You go, girl !!Mara schreef:....ik loop(rijd) mun eigen gaypride
gaypride
Moderator: Moderators
Hoi Saartje,Saartje schreef:Ik ga wel.
Met een vriendin.
Mag dat?
Of MOET ik met andere T*'s?
Ben je nog geweest? Er is niets mis mee om met je vriendinnen op stap te gaan.
Ik was ook als enige T op de boot met mijn vriendinnen.
Hoop dat je ook een leuke dag hebt gehad.
Yildiz
http://yil25.hyves.nl/blog/25761882/Pir ... hten/wLfR/
- Monica Dreamgirl
- ForumFan
Hoi
Ik had dit jaar geen zin, had het na een keer of zes wel gezien eigenlijk met die boten en die drukte, maar vervolgens kwam ik afgelopen zaterdag per toeval terecht op de Gay Pride in Brighton. Heb de parade van praalwagens volledig gemist, maar daarna was er in het stadspark kermis, lekker dansen, een grote informatiemarkt (met zelfs een trans-tent) en het soort hippie markt dat je ook bij popfestivals treft. Helemaal niet vervelend, tot het allemaal spectaculair verregende in de stortbui van het jaar.
Overigens vond ik die slogan van GroenLinks erg leuk en gevat.
groetjes,
Monica
Ik had dit jaar geen zin, had het na een keer of zes wel gezien eigenlijk met die boten en die drukte, maar vervolgens kwam ik afgelopen zaterdag per toeval terecht op de Gay Pride in Brighton. Heb de parade van praalwagens volledig gemist, maar daarna was er in het stadspark kermis, lekker dansen, een grote informatiemarkt (met zelfs een trans-tent) en het soort hippie markt dat je ook bij popfestivals treft. Helemaal niet vervelend, tot het allemaal spectaculair verregende in de stortbui van het jaar.
Overigens vond ik die slogan van GroenLinks erg leuk en gevat.
groetjes,
Monica
Ik ben mezelf.
Als je soms reacties leest, zou je juist gaan denken dat GL gelijk heeft: zoveel zin in n ander geslacht dat er amper gewacht kan worden met t VU... Al klinkt anderzijds ook best dubieus inderdaad.
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.
Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Juist de "zoveel zin" in jouw zin mist in Groen Links zijn "zin in".
Als je begrijpt wat ik bedoel
Groetjes,
Frederique
... zin in een stroopwafel
Als je begrijpt wat ik bedoel
Groetjes,
Frederique
... zin in een stroopwafel
Kijk ook eens op de genderkalender !
Ik had er een vraag over gesteld om hier eens te peilen hoe die leuze viel:Petra v schreef:Hallo Monica, wat voor slogan was dat? Die ken ik niet.
Petra v.
Het gaat volgens GroenLinks niet alleen om homo’s bij de Canal Parade, maar om diversiteit in de volle breedte. Natuurlijk wil GroenLinks met haar boot duidelijk maken dat ze dé holebipartij is en dat zal in verschillende leuzen terugkomen: ‘Mama heeft zin in mama’ en ‘Kees heeft Zin in Rachid’. Maar het gaat ook om transseksualiteit (‘Zin in een ander geslacht’), het zien van kansen en grensoverschrijdende liefde (‘Zin in Europese Gemeenschap’) en algemene normen en waarden (‘Zin in respect’).
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Sinds wanneer is de GAY pride bedoelt als acceptatie voor T? Zo ver ik weet betekent gay nog altijd homo.... Of is elke homo T of elke T homo?Josette schreef:Gaypride is een overdreven gedoe dat aan homo en T*-acceptatie niets bijdraagt en zorgt dat homo's en T*'s zich constant moeten verdedigen.
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
het is nog steeds de gaypride, niet de lbgt pride.... Zolang wij ons blijven vast houden aan de combi van homo en T, hoe makkelijk dat ook is, blijven buitenstaanders dat verband ook zien.
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Ik blijf erin geloven dat samenwerken beter is dan tegen elkaar afzetten.
Maar die discussie hadden we al eens gehad?
Groetjes,
Frederique
Maar die discussie hadden we al eens gehad?
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !