Bea-Smit. schreef:Nu het wordt zolangzamerhand wel tijd om de zomer garderobe weer in de inloopkast te hangen en de winterjassen maar op te bergen. Gelukkig wel. Ik hou meer van de warmte die de zomer brengt dan de kou van de winter. Lekkere zwierige rokken aan en blote benen.
Groetjes Bea.
Zoals het er vandaag naar uitziet kan je maar beter nog niet teveel aan zomer jurkjes met bijhorende sandaaltjes denken.
lol
Um zu wissen, wohin man will, muss man wissen woher man kommt Zin een fotoshoot? Contacteer me via email of PB! SeventiesPhotography
Draag nu een donkere kaki? groene spijkerbroek met strasssteentjes en daarboven een groen/wit gestreepte shirt met lange mouw.
Gewoon bij de Lidl gekocht
With Love and Lightness.
"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
Heb nu een oudje aan. Jaren terug gekocht. Het is een lange doorknopjurk in groen geruite design met vanaf even boven de knie vier splitten. Daaronder nog een groene blouse met lange mouwen (is even wat warmer) en natuurlijk panty's. Op het moment van kiezen was het droog en is er een lekker windje buiten. Het wapperen van de jurk als je buiten bezig bent ( dat zou ik vanmorgen doen) vind ik een heerlijk iets en daarom had ik deze keus gemaakt. Helaas regent het nu
With Love and Lightness.
"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
JA het regent hier ook, terwijl ik van plan was om lekker buiten nog even iets te doen. Maar ik denk dat ik vanmiddag de sauna maar eens op ga zoeken. Daar is het nu echt weer voor.
Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Ik heb mezelf heerlijk in het nieuw gestoken.
Een prachtige satijnen body bij de Lidl voor maar €5,-
Tevens een 2 in een shirt (wit blousje en zwartpulover) ook maar 5 euri.
Nieuwe zonnebril en 2 nieuwe panties bij de Hema.
Een zwarte wijduitlopende halterjurk met diepe V-hals.
Een zwarte kanten legging tot op de enkels met bloemetjesmotief en daaronder donkere zwart met zilver gekleurde pumps.
En voor de vorm een taillevormer en nog een witte beha met zwarte rand en zwart bloemetjesmotief...
(een leuke combi al zeg ik 't zelf )
Ik heb nu mijn nieuwe jurk aan, een paarse jurk tot op de knieen, met een centuur en V - hals, daarbij draag ik verder zwarte kousen met stiletto hakken