Wat vinden jullie van mijn nieuwe foto??
Moderator: Moderators
Wat vinden jullie van mijn nieuwe foto??
photo by martin c. de waal
http://www.mcdewaal.com
http://www.myspace.com/martincdewaal
Ik ben er zelf erg blij mee. Ik zie eindelijk een foto van mezelf waar ik vrede mee kan hebben....
Peace!
XXX
-
- Eredivisie
Oh, kom op, je weet al lang wat we er van vinden, anders zou je deze foto hier niet postenWat vinden jullie van mijn nieuwe foto??
Het is een hele mooie foto, en je ziet er goed uit hoor
Ik kan me goed voorstellen dat je hier heel tevreden mee bent...
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden
- Bhagavad Gita, oude Indiase yogatekst.
- Bhagavad Gita, oude Indiase yogatekst.
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Re: Wat vinden jullie van mijn nieuwe foto??
Jamie, je mag echt trots zijn hoor....je hebt een mooie natuurlijke uitstraling....Jaimee schreef:Ik ben er zelf erg blij mee. Ik zie eindelijk een foto van mezelf waar ik vrede mee kan hebben....
Geen probleem hoor....tis verder ook geen geslijm, hahahahahahaha....Jaimee schreef:een beetje bevesting van mijn mede-transgender hier en daar vind ik toch echt heel prettig...
liefs
Mara
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
Ja, Jaimee, wat valt hier aan toe te voegen?
Je bent een mooie vrouw, nu op gepaste manier daar van genieten.
Niet te ijdel worden... maar je mag best trots zijn op wat je hebt bereikt, wie je nu bent.
Passabiliteit is een hete hang ijzer onder de transseksuelen, en het eind resultaat is bij de ene beter dan bij de ander. Onder de bio vrouwen ( en mannen ) is ook niet iedereen gelijk. Je bent op zijn minst een aanmoediging door te laten zien wat mogelijk is.
Petra v
Je bent een mooie vrouw, nu op gepaste manier daar van genieten.
Niet te ijdel worden... maar je mag best trots zijn op wat je hebt bereikt, wie je nu bent.
Passabiliteit is een hete hang ijzer onder de transseksuelen, en het eind resultaat is bij de ene beter dan bij de ander. Onder de bio vrouwen ( en mannen ) is ook niet iedereen gelijk. Je bent op zijn minst een aanmoediging door te laten zien wat mogelijk is.
Petra v
Man, man wat is het fijn een vrouw te zijn.....
als ik niet wist dat jaloers zijn zinloos is zou ik vast jaloers zijn
Vind het altijd wel opmerkelijk dat ondanks dat ik van alles baal in mn leven, ik toch niet met iemand wil ruilen...
Vind het altijd wel opmerkelijk dat ondanks dat ik van alles baal in mn leven, ik toch niet met iemand wil ruilen...
"Ga er maar vanuit dat alleen SOMMIGE transen IRL de waarheid KUNNEN spreken..."
"ik ben een lesbo geboren in de verkeerde seksuele voorkeur"
snoopy.......en de rest is gek
Re: Wat vinden jullie van mijn nieuwe foto??
Mooi foto!!!!!
Yildiz
Yildiz
- KirstenHershe
- ForumFan
- Contacteer:
Heel knappe foto met een bijzonder mooie dame erin!
Knap hoor meid, ik hoop om ooit ongeveer hetzelfde resultaat te bereiken.
Liefs,
Kirsten
Knap hoor meid, ik hoop om ooit ongeveer hetzelfde resultaat te bereiken.
Liefs,
Kirsten
Um zu wissen, wohin man will, muss man wissen woher man kommt
Zin een fotoshoot? Contacteer me via email of PB!
SeventiesPhotography
Zin een fotoshoot? Contacteer me via email of PB!
SeventiesPhotography
oh om dan maar even feedback te geven dat mag toch als je foto's op travestie.org plaatst?
Je hebt een supermooi vrouwelijk gezicht, maar vind dat je cupmaat daar een beetje afbreuk aan doet, Je hebt een heel mooi en fijntjes gezicht, en cupmaat doet je dus groter lijken dan je gezicht uitstraalt... dat denk ik tenminste Maar ik ben zelf een onpassabel lelijk eendje hoor dus let niet op mij, maar dat voelde ik erbij... dat ik dacht, als ze nu eens, dan zou ze -nog- mooier zijn overigens is het van mij ook weer onzinnig om een opmerking te maken gebaseerd op 1 foto..dus wss sla ik wel helemaal de plank mis... doe ik ook vaker, maar je bent heel mooi! Die jongens zijn trouwens ook leuk
x
Je hebt een supermooi vrouwelijk gezicht, maar vind dat je cupmaat daar een beetje afbreuk aan doet, Je hebt een heel mooi en fijntjes gezicht, en cupmaat doet je dus groter lijken dan je gezicht uitstraalt... dat denk ik tenminste Maar ik ben zelf een onpassabel lelijk eendje hoor dus let niet op mij, maar dat voelde ik erbij... dat ik dacht, als ze nu eens, dan zou ze -nog- mooier zijn overigens is het van mij ook weer onzinnig om een opmerking te maken gebaseerd op 1 foto..dus wss sla ik wel helemaal de plank mis... doe ik ook vaker, maar je bent heel mooi! Die jongens zijn trouwens ook leuk
x
"Ga er maar vanuit dat alleen SOMMIGE transen IRL de waarheid KUNNEN spreken..."
- Monica Dreamgirl
- ForumFan
(Bewonderend fluitje)
Hoi Jaimee,
Je hebt alle reden om vrede te hebben met je uiterlijk. Je bent prachtig. Mooi gezicht, mooie uitstraling, mooie make-up. En je hebt een goeie fotograaf.
Wel eens overwogen om model te worden? Ik vind Betteke's opmerking over de Avant Garde helemaal zo gek niet.
groetjes,
Monica
Hoi Jaimee,
Je hebt alle reden om vrede te hebben met je uiterlijk. Je bent prachtig. Mooi gezicht, mooie uitstraling, mooie make-up. En je hebt een goeie fotograaf.
Wel eens overwogen om model te worden? Ik vind Betteke's opmerking over de Avant Garde helemaal zo gek niet.
groetjes,
Monica
Ik ben mezelf.