Nieuwe laser

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Saartje
Eredivisie

Nieuwe laser

Bericht door Saartje »

Net weer geweest voor 5e keer ipl, mijn bovenlip tintelt een beetje... :lol:
Het resultaat na 4x is echt goed te noemen.
Ik heb wel na de laatste keer alles er weer uit getrokken maar dat was 4-5 weken geleden dus dat is alweer terug, wat er nog leeft dan.. :D

Ze hebben nu een nieuwe laser bij de salon hoorde ik net.

http://www.instituutdesalon.nl/categori ... erontharen

Ik kan mijn laatste 4 ipl behandelingen omzetten in 2 behandelingen met de soprano.
Het schijnt sneller en beter te werken dan 4x ipl en ook lichte haartjes aan te pakken.
Ik ga dus over en ben benieuwd... :D
Men run on testosterone, women on toblerone.

Jo Brand
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

Zo te zien ook een stukje prijziger...

Type Soprano IPL
Hele gezicht € 960,- € 480,-

* Met de IPL kaart betaalt u voor 6 behandelingen, u krijgt er 9.
* Met de Soprano kaart betaalt u voor 6 behandelingen, u krijgt er 7.

Als ik het zo lees, is het dus 2x zo duur, maar als ik jou dan hoor,is het ook 2x zo snel.

Ben je trouwens voor die 960 euro (jaarkaart) gelijk definitief van je gezichtshaar af dan? Of heb je meer behandelingen nodig?
Saartje
Eredivisie

Bericht door Saartje »

Ik ken iemand die betaald(e) 200 euro per ipl behandeling voor het hele gezicht.
Dan is die soprano nog steeds veel goedkoper.

Of het na 7 keer allemaal weg is?
Geen idee.
IPL en de huidige lasers hebben ook geen garantie dat alles weg is na x keer, zal bij deze dan ook wel niet.

Ik heb trouwens zo'n kaart voor ipl.
Goed beschouwt betaal ik nu dus 80 euro voor 2x soprano, whehe...

Jo Brand
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

Saartje schreef:Ik ken iemand die betaald(e) 200 euro per ipl behandeling voor het hele gezicht.
per behandeling! :o en wij maar zeuren dat alles zo veel duurder is geworden :lol: 020, das Amsterdam toch? Ziet er goed uit, misschien toch maar een afspraak maken eind van de maand...direct n t VU oid...
Madeleine.
ff weer wat posten

Bericht door Madeleine. »

Saartje schreef: Ik kan mijn laatste 4 ipl behandelingen omzetten in 2 behandelingen met de soprano.
Het schijnt sneller en beter te werken dan 4x ipl en ook lichte haartjes aan te pakken.
Ik ga dus over en ben benieuwd... :D
Dat ziet er best veelbelovend uit, even gelezen op de website en meteen maar een afspraak gemaakt voor een intake deze week.
Had eind deze maand al een afspraak voor een intake IPL bij een lokale salon maar mijn eerste indruk zegt dat dit beter is.
AM_ber_79 schreef: Ben je trouwens voor die 960 euro (jaarkaart) gelijk definitief van je gezichtshaar af dan? Of heb je meer behandelingen nodig?
Geen idee, ik kan mij voorstellen dat je niet onder de incidentele "onderhoudsbeurt" uitkomt.
Ik zal het woensdag eens navragen ben daar ook benieuwd naar.
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

de vraag is meer of je aan 1 jaarkaart genoeg hebt of dat je meer behandelingen moet hebben.
Saartje
Eredivisie

Bericht door Saartje »

Madeleine.B schreef: Dat ziet er best veelbelovend uit, even gelezen op de website en meteen maar een afspraak gemaakt voor een intake deze week.
Ik zal eens vragen of ik geen gratis behandeling kan krijgen voor de klantenwerving. ;) :D

Jo Brand
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

Of dat anderen korting krijgen bij behandelingen? mond op mond reclame is goedkoper dan huis aan huis :lol:
Saartje
Eredivisie

Bericht door Saartje »

Aangezien ik deze thread zelf gestart ben...

Ik ben net geweest en auw..., nou ja..., het brandt een beetje nu.

Er wordt gebruik gemaakt van koude lucht en de laser wordt over het gezicht bewogen.
Als dat gebeurt heb je heel even het gevoel van een papier snijwondje, rats.
Dan is het weg.
Al met al niet echt pijnlijker dan ipl, wel anders.
Factor 50, niet in de zon (duh), niet scrubben, niet naar de sauna, geen hete douches...
Dit ding is niet om mee te spelen.
De dame die me behandelde was dan ook bloedserieus en wilde me niet eens behandelen voor we een gesprek hadden gehad.
Ze vertelde dat dit ding tot een centimeter onder de huid komt en de haarzakjes laat exploderen. :o
Volgens haar heb je zo'n beetje 6 behandelingen nodig om alles weg te krijgen als je vanaf scratch begint.
Resultaat review volgt nog.

Jo Brand
Chloe'tje
ForumFan

Bericht door Chloe'tje »

Saartje schreef:Aangezien ik deze thread zelf gestart ben...

Ik ben net geweest en auw..., nou ja..., het brandt een beetje nu.

Er wordt gebruik gemaakt van koude lucht en de laser wordt over het gezicht bewogen.
Als dat gebeurt heb je heel even het gevoel van een papier snijwondje, rats.
Dan is het weg.
Al met al niet echt pijnlijker dan ipl, wel anders.
Factor 50, niet in de zon (duh), niet scrubben, niet naar de sauna, geen hete douches...
Dit ding is niet om mee te spelen.
De dame die me behandelde was dan ook bloedserieus en wilde me niet eens behandelen voor we een gesprek hadden gehad.
Ze vertelde dat dit ding tot een centimeter onder de huid komt en de haarzakjes laat exploderen. :o
Volgens haar heb je zo'n beetje 6 behandelingen nodig om alles weg te krijgen als je vanaf scratch begint.
Wow, klinkt als een killer laser :wink:

Ben benieuwd. Prijs is toch nog beetje de drempel (ook voor 'gewone' laser trouwens).
Saartje
Eredivisie

Bericht door Saartje »

Chloe'tje schreef: Wow, klinkt als een killer laser :wink:

Ben benieuwd. Prijs is toch nog beetje de drempel (ook voor 'gewone' laser trouwens).
Ze vertelde ook dat ze het goedkoper gaan maken.
Kost nu 160,- per keer voor het hele gezicht.
Hoeveel goedkoper wist ze ook nog niet.
Misschien ook kaarten met minder behandelingen als 4x betalen, 5x behandelen en zo, omdat het minder behandelingen kost.

Jo Brand
Petra v
ForumFan
Contacteer:

Bericht door Petra v »

Dat klinkt zeer belovend, Saartje, nu alleen even een kraak plegen... :o :wink:
Man, man wat is het fijn een vrouw te zijn.....
Madeleine.
ff weer wat posten

Saartje schreef: Volgens haar heb je zo'n beetje 6 behandelingen nodig om alles weg te krijgen als je vanaf scratch begint.
Toch wel grappig, ik kreeg bij de intake duidelijk te horen dat een indicatie over het geschatte aantal behandelingen niet te geven is.
Of ze leren heel snel bij in de Salon, of de behandelaars hebben niet hetzelfde verhaal :)

Na twee behandelsessies ben ik voorzichtig optimistisch helemaal van de Lubbers Look af te komen.
Het blijft lastig beoordelen met haren die in verschillende snelheden actief worden, maar ik heb het idee dat de baardzweem minder is.
Waar ik wel van baal is dat ik er de eerste dagen uit zie als een rood gestippelde Marsupulami.
Gelukkig is dit op te lossen door op donderdagen te gaan zodat ik drie dagen kluizenaar kan spelen.
Los daarvan ben ik erg blij dat ik dit topic een week voor mijn IPL intake heb gelezen.
Waar je route in dit leven ook naartoe leidt,
vergeet geen plezier te hebben op de weg daar naartoe.
Ik gebruik teveel smileys, sorry... ;)
Saartje
Eredivisie

Bericht door Saartje »

Madeleine.B schreef: Toch wel grappig, ik kreeg bij de intake duidelijk te horen dat een indicatie over het geschatte aantal behandelingen niet te geven is.
Of ze leren heel snel bij in de Salon, of de behandelaars hebben niet hetzelfde verhaal :)
Gemiddeld 6...
Het is inderdaad voor iedereen anders.
Ze vertelde dat een vrouwelijke klant al had gebeld na 1 behandeling dat haar kaart van 6 wellicht wat te veel was.
Voor mannen is het meer, hoeveel meer, uiteindelijk inderdaad niets van te zeggen.

Tot zover zie ik geen extreme roodheid ofzo.
Gisteren brandde het een beetje, nu voelt mijn huid een beetje strak aan. (woohoo ;) )
Hoe hoog staat ie bij jou?
Omdat ik ook grijze haren heb werd er iets gemompeld van 40. :)

Jo Brand
Madeleine.
ff weer wat posten

De eerste keer stond de laser eerst op 40 en dat is voor een blondje niet zo fijn, dus na wat testen op 30 ben ik uiteindelijke behandeld op 20.
De daarop volgende sessie was op stand 25 en dat was al een stuk minder onprettig als de eerste keer dus de volgend behandeling wordt 30/35.

Als ik mij niet vergis heb jij al een aantal IPL sessies achter de rug, dus ik vermoed dat het een kwestie van opbouwen is voor ik op 40 behandeld kan worden.
Ik heb weinig referentiemateriaal, maar het zal wel net zo zijn als met epileren dat er per keer minder te behandelen valt (minder geroosterde haarzakjes per keer dus minder pijnlijk).

edit:
Roodheid heb ik eigenlijk alleen in mijn hals gehad, de eerste keer wat heftiger als daarna maar als ik het goed met rust laat (niet scheren arghh) dan gaat het goed.
Waar je route in dit leven ook naartoe leidt,
vergeet geen plezier te hebben op de weg daar naartoe.
Ik gebruik teveel smileys, sorry... ;)
Plaats reactie