het grote zeik en afzeiktopic

Algemeen

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
janette
dagelijks aanwezig
Berichten: 117
Lid geworden op: za nov 22, 2008 15:44

Bericht door janette »

Claudia Zomer schreef: Tijd om iets leuks te gaan doen!
Claudia
Nou, de kans wordt met de dag groter dat ik op koninginnedag beschikbaar ben
AM_ber_79
Forumdiva
Berichten: 1746
Lid geworden op: wo nov 05, 2008 12:12

Bericht door AM_ber_79 »

ow...vertel Janette...wat ga je dan doen?
Inge-cd
dagelijks aanwezig
Berichten: 85
Lid geworden op: zo sep 25, 2005 18:31

Bericht door Inge-cd »

de persoon boven me, vind ik een ........ (vul zelf maar iets in)
:wink:
AM_ber_79
Forumdiva
Berichten: 1746
Lid geworden op: wo nov 05, 2008 12:12

Bericht door AM_ber_79 »

Verkeerd topic lieverd :lol:
Gebruikersavatar
janette
dagelijks aanwezig
Berichten: 117
Lid geworden op: za nov 22, 2008 15:44

Bericht door janette »

AM_ber_79 schreef:ow...vertel Janette...wat ga je dan doen?
uhhhh....wat gingen we ook weer doen? Ik geloof dat zelfs jij me nu al uitkotst ! lol
Gebruikersavatar
KirstenHershe
ForumFan
Berichten: 373
Lid geworden op: do nov 20, 2003 17:45
Locatie: in your dreams baby...
Contacteer:

Bericht door KirstenHershe »

hehe... nou dacht ik hier meer fun te beleven dan op een Belgisch travestie
forum waar de sfeer kompleet *** is maar helaas, hier gebeurd nu net hetzelfde.
Iedereen gooit met harde woorden naar elkaar en van vriendschap
is helaas weinig te bespeuren de laatste weken.

Zijn alle T's nu echt zo'n krengen zoals weleens wordt gezegd?
Goh, en dan zit meer dan de helft van de leden nog geeneens aan de hormonen... :P :wink:

Liefs,
Kirsten
Um zu wissen, wohin man will, muss man wissen woher man kommt
Zin een fotoshoot? Contacteer me via email of PB!
SeventiesPhotography
AM_ber_79
Forumdiva
Berichten: 1746
Lid geworden op: wo nov 05, 2008 12:12

Bericht door AM_ber_79 »

Sja, het heeft blijkbaar ook vrij weinig zin om er iets aan te willen doen. Want als je je houding al wilt veranderen, dan pakt een ander de draad wel op. Erg jammer.
Gebruikersavatar
janette
dagelijks aanwezig
Berichten: 117
Lid geworden op: za nov 22, 2008 15:44

Bericht door janette »

Tja in dit geval was ik geloof ik de schuldige :oops: Maar daar is dit topic toch ook voor? blijft het misschien wat vrediger in de rest van de topics :) ...

Maar heeft mischien niet eens met T's te maken al dan niet aan hormonen. Meer met het feit dat het zo lekker makkelijk is om achter je beeldscherm lekker anoniem te kunnen brullen...JA OOK IK !!!! dus kom nou niet met "oordeel over jezelf" en "hand in eigen boezem" . Dit geldt voor mij, dit geldt voor jou, dit geldt voor de hele mensheid.
joandelynn
Eredivisie
Berichten: 529
Lid geworden op: vr jan 02, 2009 12:34

Bericht door joandelynn »

Kirsten Hershe schreef:hehe... nou dacht ik hier meer fun te beleven dan Goh, en dan zit meer dan de helft van de leden nog geeneens aan de hormonen... :P :wink:
Misschien is dat juist het probleem :wink:
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden
- Bhagavad Gita, oude Indiase yogatekst.
Inge-cd
dagelijks aanwezig
Berichten: 85
Lid geworden op: zo sep 25, 2005 18:31

Bericht door Inge-cd »

amber, verkeerd antwoord (maar dat weet je best)
Chloe'tje
ForumFan
Berichten: 447
Lid geworden op: vr aug 22, 2008 12:20

Bericht door Chloe'tje »

Kirsten Hershe schreef: Goh, en dan zit meer dan de helft van de leden nog geeneens aan de hormonen... :P :wink:

Liefs,
Kirsten
Heb jij er plezier van als anderen aan de hormonen zijn ? :wink:
Josette
Forumdiva
Berichten: 1470
Lid geworden op: ma dec 09, 2002 22:51

Bericht door Josette »

Hallo lieverds,

Hormonen is troep, zoals alle medicijnen. Denk maar aan kalmeringstroep als seresta, ook troep. Vergeet niet dat hormonen ook aan sporters worden toegediend, niet om in het gewenste geslacht te leven maar puur voor de gouden plak en de roem van korte duur. In sommige staten was het zelfs staatsbeleid. Maar het is vergif in sterk verdunde mate. Bijwerkingen van hormonen om vrouw te worden: je wordt enorm labiel. Het is voor mij reden geweest om niet verder te gaan, ik wantrouw het en de voordelen wegen voor mij niet op tegen de nadelen. Het is te mooi om waar te zijn, maar dat mag een ieder voor zichzelf uitmaken, ook hier, ook u als forumdeelnemer.
liefs, Josette
Gebruikersavatar
Joyy
Forumdiva
Berichten: 1198
Lid geworden op: di feb 26, 2008 0:44
Locatie: Eindhoven

Bericht door Joyy »

je heb helemaal gelijk, maar wonderen bestaan niet en toverstokjes die het nog doen ook ook niet

het blijft kiezen tussen 2 kwaden
AM_ber_79
Forumdiva
Berichten: 1746
Lid geworden op: wo nov 05, 2008 12:12

Bericht door AM_ber_79 »

Inge-cd schreef:amber, verkeerd antwoord (maar dat weet je best)
Voor het spelletje "de persoon boven mij" verwijs ik je dan toch liever hier naar toe:

http://www.travestie.org/html/forum/vie ... php?t=6036
ik ben hier niet meer
Forumdiva
Berichten: 1695
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:25

Bericht door ik ben hier niet meer »

Josette schreef:Hallo lieverds,

Hormonen is troep, zoals alle medicijnen. Denk maar aan kalmeringstroep als seresta, ook troep. Vergeet niet dat hormonen ook aan sporters worden toegediend, niet om in het gewenste geslacht te leven maar puur voor de gouden plak en de roem van korte duur. In sommige staten was het zelfs staatsbeleid. Maar het is vergif in sterk verdunde mate. Bijwerkingen van hormonen om vrouw te worden: je wordt enorm labiel. Het is voor mij reden geweest om niet verder te gaan, ik wantrouw het en de voordelen wegen voor mij niet op tegen de nadelen. Het is te mooi om waar te zijn, maar dat mag een ieder voor zichzelf uitmaken, ook hier, ook u als forumdeelnemer.
Josette, er zitten verschillen tussen hormonen en hormonen. Geslachtshormonen zijn een specifiek soort hormonen, en ook al zijn de hele lange termijn effecten nog niet betrouwbaar, er is weinig reden om aan te nemen dat het vergif is. Regelmatig paracetamol slikken voor je is waarschijnlijk gevaarlijker. De controles van het VU zijn oa omdat het belangrijk is wat evt. risico's zouden kunnen zijn van lange termijn gebruik bij een steeds groter wordende groep gebruikers/gebruiksters.
Plaats reactie