Transseksueel weggepest

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
snoopy
Eredivisie

Bericht door snoopy »

Joyy schreef:lekker blijven zeuren terwijl je ook kan denken, hey, wellicht heb ik hier wat aan, laat ik er eens wat meer over lezen

enfin, tijd om het grote zuurpruimenforum weer eens voor hele lange tijd de rug toe te keren

adios

Joy
Hier wilde ik op reageren, jammer dat je al weg bent. Het duurde even voordat ik het forum op kwam...

Byron Katie en andere new age denkers kunnen misschien verfrissend zijn, helemaal onschuldig is het ook niet.
Ervan uitgaan dat je door anders te denken problemen weg kunt nemen is op z'n zachts gezegd natuurlijk naïef te noemen.

Ook ben ik het ermee eens dat verzet of vasthouden aan verdriet of boosheid ook een functie kan hebben. De een laat het niet zo gemakkelijk los als de ander. Frederique zegt dat goed: "Een buitenstaander kan niet voor een ander beslissen wanneer het voor die ander genoeg geweest is."

Er is een vrouw die zichzelf Jasmusheen noemt, die geheel in de lijn van denken van bijv. boeken als een cursus in wonderen beweert dat je niet hoeft te eten en drinken als je je gedachten veranderd.

De behoefte aan eten zou bij kinderen met de paplepel zijn ingegoten en het is simpel een kwestie van je geloof in de noodzaak van voeding afleren en je lichaam heeft er geen behoefte meer aan zodat je de rest van je aardse bestaan kunt leven op licht en lucht.
Een aantal van haar volgelingen zijn al gestorven doordat ze Jasmusheen's dieet volgden. (7 dagen mediteren en geen voeding).

Het beroemde boek "een cursus in wonderen" waar schrijvers als Eckhart Tolle naar verwijzen, heeft ook een passage waar in precies hetzelfde wordt beweert: "Alles wat je overkomt heb je zelf bedacht, dus is het een kwestie van anders denken en de situatie veranderd"

Maar als je je wat verdiept in de oorsprong van een werk als een cursus in wonderen zie je dat aan de wieg van het werk een aantal hele enge psychiaters stonden die op niets vermoedende burgers LSD experimenten uitoefenden.

Dit omdat de amerikaanse regering destijds graag wilde weten hoe ze de gedachten van een volk, of individuen konden controleren (mind controll dus), het zogenaamde MKULTRA project http://en.wikipedia.org/wiki/MKULTRA.

William Thetford, die aan de wieg stond van een cursus in wonderen werkte mee aan project Bluebird... een zeer omstreden mind control project die slachtoffers maakten onder nietsvermoedende amerikaanse burgers. Hij heeft later besloten met Helen Schucman een "andere weg" te gaan bedenken... Waarna Helen Schucman wonder boven wonder een 1000 pagina dik boek begon te channelen, en de auteur was volgens haar niemand minder dan Jezus Christus* zelf. Dezelfde Helen Schucman die overigens de laatste twee jaar van haar leven in een pikzwarte psychotische depressie doorbracht.

Hier is de biografie van William Thetford: http://en.wikipedia.org/wiki/William_Thetford

"Career and hiring of Dr. Helen Schucman

For the next five years after his graduation in 1949, Thetford worked as a research psychologist in both Chicago, and later in Washington, DC. According to Dr Colin Ross, from 1951 to 1953 Thetford worked on Project BLUEBIRD, an early CIA mind control program [2]. He spent 1954 and 1955 as the director of clinical psychology at the Institute of Living in Hartford, Connecticut. From 1955 to 1957 he was an assistant professor of psychology at Cornell University's CIA-funded[3] Society for the Investigation of Human Ecology[4].

In 1958 he accepted an assistant professorship, which later developed into a full professorship, at the Columbia University College of Physicians and Surgeons. During a portion of this same period he also served as the director of clinical psychology at the Columbia-Presbyterian Hospital. It was here that he would stay for the next 20 years, and it was here that he first met and hired Dr. Helen Schucman, hiring her as a research psychologist and assistant."

In amerika werd (en word) er dus volop geexperimenteerd met Mind control en ook werd er gezocht naar een andere manier van denken zodat volken met een innerlijke vrede zouden leven, tevreden, niet oorlogszuchtig, makke en tamme mensen.

Geen strijdlustige mensen die opkomen voor hun eigen rechten of rechten van anderen. Nee mensen die op een onbewust niveau zichzelf (en anderen!!!) verantwoordelijk gaan houden voor wat ze overkomt, in bepaald opzicht nog erger dus dan de Rooms Katholieke kerk vroeger was.

Het lijkt me soms nog beter te geloven in een duivel dan in sommige stromingen binnen de new age beweging, die zoals velen vaak vergeten, minstens net zo dogmatisch kunnen zijn als de oude religie's dat waren...

Wees gewaarschuwd.

Snoopy

*Wat er beschreven werd in bijv een cursus in wonderen is in feite niets nieuws onder de zon. Het is oude gnostiek. En dan ook nog dikwijls anders uitgelegde gnostiek (als je het tenminste vergelijkt met bijv de Nag Hammadi geschriften).

** ik vind wel dat sommige boeken best heel waardevol kunnen zijn, maar pas op dat je ze niet als absolute waarheid gaat zien en verkondigen
Anakin_TS
ForumFan

Bericht door Anakin_TS »

Hier ben ik vroeger opgegroeid. Dit is Palenstein, ook wel Palestina of Falastien genoemd. Het is een soort Bijlmermeer van de Haaglanden regio.

http://www.vestia.nl/shared/nieuws_foto ... 6-7001.jpg

Momenteel wordt de wijk gerenoveerd en afgebroken. In totaal heb ik er 22 jaar gewoond. Ik kwam er wonen in 1977 en vertrok op papier in julie 1999.
(Ik mocht er sinds januari 1999 niet meer wonen.)

Tot 1995 bleef mijn flat netjes en rustig, vergeleken met de rest van Falastien. Een van de redenen waarom ik er bleef wonen was, de flats zijn van binnen erg ruim. Maar hierdoor krijg je ook veel illegale wooncommunes.

In die jaren 90 heb ik ook veel boeken gelezen. Ik was langdurig werkeloos. Als ik ging solliciteren dan zeiden ze iedere keer waarom ben je zo lang werkeloos. Ze dachten dat ik gewoon niet wou werken.

Maar ten eerste had ik geen afgeronde MBO opleiding. In Zoetermeer kan je eigenlijk alleen echt een baan vinden als je minimaal dat hebt en een aantal jaren werk ervaring. Daarnaast is er ook wel werk, maar wel in beperkte mate of je gaat buiten de stad werken. Door alles wat ik had meegemaakt was ik helemaal qua werk de draad kwijt.

Ten eerste waar je in Falastien te maken mee hebt, is een negatief imago. Je bent eigenlijk al een looser als je daar woont, zo kijkt de rest van Zoetermeer naar je.

Dit loser gevoel gaan andere bevolkingsgroepen op elkaar afspiegelen.

Mensen die beter in het leven staan gaan daar niet blijven, maar sommige mensen vooral oudere, wonen er nog steeds.

Toen ik een paar jaar later die oudere mensen weer spreek, kan ik duidelijk opmerken, dat zij een heel ander beeld van mij hebben, dan wie ik werkelijk ben.

Zij denken dat ik maar ongelukkig ben en woon je nu in Rokkeveen (had ik al eerder verteld) hoe kan je dat nu voor elkaar hebben gekregen!?

In wijken waar veel illegaliteit is, ben je als vrouw alleen echt niet veilig.
Het is echt geen pretje om te leven tussen allerlei mensen die onder invloed zijn. Allerlei volkeren die op je neer kijken.

In het psychologisch rapport dat bij de rechter kwam, stond dat ik zweef boven de mensen. Hallo, de transcisten zweven boven mij. Dat vermelden ze niet, dat je wordt gebruikt als een pispaal.

Af en toe moet de Transcist een vette lel krijgen.

Ik wou mooi en lief zijn, daar kwam je in Falastien nergens mee. Ik werd een Soldatamin, communistisch soldaat- ontwikkelde mijn eigen panser/ soldaat fashion.

Ik ben een trotse Indo die van de Friezen afstamd en wie problemen zoekt krijgt ze en ik vecht tot ik sterf. Ik laat mij niet de grond in stampen door een of andere Saddam Houssein vluchteling, die snachts stijf staat van de base.
Zoek maar iemand van je eigen soort voor seks!

Door al die teringzooi kon ik snachts uiteindelijk niet meer slapen en daar ga je echt van kapot.

Het was gewoon zo n klootzak die zei ben je man of vrouw? Ik had die vent toen al een hoek moeten verkopen in het begin.

Die oorlog duurde lang voort. Ik was erg beschadigd. Door alle geluiden en onrust had ik gehoor psychose opgelopen en dat ging niet zomaar over. Ze hadden mij zelfs medicijn gegeven, maar die psychose werd nog erger. Ik werd een soort zombie, niet mezelf. Dus na twee weken weggegooid.

Mijn wraak kwam later als geschenk van God. Hij met een vieze hele lange baard en ik met een mooie Mercedes, aan die gestoorde ogen kon ik hem herkennen. En die bagger broer van hem- ik kwam de koffie shop ingelopen met een negroide gozer. Ik zocht mijn vriendje en droeg in die tijd nog een dikke dons jas.

Ze hadden gezien hoe die Iraki omhoog sprong en naar zijn jas greep.

Door een speciale vrouw hebben ze mij niet lang vast gehouden. Die vrouw woont in de omgeving waar Snowworld staat, daar zijn de mensen heel anders. oa. Door Snowworld kreeg ik hier de Duits manie, Schlager en Duitse hiphop muziek.
In bijna elk huis is wel een bedrijfje, als je daar s avonds de hond uit liet, was het heel rustig en allemaal mooie huizen. Daar ben ik goed tot rust gekomen, maar van die gehoor psychose, dat kwam naar buiten toen ik weer dmv urgentie weer een eigen huis kreeg.

Hierboven woonde eerst een kak madam, als je mij vraagt transcist #1. Iedereen was ok, maar bij die kak madam wist ik zeker dat zij mij niet tolereerde in de flat. En zij ging de ronde doen, ik heb last van die psychotische vrouw, maar toen iedereen door kreeg dat ze mij bedoelde, wisten ze dat zij een transcist is.
Daar is toen ook politie tussen beide gekomen, maar in dit nieuwe leven had ik mijn vrienden aan mijn zijde. Niet dat die kerels wat doen, maar je bent tenminste niet alleen. Ik heb toen zelf geluid terug gemaakt. Want er werd erg veel getikt op de muren en daar werd ik helemaal gek van. Toen ik zelf geluid terug ging maken wisten ze niet meer wat hun overkwam.

De politie is toen een keer bij hun geweest en daarna heb ik haar nog maar 1 keer gezien. Ook tegen de politie zeiden ze: een psychotische vrouw slaat haar hoofd tegen de muur. Mijn vriend zei, wat was jij verleiddelijk tegen die motormuizen, zie ik er psychotisch uit!?

De buurman bleef uiteindelijk over en daar heb ik nu wel een goed kontakt mee. Hij heeft het altijd over Jezus en Mozes en ze komen op de wolken!

Ik vind dat wij samen meer een vuist moeten maken. 30 a 40 malloten die de boel ergens terroriseren. De Russen hebben een oud lied. Dat zegt zo: tri tankiesta najiem samurai. Drie tanks tegen 1000 samurai. Hoe hebben die tanks gewonnen? Door goed russisch spionage werk!
Stalin zegt goed vechten, hulp is onderweg. (LOL)
nagraniche tocheb podjadknora etc

http://www.youtube.com/watch?v=0OKU9NzD ... re=related
"Girl! No worries if your Slavic dude let you down!
Before sunrise there is a more courteous and more tall Slavic!
Ты нарисуй мне солнышко и нарисуй закат!

―Centurion to Anakin
snoopy
Eredivisie

Bericht door snoopy »

Mooi verhaal bedankt voor het delen... ben er even stil van.

Snoopy
Plaats reactie