Wat moet een man.....

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Wat moet een man.....

Bericht door Mara »

......hebben, dat je alles voor hem doet????

Hahaha....ik heb dus binnenkort un seksvriendje....ja ene van ergens bij Nijmegen....we kennen ons nu al wat langer, ik ben hem voor het eerst un jaar geleden tegen gekomen bij een losplaats in Milaan....en het klikte meteen, maarja klikte, we vonden en vinden elkaar sympathiek en telkens dat ik bij hem was, voelde ik gewoon, dat hij wat van me wil.....ik heb wel altijd alles geblokt maar nu ik in Thailand was en me veel beter in mun vel voel, wil ik het nu ook en daar hebben we het dus de laatste tijd erg veel over....en ja, we kijken al, wanneer we genoeg tijd samen kunnen creëren om daar iets leuks van te maken.....tis dus un beetje het probleem namelijk omdat we allebei veel met de truck door Europa aan het zwerven zijn en nie veel vrij hebben.....we komen ons wel zo af en toe ergens tegen.....

....mij bevalt aan hem dat die heel open is met alles en hij heeft klasse en dat vind ik enorm aantrekkelijk aan hem.....en bovendien lijkt hij mij echt nie ene voor de snelle wip.....zo ben ik namelijk ook niet....mag rustig een heel weekend duren zo'n avontuur.....

....verder is hij kaal, maar gezien hij ooit heel dunne krullen had, vind ik hem nu veel beter uitzien....hij is niet overmatig gespiert, dus als die niet netjes doet, krijgt die klappen, hahahahaha grapje.....hij is nie dik, eerder sportief, hij drinkt wel, maar zuipt zich nooit klem, iig is me niks bekend....en ja hij heeft echt een erotieke uitstraling en dat deed me dus besluiten, dat hij het dus wordt....die knul uit Bochum schiet ik maar in de wind, die vind ik zo al niks.....

.....ik was dus een week geleden nog in Nijmegen bij hem en ja, we begonnen na het eten al wild te koesjelen en zo, maar het werd te laat en we moesten allebei heel erg vroeg op en ik ben maar naar Wijchen gereden om in mijn truck nog fftjes te kunnen slapen, want bij hem was daar niet veel van gekomen......

.....we plannen nu een lang weekend en ik verheug me al reuze op hem....ben wel gespannen als maar wat maar de smsjes die we voortdurend wisselen, is hij het dus ook en we gaan het langzaam aan....hehe, ook cammen we vaker via msn, we hebben allebei internet in de truck.....

....ik had nooit gedacht, dat ik ooit zover kom, dat ik zoiets heel spannend ga vinden, gezien ik altijd dacht eerder op vrouwen te vallen....maar ergens is dat niet meer zo extreem, alleen maar vrouwen.....hach en het leuke is, dat we beiden zoiets hebben van...het is alleen maar voor de seks....niks relatie en geen verplichtingen......gewoon gaaf......

......wat vinden jullie dus, wat een man moet hebben, dat je helemaal weg gaat smelten?????

groetjes

Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Gebruikersavatar
betteke
dagelijks aanwezig
Berichten: 194
Lid geworden op: ma dec 12, 2005 17:33

Bericht door betteke »

Tja Mara........daar vraag je wat!
Behalve een lekker lijf, moet hij heerlijk kunnen zoenen, en uiteraard moet hij mij behandelen als een koningin :wink:
liefs,
Betteke
Chloe'tje
ForumFan
Berichten: 447
Lid geworden op: vr aug 22, 2008 12:20

Bericht door Chloe'tje »

Vind het hardstikke leuk voor je maar....
Wat moet een man.....
Helemaal niets. Heb niets met mannen en nooit gehad. Dus wat mij betreft mogen ze met hun neus onder de motorkap blijven zitten :wink:
tijgertje
ForumFan
Berichten: 387
Lid geworden op: di jun 27, 2006 8:35

Bericht door tijgertje »

In mijn geval dominant zijn, met mijn rare buien om kunnen gaan, me op mijn plek terug kunnen zetten en er altijd voor me zijn en me beschermen

(Ben een BDSM-sub)
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

tijgertje schreef:In mijn geval dominant zijn, met mijn rare buien om kunnen gaan, me op mijn plek terug kunnen zetten en er altijd voor me zijn en me beschermen

(Ben een BDSM-sub)
Aaaaahhh, daar houd die ook van en hij blijkt nogaal dominant te zijn....hehe, ik vind dit iig niet verkeert.....hij blijkt echt geen saaie neuker..... :)

En @ Betteke, hoe die zoent weet ik eigenlijk net nog niet :-?

En @ Cloetje, ik geloof niet dat die veel verstand van techniek heeft :roll:

नमस्ते

Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Plaats reactie