
Met en zelf te bepalen aantal per borst kun je zelf de grootte bepalen. gewoon siliconen, en het voelt comfortabel. Om te proberen zeker de moeite waard.
Je kunt trouwens ook via ( E*Bay ) mooi ogende siliconen borsten kopen voor veel minder dan de nieuw prijs van Amoenas. Die zien er wel mooi uit. Echter passen is niet mogelijk. Dat vind ik zelf een nadeel. Heb er zelf ook naar gekeken, maar zelf kwam ik er niet helemaal uit met de maten. Heb er zelf geen ervaring mee.
Heb nu zelf Amoena's.
Man, man wat is het fijn een vrouw te zijn.....
Uit nieuwsgierigheid....Bea-Smit. schreef:In Thailand kost dat op dit moment 3650 EuroIrene schreef:Amber schreef:
Beste is natuurlijk the real thing, die zijn onbetaalbaarBeste is natuurlijk protheses, maar die zijn aan de dure kant.
-
- dagelijks aanwezig
ja en je reis ernaartoe dan en je hotel?Bea-Smit. schreef:In Thailand kost dat op dit moment 3650 EuroIrene schreef:Amber schreef:
Beste is natuurlijk the real thing, die zijn onbetaalbaarBeste is natuurlijk protheses, maar die zijn aan de dure kant.
- anjatheefee
- ForumFan
Kijk dat is nou mooi!! Een kleine stap voor de mensheid maar een grote voor jou.Roswita schreef:Gister voor het eerst in bijna complete outfit (rokje + topje enzo) buiten gelopen. Heerlijk voelde dat. zo'kort rokje enzo. Liep gewoon heerlijk rond. mensen keken wel raar maar boeide me niks. Voelde echt als ene bevrijding.. Alleen wel zeer koud aan de benen maar goed dat had ik ervoor over..
een Srs kost op dit moment € 10.000 Verblijf en reiskosten weet ik nog niet.Chloe'tje schreef:Uit nieuwsgierigheid....Bea-Smit. schreef:In Thailand kost dat op dit moment 3650 EuroIrene schreef:Amber schreef:
Beste is natuurlijk the real thing, die zijn onbetaalbaar
Irene
groetjes Bea
Wat kost een srs in Thailand?
Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven