Ja das dan ook weer minder inderdaad als je weinig beweging hebt en wel leuk zoals jij alles lekker schrijft ook over je ventje dat je die dan weer niet kan zien omdat hij aan een andere kant zit..Maar ja zo hou je het ook spannend hahahaMara schreef:
Hmmm ja, ik was voor de hormonen...dus voor 12 jaar, op ideaalgewicht, ben dan gestaag zwaarder gewoorden en ja met mun werk....dus geen fatsoenlijke ontbijt en pas 's avonds een grote maaltijd un beetje op een foute manier bezig.....maar daar moet ik nog verandering in proberen te brengen....docter Chettawut zei, dat dit hard nodig was, anders gaat die mun nog nodige correcties niet uitvoeren....niet dat ik daar geschrokken van ben....nee, dat wist ik zelf net zo goed, dat ik te zwaar ben.....het gekke erbij is, dat je mun tevel aan gewicht niet eens zo duidelijk ziet....hahahaha, zit wel alles in de borsten en de buik....
.....maarja, ik krijg veelste weinig beweging, heb niet altijd mun fiets daarbij en zoals het zwemmen gister bij Napoli houd zich verder ook beperkt....ik was altijd een heel sportieve iemand en ik mis het wel....ik stel nog steeds de koop van un paar fatsoenlijke inlineskates uit vanwege de recessie nu, die zal ik namelijk best kunnen opbergen in mun truck.....als het wel duidelijk is, of ons bedrijf blijft bestaan, dan haal ik die en ga het wel leren, lijkt me echt iets om vet te kunnen verbranden en in conditie te blijven.....ha en seks, waarmee je ook vet verbrand, houdt zich ook de laatste tijd in grenzen....ik zie mun kerel veelste zelden.....gek genoeg ging hij deze week de oostkant van Italië af tot Bari....maar ik kreeg un ritje met zeven klanten juist aan de westkant tot en met Salerno....schiet nie op he.....wel wor ik op dat moment hier op die parking waar ik nu sta belegert van un hoop homos of zoiets, maar zie het met geen ene zitten....mun kerel had het beter, hij vond bij Pescara un Shemaletje, waarmee die helemaal voor hem nieuwe ervaringen opdeed, vond het wel grappig, hoe die het mij vertelde.....hij is echt een scheet en ik neem het hem nie kwalijk, we hebben buiten de seks toch niks met mekaar.....
.....tjaa, qua hormonen heb ik het makkelijker, kan het heel mooi dozeren met die injecties en daar blijf ik ook bij, ik heb mede door de progesterone of ik geloof eerder ook door aanleg un mooie C en dat vind ik ruim genoeg en met strakke t-shirts hoef ik nog niet eens een bh.....
liefs
Mara
En das wel makkelijk dat je je hormonen kan doseren met injecties..Ik krijg een keer in de 6 maanden nu een ampul in me buik geplaatst maar ik wacht dit eerst even af want aangezien ik nu bijwerkingen heb van deze en daar geen zin in heb om steeds weer terug te krijgen zit ik er dus over te denken om over een half jaar gewoon weer op de pleisters over te stappen aangezien ik daar nooit geen last van heb gehad..
Maar ja dat is even afwachten want die ampul kunnen ze niet meer verwijderen ja kan wel maar dan via een sneetje en ik heb genoeg littekens nu..Ik wacht nu gewoon rustig af met hoe groot me borsten nu worden en anders moet ik toch maar gaan sparen voor een borstvergroting maar ja dat is voor latere zorg ik wil toch niet groter dan een volle b cup hebben aangezien dat het beste bij me staat..wie weet hoe veel ze nog gaan groeien door de nieuwe hormonen..
Liefs Prescilla