gaypride
Moderator: Moderators
gaypride
Volgende week zaterdag, 1 augustus, is er weer de gaypride in Amsterdam. Een gezellig festijn, altijd goed bezocht en er hangt n goede sfeer in de stad! Wie heeft er zin om mee te gaan die dag met Claudia en mij?
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.
Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Re: gaypride
Hoi Amber,AM_ber_79 schreef:Volgende week zaterdag, 1 augustus, is er weer de gaypride in Amsterdam. Een gezellig festijn, altijd goed bezocht en er hangt n goede sfeer in de stad! Wie heeft er zin om mee te gaan die dag met Claudia en mij?
We zullen naar jullie zwaaien als wij voorbij varen.
Als alles goed gaat varen we mee met de PIRATS OF THE CARIBBEANS
Groetjes Yildiz
227 keer bekeken, twee reacties. Een over de bedoeling van de gaypride, de ander van iemand die mee vaart. Jammer, maar typerend. Achteraf gezien ook maar goed dat er niemand ja zei, zowel Claudia als ik hebben goede, doch persoonlijke redenen om niet te gaan. Bij deze dus heel veel plezier voor de progynova's! Kom je volgend jaar wel naar Q-day?
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.
Ook ik ga niet. Zou het wel willen zien, aanschouwen, het spektakel.
Maar heb er dan ook geen behoefte om in de ogen van anderen bij het homo zijn, en dan in het negatieve, te worden betrokken. Uiteraard geen bezwaar dat mensen al is het onterecht iets positiefs van een ander denken, en in mijn geval over mij.
Ik ben trans. Wat ik seksueel ben laat ik in het midden. Ongeacht of ik nu als homo of hetero beschouwd wordt. En vind dat het hele gebeuren ook zo gezien zou moeten worden, en dat zal dan ook wel door een massa mensen. Maar het heeft alleen zijdelings iets met homo zijn te maken, Mijn opinie.
petra v
Maar heb er dan ook geen behoefte om in de ogen van anderen bij het homo zijn, en dan in het negatieve, te worden betrokken. Uiteraard geen bezwaar dat mensen al is het onterecht iets positiefs van een ander denken, en in mijn geval over mij.
Ik ben trans. Wat ik seksueel ben laat ik in het midden. Ongeacht of ik nu als homo of hetero beschouwd wordt. En vind dat het hele gebeuren ook zo gezien zou moeten worden, en dat zal dan ook wel door een massa mensen. Maar het heeft alleen zijdelings iets met homo zijn te maken, Mijn opinie.
petra v
Man, man wat is het fijn een vrouw te zijn.....
-
- Forumdiva
Waarom van dit soort reacties met negatieve toon, is toch nergens voor nodig of nuttig ?AM_ber_79 schreef:227 keer bekeken, twee reacties. Een over de bedoeling van de gaypride, de ander van iemand die mee vaart. Jammer, maar typerend. Achteraf gezien ook maar goed dat er niemand ja zei, zowel Claudia als ik hebben goede, doch persoonlijke redenen om niet te gaan. Bij deze dus heel veel plezier voor de progynova's! Kom je volgend jaar wel naar Q-day?
Ik heb geen zin om naar gaypride te gaan, veel te druk voor mij. Ik ben er jaren geleden een keer geweest, en vind het wel een leuk en goed uitstralend spektakel. De meeste mensen die kijken weten echt wel dat de meeste homo's niet dagelijks zo rondlopen, het is ook voor de show en het vermaak, en ook om op een positieve manier aandacht te trekken en maken voor de homo's
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Ik heb een tijdlang zitten te twijfelen. Het evenement staat elk jaar in mijn agenda. En dit jaar ben ik, net als eerdere jaren, gewoon te duf om heen te gaan. Mijn hoofd staat er niet naar. Ik hoop van volgend jaar wel. 't Lijkt me telkens weer leuk om een keer mee te maken. Dus inderdaad: "ik niet".
Groetjes,
Frederique
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Ik ben er ene keer geweest....NOOIT weer....echt niet.....
....maar ik ga wel af en toe naar de CSD in Keulen
Mara
....maar ik ga wel af en toe naar de CSD in Keulen
Mara
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
Als alles mee zit, dan zal ik FNV vertegenwoordigen op de boot van
IBM, Shell, Cisco en nog wat andere organisaties.
We dragen allemaal uniforms van de organisaties die we vertegenwoordigen.
Maandag hebben we bij Cisco in Amsterdam de dansstijlen geoefend.
Ik zie jullie morgen, zal ik maar zeggen! XXX
IBM, Shell, Cisco en nog wat andere organisaties.
We dragen allemaal uniforms van de organisaties die we vertegenwoordigen.
Maandag hebben we bij Cisco in Amsterdam de dansstijlen geoefend.
Ik zie jullie morgen, zal ik maar zeggen! XXX
"Girl! No worries if your Slavic dude let you down!
Before sunrise there is a more courteous and more tall Slavic!
Ты нарисуй мне солнышко и нарисуй закат!
―Centurion to Anakin
Before sunrise there is a more courteous and more tall Slavic!
Ты нарисуй мне солнышко и нарисуй закат!
―Centurion to Anakin
Heb de boten wel gezien: vooral veel reclame voor politieke partijen, die om 't ijverigst pronken met hun homo- of transvriendelijkheid.
Even peilen wat men hier van deze vindt:
Even peilen wat men hier van deze vindt:
Het gaat volgens GroenLinks niet alleen om homo’s bij de Canal Parade, maar om diversiteit in de volle breedte. Natuurlijk wil GroenLinks met haar boot duidelijk maken dat ze dé holebipartij is en dat zal in verschillende leuzen terugkomen: ‘Mama heeft zin in mama’ en ‘Kees heeft Zin in Rachid’. Maar het gaat ook om transseksualiteit (‘Zin in een ander geslacht’), het zien van kansen en grensoverschrijdende liefde (‘Zin in Europese Gemeenschap’) en algemene normen en waarden (‘Zin in respect’).
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Heeeeeey Janiek....alles goe....??? Lang nie meer gezien hierzo...
Groetjes vanuit Norrköping
Mara
Groetjes vanuit Norrköping
Mara
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
- miss_kimberly1962
- ff weer wat posten
- Contacteer: