in de bouw

Algemeen

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
petratv1975
dagelijks aanwezig
Berichten: 85
Lid geworden op: zo nov 18, 2007 14:15
Locatie: papendrecht

in de bouw

Bericht door petratv1975 »

hoi ik vroeg me wel eens af hoeveel travestieten er nu in de bouwsector werken.
Ik zelf ben schilder in de onderhoud.
ik ben benieuwd.
groetjes
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

In de begin jaren kwam hier regelmatig een Kitty, die heeft ook nog eens centraal gestaan in een TV-programma, die werkte in de bouw zo meen ik me te herinneren.

(verder lees ik regelmatig over T's die lopen als een bouwvakker ;-) )

Irene
Kleine stapjes
Gebruikersavatar
petratv1975
dagelijks aanwezig
Berichten: 85
Lid geworden op: zo nov 18, 2007 14:15
Locatie: papendrecht

Bericht door petratv1975 »

:D ik probeer zo min mogenlijk te lopen als een bouwvakker :D
ik ben hier niet meer
Forumdiva
Berichten: 1695
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:25

Bericht door ik ben hier niet meer »

Irene schreef:(verder lees ik regelmatig over T's die lopen als een bouwvakker ;-) )Irene
En sommige lopen als een bootwerker :D
Gebruikersavatar
MissViv
dagelijks aanwezig
Berichten: 92
Lid geworden op: wo jul 11, 2007 21:45
Locatie: Maastricht
Contacteer:

Bericht door MissViv »

Ik werk als werkvoorbereider in de bouw. Ik schrijf civieltechnische bestekken.
Niet als bouwvakker dus, maar gewoon op kantoor.
Groetjes, Vivian
Pamela-
Moderator
Berichten: 1849
Lid geworden op: wo mar 13, 2002 1:00
Locatie: zuid holland

Bericht door Pamela- »

Hoi hoi ,

Neeniet in de bouw werkzaam, Manager in een AH en leuke is dat er vaak een TS in mijn filiaal loopt en ben dan altijd benieuwd of ze ook op deze site zit ?

Pammie
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
Gebruikersavatar
petratv1975
dagelijks aanwezig
Berichten: 85
Lid geworden op: zo nov 18, 2007 14:15
Locatie: papendrecht

Bericht door petratv1975 »

niet toevallig de ah in gouda?
ik vraag me wel eens af op mijn werk, want als het tijd is dan kleden we ons om en dan zie ik welleens gasten die hun benen hebben geschoren.
Dat zegt eigenlijk helemaal niets maar ik zit dan wel eens te denken zou hij ook.. :D
Janiek_
ForumDiva 2000
Berichten: 2171
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 14:34

Bericht door Janiek_ »

Volgens mij wordt het tijd dat jullie allemaal zo'n mooi hangertje gaan dragen als op de avatar van MissViv :wink: . Dan een vette knipoog naar elkaar op 't werk en verder niemand die er iets van weet.

O ja, voor wie mij niet van vroeger hier kennen: ik ben dus zo'n TS die door de AH bij mij in de buurt loopt (trouwens ook in de Natuurwinkel en bij de Turkse buurtsuper en een enkele keer bij Dirk van de Broek en bij de Hema). Ik heb alleen geen flauw idee wat die filiaalmanager denkt en of hij ook hier meeleest en ook over de vakkenvullers weet ik niets in die richting. Ben eigenlijk ook niet zo nieuwsgierig :roll: .
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Gebruikersavatar
Dorothy
ForumFan
Berichten: 396
Lid geworden op: za feb 02, 2002 1:00
Locatie: Het Oldambt

Bericht door Dorothy »

Ik denk, dat ze bij de AH ook wel wat gewend zijn. Af en toe ga ik daar ook wel eens boodschappen doen en femme. Tot nu toe heb ik bij de kassa weinig vreemde reacties aangetroffen. En zo passable ben ik nou ook weer niet.
Laatst was ik bij een AH in Arnhem na een dagje uit. Na het afrekenen liet ik een boodschap liggen bij de kassa. Riepen de kassajufrouw en een klant in koor: "mevrouw, u vergeet iets". Dat deed mij wel goed :)
En ik had nog zoveel tegenwoordigheid van geest om direct te reageren ook.

Maar even on-topic:
Ik ben wel geen bouwvakker, maar heb wel altijd een kantoorbaan in de bouw gehad. En ik heb verder een brede interesse in techniek, ook buiten mijn eigen vakgebied. Bovendien ben ik ook nog een verwoed Doe-Het-Zelver.
Dat is wel eens lastig. Ook al ben ik voorzichtig, ik loop toch wel eens wat op. Zo heb ik de hele zomer met een bloedblaar op mijn vinger gelopen, very unladylike.
A candle loses nothing by lighting another candle.
Nancy Koppens
dagelijks aanwezig
Berichten: 168
Lid geworden op: di nov 16, 2004 22:11

Bericht door Nancy Koppens »

Hoi,

Ik werk ook in de bouw als zzp'r, werk als timmer en monteur. Ook ik heb er niet zoveel behoefte aan om als een bouwvakker te lopen :wink:
Gebruikersavatar
snoopy
Eredivisie
Berichten: 568
Lid geworden op: do apr 16, 2009 14:55

Bericht door snoopy »

Janiek_ schreef: O ja, voor wie mij niet van vroeger hier kennen: ik ben dus zo'n TS die door de AH bij mij in de buurt loopt (trouwens ook in de Natuurwinkel en bij de Turkse buurtsuper en een enkele keer bij Dirk van de Broek en bij de Hema). Ik heb alleen geen flauw idee wat die filiaalmanager denkt en of hij ook hier meeleest en ook over de vakkenvullers weet ik niets in die richting. Ben eigenlijk ook niet zo nieuwsgierig :roll: .
Oh dan ben je een van de weinigen hier, ik zie niet zoveel TSen op dit forum? Wel in het gedeelte transseksualiteit, maar daar wordt heel weinig gepost. Blij te horen dat er in ieder geval meer zijn die in het dagelijks leven ook als vrouw leven. Dan kijk je toch wat anders tegen de dingen aan is mn ervaring. Ben je al helemaal klaar met de behandeling? Ik ben nog bezig...je moet een lange adem hebben...
"Ga er maar vanuit dat alleen SOMMIGE transen IRL de waarheid KUNNEN spreken..."

"ik ben een lesbo geboren in de verkeerde seksuele voorkeur"
snoopy.......en de rest is gek
Gebruikersavatar
Madeleine.
ff weer wat posten
Berichten: 68
Lid geworden op: wo apr 11, 2007 0:35
Locatie: Woerden

Bericht door Madeleine. »

Snoopy schreef: Oh dan ben je een van de weinigen hier, ik zie niet zoveel TSen op dit forum? Wel in het gedeelte transseksualiteit, maar daar wordt heel weinig gepost. Blij te horen dat er in ieder geval meer zijn die in het dagelijks leven ook als vrouw leven. Dan kijk je toch wat anders tegen de dingen aan is mn ervaring. Ben je al helemaal klaar met de behandeling? Ik ben nog bezig...je moet een lange adem hebben...
Oh ze zijn er wel hoor, alleen ben er op dit forum alleen niet zo actief over bezig.
En het gesloten gedeelte heb ik eigenlijk nooit aangevraagd, zie er nooit zoveel activiteit dus ik heb er eigenlijk nooit aan gedacht.
Waar je route in dit leven ook naartoe leidt,
vergeet geen plezier te hebben op de weg daar naartoe.
Ik gebruik teveel smileys, sorry... ;)
Gebruikersavatar
snoopy
Eredivisie
Berichten: 568
Lid geworden op: do apr 16, 2009 14:55

Bericht door snoopy »

Hoi madeleine!!!

Nou het is me opgevallen dat het forum vrij dicht zit. Je kunt niet zo snel lid worden, duurt een weekje denk ik. Ik had me eerst aangemeld voor het algemene forum want ik wilde even reageren op een verhaaltje van iemand, maar toen kon dat pas na twee weken geloof ik? En die persoon was toen al weg (had afscheid genomen van het forum). Misschien heeft dat er iets mee te maken dat er niet zoveel mensen schrijven hier.

en ach ja dat er niet zoveel transen zijn, de site heet ook travestie.org
dus is misschien ook wel logisch natuurlijk en zoveel transen zijn er nu ook weer niet in NL.

liefs
"Ga er maar vanuit dat alleen SOMMIGE transen IRL de waarheid KUNNEN spreken..."

"ik ben een lesbo geboren in de verkeerde seksuele voorkeur"
snoopy.......en de rest is gek
Gebruikersavatar
Madeleine.
ff weer wat posten
Berichten: 68
Lid geworden op: wo apr 11, 2007 0:35
Locatie: Woerden

Bericht door Madeleine. »

Snoopy schreef: en ach ja dat er niet zoveel transen zijn, de site heet ook travestie.org
dus is misschien ook wel logisch natuurlijk en zoveel transen zijn er nu ook weer niet in NL.
Ach er zijn er toch wel een aantal volgens de statistieken :P misschien dat de relatief makkelijke vindbaarheid op het forum een probleem is.
Ik moet ook heel eerlijk bekennen dat ik voor mijn werk nog wel eens Google gebruikt heb als er weer eens een nieuwe gedetacheerde binnen kwam waaien.
Heb mij toch maar eens aangemeld voor het besloten forum, heb niet zoveel prangende vragen maar dan kan ik nieuwe post tenminste volgen.
Waar je route in dit leven ook naartoe leidt,
vergeet geen plezier te hebben op de weg daar naartoe.
Ik gebruik teveel smileys, sorry... ;)
Gebruikersavatar
annalisa
dagelijks aanwezig
Berichten: 196
Lid geworden op: do feb 08, 2007 12:00
Locatie: omg:oosterhout

in de bouw

Bericht door annalisa »

Hai Petra.
Ik ben werkzaam in de weg en waterbouw.
Spec:technieken.Een echte mannenwereld???????????
Plaats reactie