operatie
Moderator: Moderators
-
- Forumdiva
-
- dagelijks aanwezig
Beste Felicia,
Dat van die gezondheid is heel belangrijk, niet roken en normaal leven etc..
Dit heb ik nu ook ondervonden, als ik terugdenk aan de ok met die cardiogrammen,ik was er gewoon trots op,ik heb veel gewerkt mijn leven,weken van 100 uur waren normaal, maar daarentegen als ik minder druk was,ging er ook sport gebeuren ,hardlopen etc..
En nu heb ik daar zeker een voordeel mee gehad.
Verder Dr. Bouman heeft mij ook hier behandeld, fantastische man,ik was er al gelijk over eens dat hij het goed gedaan had.
antoinette
Dat van die gezondheid is heel belangrijk, niet roken en normaal leven etc..
Dit heb ik nu ook ondervonden, als ik terugdenk aan de ok met die cardiogrammen,ik was er gewoon trots op,ik heb veel gewerkt mijn leven,weken van 100 uur waren normaal, maar daarentegen als ik minder druk was,ging er ook sport gebeuren ,hardlopen etc..
En nu heb ik daar zeker een voordeel mee gehad.
Verder Dr. Bouman heeft mij ook hier behandeld, fantastische man,ik was er al gelijk over eens dat hij het goed gedaan had.
antoinette
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Wow Felicia dat klinkt werkelijk fantastisch en dat terwijl ik meestal bibber als ik de naam Bouman hoor (zulke rottige dingen gelezen). Die diepte is echt waanzinnig, dat krijg je in thailand nog niet eens altijd voor elkaar... Ik vraag me af als ik een persoonlijke vraag mag stellen, welke technieken heeft bouman gebruikt? de inversie techniek? En had jij veel materiaal voor hem om mee te werken?Felicia-6 schreef:hallo allemaal,
Ik ben 3 maanden geleden geopereerd door dr. Bouman in het VU en ben ook zeer tevreden over het resultaat.
Met binnen en buiten schaamlippen en een diepte van 17cm.
Alles is ook geheel volgens plan verlopen met weinig tot geen pijn.
Nadat ik het ziekenhuis heb verlaten ben ik zelfs niet bedlegerig geweest en ben rustig aan s'middags al begonnen om erop uit te gaan.
Als ik hier een beetje rondsurf krijg ik vaak het idee dat ik daar uniek in ben, maar geloof dat er velen met mij zijn die het net zo is verlopen.
Maar het is natuurlijk ook dat iedereen anders in mekaar zit, qua gezondheid en de manier hoe het lichaam reageert op zo een correctie.
Ik ben gelukkig iemand, die al het geluk heeft gehad en wil hiermee ook iedereen een hart onder de riem steken die de operatie nog moeten ondergaan.
Ik was er uiteraard wel op bedacht dat er complicaties zouden gaan optreden, maar berustte daar volledig in. Ik wist zeker dat ik dit wilde en had daar ook de nodige complicaties voor over.(hoe onprettig ook)
Bij deze dus voor iedereen die nog geopereerd moet worden, het kan ook gewoon goed gaan.
Ga er voor, als je het zeker weet.(ondanks mogelijke complicaties)
Felicia
Ik ben ook wel erg benieuwd naar hoe het er uitziet... ja zoo nieuwsgierig! sorry hoor...
liefs
snoopy
"Ga er maar vanuit dat alleen SOMMIGE transen IRL de waarheid KUNNEN spreken..."
"ik ben een lesbo geboren in de verkeerde seksuele voorkeur"
snoopy.......en de rest is gek
Nou Snoopy je bent niet de enige die wel geïnteresseerd is in hoe die mooie aanmerkelijke diepte bereikt is. Natuurlijk als er ruim "donor" huid is..... Oftewel in gewoon Nederlands, of de penis dusdanig lang was om in de nodige huid te voorzien. Mooi toch. Maar niet iedereen beschikt daar over. Dan zal er elders huid moeten gewonnen worden, en dan natuurlijk willen we niet verschrikkelijke grote en lelijke littekens op onze billen, iets waar ik van horen zeggen heb gehoord. Toegepaste technieken zijn daarom juist van essentieel belang. / heel bepalend.
Petra.
Petra.
Man, man wat is het fijn een vrouw te zijn.....
Tja,
Hard gewerkt heb ik ook altijd, zelfs een periode gehad dat ik naast mijn dagelijkse baan ook nog eens 3 dagen /nachten werkte in de Lellebel achter de bar.
Je krijgt dan natuurlijk wel uithoudingsvermogen, maar je kunt eigenlijk te weinig nadenken over wie of dat je bent.
Die rust nadat ik ben gestopt met de Lellebel heeft me ook enorm psychisch gesterkt.
Over de beschikbare huid voor de inversie had ik niet te klagen en dat heeft natuurlijk nu zijn voordeel.
Toentertijd vond ik dat natuurlijk minder.
Groetjes Felicia
Hard gewerkt heb ik ook altijd, zelfs een periode gehad dat ik naast mijn dagelijkse baan ook nog eens 3 dagen /nachten werkte in de Lellebel achter de bar.
Je krijgt dan natuurlijk wel uithoudingsvermogen, maar je kunt eigenlijk te weinig nadenken over wie of dat je bent.
Die rust nadat ik ben gestopt met de Lellebel heeft me ook enorm psychisch gesterkt.
Over de beschikbare huid voor de inversie had ik niet te klagen en dat heeft natuurlijk nu zijn voordeel.
Toentertijd vond ik dat natuurlijk minder.
Groetjes Felicia
-
- Forumdiva
Er was vroeger ook een dr. Bouman, praat ik over zeker 20 jaar terug. Over de huidige dr. Bouman slechte berichten lezen ? Ik denk dat je eerder negatieve verhalen te horen krijgt dan positieve, en als je dan ook nog bedenkt dat als je iets niet uit 1e hand hoort het ook weer wat aangedikt kan zijn....Snoopy schreef:Wow Felicia dat klinkt werkelijk fantastisch en dat terwijl ik meestal bibber als ik de naam Bouman hoor (zulke rottige dingen gelezen).
-
- Eredivisie
Ja, maar dat geldt voor alle artsen, dus als je over de een beduidend meer negatieve verhalen hoort dan de ander kan je daar toch wel wat conclusies uit trekken...Anna. schreef:Ik denk dat je eerder negatieve verhalen te horen krijgt dan positieve, en als je dan ook nog bedenkt dat als je iets niet uit 1e hand hoort het ook weer wat aangedikt kan zijn....
Overigens heb ik verder geen mening over die arts hoor, ben nog lang niet bezig met dat soort keuzes, maar wou dit gewoon ff kwijt

Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden
- Bhagavad Gita, oude Indiase yogatekst.
-
- dagelijks aanwezig
-
- Forumdiva
Als het gesloten fora zijn, zou je zelfs hier niet mogen melden dat je alleen op dat soort fora negatieve berichten over dr. Bouman hebt gelezen. Het nut van kunnen uiten op zo'n forum verliest zelfs zonder noemen welk forum en wie gewoon het nut. Zaken binnen zo'n forum dienen ook volledig binnen zo'n forum te blijven.Snoopy schreef:Ik heb mensen daar over het algemeen alleen op gesloten fora over gehoord.
-
- dagelijks aanwezig
Ik persoonlijk ben er meer dan tevreden over,a.s. vrijdag moet ik terug voor hercontrole, naar mijn mening heeft de man z n uiterste best gedaan.
Wat natuurlijk altijd kan, is dat er een complicatie o.i.d. optreed, de chirurg hoeft hier niet altijd debet aan te zijn,het blijft ten alle tijden handwerk.
Ik vergelijk het altijd met handmatig pottenbakken , als een pottenbakker 100 potten maakt, zijn ze lang niet altijd identiek,dit is de eigenschap van handwerk.
Aan de andere kant met zo n kleine oplage van operaties blijft het uiterst exclusief.
Wat natuurlijk altijd kan, is dat er een complicatie o.i.d. optreed, de chirurg hoeft hier niet altijd debet aan te zijn,het blijft ten alle tijden handwerk.
Ik vergelijk het altijd met handmatig pottenbakken , als een pottenbakker 100 potten maakt, zijn ze lang niet altijd identiek,dit is de eigenschap van handwerk.
Aan de andere kant met zo n kleine oplage van operaties blijft het uiterst exclusief.
Nou nu vind ik dat je overdrijft hoor!Anna. schreef:Als het gesloten fora zijn, zou je zelfs hier niet mogen melden dat je alleen op dat soort fora negatieve berichten over dr. Bouman hebt gelezen. Het nut van kunnen uiten op zo'n forum verliest zelfs zonder noemen welk forum en wie gewoon het nut. Zaken binnen zo'n forum dienen ook volledig binnen zo'n forum te blijven.Snoopy schreef:Ik heb mensen daar over het algemeen alleen op gesloten fora over gehoord.
"Ga er maar vanuit dat alleen SOMMIGE transen IRL de waarheid KUNNEN spreken..."
-
- dagelijks aanwezig
Ik denk dat Anna wel een beetje gelijk heeft er zijn er meer die zou heten, en als je dat proces nog door moet maken,dit weet ik niet, dan is het voor jezelf, en voor de betrokkene geen fijn gevoel om iemand te helpen.
Het valt zelfs een beetje onder laster en dit wordt ruim genomen,wat ik nu ga zeggen is 100% waar, zonet heb ik onder douche een even goed bekeken van hoe het er echt uitziet,en geloof het of niet, Dr. M.Bouman kan bij antoinette niets meer fout doen,en dat na 8dagen post-op.
En zie ons verhaal niet als een aanval maar een punt om over na te denken.
antoinette
Het valt zelfs een beetje onder laster en dit wordt ruim genomen,wat ik nu ga zeggen is 100% waar, zonet heb ik onder douche een even goed bekeken van hoe het er echt uitziet,en geloof het of niet, Dr. M.Bouman kan bij antoinette niets meer fout doen,en dat na 8dagen post-op.
En zie ons verhaal niet als een aanval maar een punt om over na te denken.
antoinette
-
- Eredivisie
Ja, dat zouden chirurgen ook graag zien, dat niemand over de negatieve ervaringen praat. Zelf zou ik het toch wel graag willen weten hoor als een chirurg niet altijd even goed werk heeft afgeleverd, en ik hoop dan ook vooral dat mensen hier gewoon open over kunnen blijven praten. Dat is een van de redenen dat ik op dit soort gesloten forums zit, om dat soort verhalen te horen die je in de openbaarheid niet hoort (daarom levert googelen naar de naam van de arts denk ik ook zo weinig informatie op)
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden
-
- Forumdiva
Ik zeg niet dat negatieve verhalen niet verteld mogen worden, maar niet doorvertellen (hear say verhalen). Ook kan het zijn dat dezelfde persoon op diverse fora onder verschillende namen dezelfde klachten meld, of zelfs op 1 forum onder verschillende namen. Soms gaan mensen die zich niet helemaal goed behandeld voelen heel ver om iemand in een kwaad daglicht te stellen.
Geen enkele chirurg kan ten alle tijde 100% correct werk opleveren,. gewoon omdat je met een menselijk lichaam te maken hebt dat op heel verschillende manieren kan reageren, ook zonder dat de chirurg ook maar 1 fout gemaakt heeft. En dat blijft een grijs gebied, wanneer is het de chirurg echt verwijtbaar, en wanneer reageert een lichaam anders dan de meeste anderen. Ik kan ook dr. Karim overal gaan zwartmaken omdat ik bij borstvergroting een infectie heb opgelopen met als gevolg chronische pijn, 10 jaar lang nu al. Maar het is hoe mijn lichaam op iets gereageerd heeft, en dat is niet per definitie een fout van de chirurg.
Geen enkele chirurg kan ten alle tijde 100% correct werk opleveren,. gewoon omdat je met een menselijk lichaam te maken hebt dat op heel verschillende manieren kan reageren, ook zonder dat de chirurg ook maar 1 fout gemaakt heeft. En dat blijft een grijs gebied, wanneer is het de chirurg echt verwijtbaar, en wanneer reageert een lichaam anders dan de meeste anderen. Ik kan ook dr. Karim overal gaan zwartmaken omdat ik bij borstvergroting een infectie heb opgelopen met als gevolg chronische pijn, 10 jaar lang nu al. Maar het is hoe mijn lichaam op iets gereageerd heeft, en dat is niet per definitie een fout van de chirurg.