TuurlijkAM_ber_79 schreef:Mir, als ik je antwoorden zo lees (en interpreteer) lijkt t of je wil zeggen dat je me wel aanspreekt (Amber is niet de enige hier) maar je bent wel blij dat ik me niet aangesproken voel. Voor mij voelt dat toch als een tegenstrijdigheid. Zou je dit misschien nader kunnen verklaren? (Mieters, wat gebruik ik plots een omhaal van woorden...)
Ik: bladiebla, dat zure gedoe ook hier op het forum, en gebruik hier "je" op een algemene manier waarmee ik iedereen die zich aangesproken adresseer en niet als "je" om op de vrouw te spelen als in de vorige poster. Helaas voelt Janette zich aangesproken. Joy denkt daarop dat m'n reactie dan voor Amber is bedoeld, dus niet voor Janette.
Nu komt het, ik bevestig noch ontkracht dit door het woordje kan te gebruiken. Maar mocht dit zo zijn, is zij niet de enige hier right ? je zou zelfs kunnen zeggen dat door te participeren in dit draadje ik nu ook voor een deel schuldig ben ?Eerlijk is eerlijk...
maar goed, Amber lijkt zich niet aangesproken te voelen (ik blij, want ze relativeert mijn woorden dus blijkbaar) maar wil bij nader inzien toch wel het naadje van de kous weten. Nou bij deze dan