Dat klopt, en ook ik zal niet iedereen over één kam scheren.AM_ber_79 schreef:Dit is inderdaad Nederland. Het land dat pas sinds enkele decennia open staat voor anders denkenden en anders voelenden. Het land waar je in bepaalde plaatsen als homo niet eens voor durft uit te komen enkel omdat je bang bent wat je fijne gereformeerde buurman. Het land waar mensen om gewetensbezwaren (lees: christelijke dogma's) homoseksuelen mag weigeren te trouwen. Welkom in het land waarin je door anderen uitgescholden wordt voor homo,k*nkerlijder of nog erger omdat je n rok aan hebt. En dat zijn echt niet alleen de Marokkanen. Integendeel, ik heb eigenlijk nooit last van ze gehad. En dat met een moskee op 50meter afstand. De enigen die mij dwars zitten, zijn conservatieve christenen. Met name mn eigen ouders.Petra v schreef: Ja dat klopt wel, wat je zegt, maar dit is NEDERLAND.
Ik ben zelf ook slachtoffer van Nederlandse jongeren die mij homo toe hebben geroepen, en zelfs op een keer meerdere schoppen in de rug heb moeten incasseren. Ik laat niet alles mij toe roepen, vandaar de schoppen in mijn rug.... Maar soms is doorlopen en wegwezen wel zo verstandig.