20 juni sta ik in het magazine vrouw

Algemeen

Moderator: Moderators

Prescilla
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door Prescilla »

Mara schreef:
Hmmm ja, ik was voor de hormonen...dus voor 12 jaar, op ideaalgewicht, ben dan gestaag zwaarder gewoorden en ja met mun werk....dus geen fatsoenlijke ontbijt en pas 's avonds een grote maaltijd un beetje op een foute manier bezig.....maar daar moet ik nog verandering in proberen te brengen....docter Chettawut zei, dat dit hard nodig was, anders gaat die mun nog nodige correcties niet uitvoeren....niet dat ik daar geschrokken van ben....nee, dat wist ik zelf net zo goed, dat ik te zwaar ben.....het gekke erbij is, dat je mun tevel aan gewicht niet eens zo duidelijk ziet....hahahaha, zit wel alles in de borsten en de buik....

.....maarja, ik krijg veelste weinig beweging, heb niet altijd mun fiets daarbij en zoals het zwemmen gister bij Napoli houd zich verder ook beperkt....ik was altijd een heel sportieve iemand en ik mis het wel....ik stel nog steeds de koop van un paar fatsoenlijke inlineskates uit vanwege de recessie nu, die zal ik namelijk best kunnen opbergen in mun truck.....als het wel duidelijk is, of ons bedrijf blijft bestaan, dan haal ik die en ga het wel leren, lijkt me echt iets om vet te kunnen verbranden en in conditie te blijven.....ha en seks, waarmee je ook vet verbrand, houdt zich ook de laatste tijd in grenzen....ik zie mun kerel veelste zelden.....gek genoeg ging hij deze week de oostkant van Italië af tot Bari....maar ik kreeg un ritje met zeven klanten juist aan de westkant tot en met Salerno....schiet nie op he.....wel wor ik op dat moment hier op die parking waar ik nu sta belegert van un hoop homos of zoiets, maar zie het met geen ene zitten....mun kerel had het beter, hij vond bij Pescara un Shemaletje, waarmee die helemaal voor hem nieuwe ervaringen opdeed, vond het wel grappig, hoe die het mij vertelde.....hij is echt een scheet en ik neem het hem nie kwalijk, we hebben buiten de seks toch niks met mekaar.....

.....tjaa, qua hormonen heb ik het makkelijker, kan het heel mooi dozeren met die injecties en daar blijf ik ook bij, ik heb mede door de progesterone of ik geloof eerder ook door aanleg un mooie C en dat vind ik ruim genoeg en met strakke t-shirts hoef ik nog niet eens een bh.....

liefs

Mara
Ja das dan ook weer minder inderdaad als je weinig beweging hebt en wel leuk zoals jij alles lekker schrijft ook over je ventje dat je die dan weer niet kan zien omdat hij aan een andere kant zit..Maar ja zo hou je het ook spannend hahaha

En das wel makkelijk dat je je hormonen kan doseren met injecties..Ik krijg een keer in de 6 maanden nu een ampul in me buik geplaatst maar ik wacht dit eerst even af want aangezien ik nu bijwerkingen heb van deze en daar geen zin in heb om steeds weer terug te krijgen zit ik er dus over te denken om over een half jaar gewoon weer op de pleisters over te stappen aangezien ik daar nooit geen last van heb gehad..

Maar ja dat is even afwachten want die ampul kunnen ze niet meer verwijderen ja kan wel maar dan via een sneetje en ik heb genoeg littekens nu..Ik wacht nu gewoon rustig af met hoe groot me borsten nu worden en anders moet ik toch maar gaan sparen voor een borstvergroting maar ja dat is voor latere zorg ik wil toch niet groter dan een volle b cup hebben aangezien dat het beste bij me staat..wie weet hoe veel ze nog gaan groeien door de nieuwe hormonen..

Liefs Prescilla
Groetjes Prescilla
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Leuk artikel, goed dat je het gedaan hebt!

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Prescilla
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door Prescilla »

Frederique_ schreef:Leuk artikel, goed dat je het gedaan hebt!

Groetjes,

Frederique
Dank je meid en ik ben er ook tevreden over ben ook erg tevreden over de teksten die erbij staan want je weet nooit echt wat ze erin zetten want ze kunnen ook dingen omdraaien natuurlijk..En zij hebben het wel goed neergezet prezies zoals ik het gezegt hebt en een paar kleine aanpassingen hebben ze eraan gegeven maar wel op een goede manier..

Groetjes Prescilla
Groetjes Prescilla
Yil
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Yil »

Mooi artikel, je mag er trots op zijn.
Het internet adres Prescillats.nl dat werkt nog niet.
Was benieuwd naar je webwinkel.
Groeten Yildiz
MissViv
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door MissViv »

Inderdaad, een mooi artikel waar je trots op mag zijn!

De webwinkel heb ik ook nog niet gevonden, maar via google wel haar profielsite. ;)
Prescilla
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door Prescilla »

The Progynova's schreef:Mooi artikel, je mag er trots op zijn.
Het internet adres Prescillats.nl dat werkt nog niet.
Was benieuwd naar je webwinkel.
Groeten Yildiz
Hoi Jildyz

het webadres wat ze hadden gekregen van mij was van mijn oude site toen ik dat wou laten aanpassen bij de telegraaf kon dat niet meer helaas..Maar als je op mijn www klikt kom je op mijn persoonlijke site terecht en ik ben bezig met een winkel op te zetten maar dat wordt geen webwinkel maar een echte winkel..Net zoiets als mariposa zeg maar maar dan voor iedereen toegankelijk dus ook voor de mensen met een minder bedeeld inkomen kunnen bij mij terecht..Maar dat laat ik nog weten wanneer de winkel open gaat dat wordt niet eerder dan einde van het jaar begin volgend jaar..

groetjes Prescilla
Groetjes Prescilla
Elsa
Forumdiva

Bericht door Elsa »

Mooie foto Priscilla. Mag ik toch wel zeggen als 'partner van' he :wink: Ik zag de foto vandaag in de bijlage van de krant.

Een vraag aan Cloe'tje...wat bedoel je met je afkeer voor de T ?

"Top. Ik zal mij voor één keer over mijn afkeer voor de T heen zetten :wink "?????
Dit is wat je schreef.

groetjes Elsa
MissViv
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door MissViv »

Elsa schreef:Een vraag aan Cloe'tje...wat bedoel je met je afkeer voor de T ?

"Top. Ik zal mij voor één keer over mijn afkeer voor de T heen zetten :wink "?????
Dit is wat je schreef.

groetjes Elsa
Ik gok erop dat ze met "T" een bepaalde krant bedoelt... ;)
Chloe'tje
ForumFan

Bericht door Chloe'tje »

Precies, de Televaag. Maar ik snap dat T een beladen letter is op dit forum.
Elsa
Forumdiva

Bericht door Elsa »

Hum....dat ik daar nu niet opgekomen ben :oops: :wink:
Blijft een positief stukje voor iedereen leesbaar.

groetjes Elsa
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Prescilla schreef:Ja das dan ook weer minder inderdaad als je weinig beweging hebt en wel leuk zoals jij alles lekker schrijft ook over je ventje dat je die dan weer niet kan zien omdat hij aan een andere kant zit..Maar ja zo hou je het ook spannend hahaha
Nou ja, we hebben vele kanalen om te communiceren....net nog op MSN gesproken en ja, het is een scheet.....ietsje, maar nie veel ouder dan ik en net zo jong gebleven dan ik....vol avontuurlust....en ja hij ziet best goed uit....
Prescilla schreef:En das wel makkelijk dat je je hormonen kan doseren met injecties..Ik krijg een keer in de 6 maanden nu een ampul in me buik geplaatst maar ik wacht dit eerst even af want aangezien ik nu bijwerkingen heb van deze en daar geen zin in heb om steeds weer terug te krijgen zit ik er dus over te denken om over een half jaar gewoon weer op de pleisters over te stappen aangezien ik daar nooit geen last van heb gehad..
Ja, dat is ook wat me weerhoudt om die implants te laten zetten....zou ik zelfs vergoed krijgen in NL....met mun injecties maak ik vreemd genoeg geen kans op vergoeding omdat ze in NL niet toegelaten zijn.....in Duitsland wel en daar gebruikt zeker de helft van de transen ze.....maarja, ik ben Nederlandse en zit bij een Nederlandse ziekenfonds....tjaaaa, dus maar zelf dokken....ik vind die injecties toch het beste voor mij en heb geen moeite zelf te spuiten....die prik voel je amper tot helemaal niet.....
Prescilla schreef:Maar ja dat is even afwachten want die ampul kunnen ze niet meer verwijderen ja kan wel maar dan via een sneetje en ik heb genoeg littekens nu..Ik wacht nu gewoon rustig af met hoe groot me borsten nu worden en anders moet ik toch maar gaan sparen voor een borstvergroting maar ja dat is voor latere zorg ik wil toch niet groter dan een volle b cup hebben aangezien dat het beste bij me staat..wie weet hoe veel ze nog gaan groeien door de nieuwe hormonen..

Liefs Prescilla
Ben ik blij geen BVG nodig te hebben....je was toch geloof ik toen ook bij mevrouw Krege.....was dat toen nog zo, dat jij de BVG nog erbij kon krijgen of was dat al geschrapt....of was je bang, dat je borsten nog door zullen blijven groeien.....je schreef het geloof ik al eens....maar ik weet het niet meer, vandaar.....

....bij mij waren ze toen al uitgegroeit....alhoewel ik af en toe nog groeipijn heb, zo om de paar maanden, maar veel komt er nooit weer bij....ach ik vind het goed zo.....ik werdt toen nog gevraagt of ik un BVG bij wou hebben, maar wou dat dus niet.....

liefs

Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Prescilla
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door Prescilla »

Mara schreef:
Prescilla schreef:Maar ja dat is even afwachten want die ampul kunnen ze niet meer verwijderen ja kan wel maar dan via een sneetje en ik heb genoeg littekens nu..Ik wacht nu gewoon rustig af met hoe groot me borsten nu worden en anders moet ik toch maar gaan sparen voor een borstvergroting maar ja dat is voor latere zorg ik wil toch niet groter dan een volle b cup hebben aangezien dat het beste bij me staat..wie weet hoe veel ze nog gaan groeien door de nieuwe hormonen..

Liefs Prescilla
Ben ik blij geen BVG nodig te hebben....je was toch geloof ik toen ook bij mevrouw Krege.....was dat toen nog zo, dat jij de BVG nog erbij kon krijgen of was dat al geschrapt....of was je bang, dat je borsten nog door zullen blijven groeien.....je schreef het geloof ik al eens....maar ik weet het niet meer, vandaar.....

....bij mij waren ze toen al uitgegroeit....alhoewel ik af en toe nog groeipijn heb, zo om de paar maanden, maar veel komt er nooit weer bij....ach ik vind het goed zo.....ik werdt toen nog gevraagt of ik un BVG bij wou hebben, maar wou dat dus niet.....

liefs

Mara
Hoi Mara nee ik ben niet bij mvr krege geweest ik ben door wermter bij het umcg in groningen geholpen en de bvg moest ik toen al zelf betalen..Maar voor de operatie zat ik op een 80 b cup dus dat vond ik ook groot genoeg en werdt me toen ook afgeraden om een bvg te doen..Mits ik ze zelf niet groot genoeg vond dan kon ik het wel laten doen maar wel op eigen kosten..Maar doordat ik na de operatie zo ben afgevallen waren me borsten ook veel kleiner zat toen nog op een 80 a cup..Maar door die nieuwe hormonen die ik nu sinds een week heb beginnen ze weer te groeien dus ik kijk het nog even een jaar aan en als ik ze dan nog te klein vind dan laat ik ze wel iets vergroten maar wil niet groter dan een volle b cup hebben..

Liefs Prescilla
Groetjes Prescilla
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

ooh...mi dispiace...non lo so....

Neem me nie kwalijk, heb het niet meer geweten :roll:

Maar veel succes iig....

liefs

Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
KirstenHershe
ForumFan
Contacteer:

Bericht door KirstenHershe »

Hoi Prescilla,

Jij bent een prachtig uitziende meid en ik heb veel respect voor hetgeen
je allemaal doet!

Nu, ik las in het bijgevoegde artikel dat jij 1.90m meet en dat je jezelf
pas echt vrouw voelt op hoge hakken..
Nou da's gedurfd hoor; ik meet amper 1.79m en loop al te denken dat hakken niet goed voor me zijn omdat ik anders veels te groot lijk.

Liefs,
Kirsten
Um zu wissen, wohin man will, muss man wissen woher man kommt
Zin een fotoshoot? Contacteer me via email of PB!
SeventiesPhotography
Prescilla
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door Prescilla »

Kirsten Hershe schreef:Hoi Prescilla,

Jij bent een prachtig uitziende meid en ik heb veel respect voor hetgeen
je allemaal doet!

Nu, ik las in het bijgevoegde artikel dat jij 1.90m meet en dat je jezelf
pas echt vrouw voelt op hoge hakken..
Nou da's gedurfd hoor; ik meet amper 1.79m en loop al te denken dat hakken niet goed voor me zijn omdat ik anders veels te groot lijk.

Liefs,
Kirsten
Hoi kirsten.
het is niet zozeer dat ik me dan meer vrouw voel maar hoge hakken maken je wel vrouwelijker dan je al bent..Je neemt dan namelijk een andere houding aan en je gaat ook anders lopen op hakken dan op gewone gympen..Ik kan niet zeggen dat ik me dan meer vrouw voel want dat is niet zo maar het voelt wel vrouwelijker aan dan met gympen..

En ja door mijn lengte val ik zowiezo wel op dus als ik dan op hakken loop val ik iets meer op maar daar trek ik me niets van aan ik draag waar ik me goed bij voel..de ene keer zijn het hakken en de andere keer weer gympen het is maar net waar ik op dat moment zin in heb..Dus ik zou zeggen trek je niets aan van hou anderen naar je zouden kijken en of je nu opvalt of niet dat maakt niet uit ik ken ook biovrouwen die 2,05 zijn en die lopen ook gewoon op pumps dus het kan wel gewoon het is maar net hoe je jezelf erbij voelt..

Groetjes Prescilla
Groetjes Prescilla
Plaats reactie