modellen gezocht voor kunstenares

Alles wat je kwijt wilt of zoekt plaats je hier

Moderator: Moderators

krieg
is nieuw hier
Berichten: 2
Lid geworden op: ma okt 05, 2009 15:08
Locatie: Den Haag
Contacteer:

modellen gezocht voor kunstenares

Bericht door krieg »

Hallo!

Ik zoek mannen die zich graag als vrouw verkleden en ook in hun doen en laten zich vrouwelijk voelen.Ook mannen die graag vrouw willen zijn of bezig zijn met vrouw te worden .
Zelf ben ik kunstenares en schilder de vrouw.Wat ik wil laten zien is een ander beeld dan t clichebeeld van de vrouw welke de media ons voorschotelt, vrouwen komen in alle soorten en maten en wat maak een vrouw een vrouw?
Het betreft hier geen werk in opdracht maar mn eigen vrije werk:
www.francienkrieg.com
Ik werk aan de hand van fotos en betaal gewoon per uur,
graag hoor ik van jullie!
groeten,
Francien Krieg
Gebruikersavatar
petratv1975
dagelijks aanwezig
Berichten: 85
Lid geworden op: zo nov 18, 2007 14:15
Locatie: papendrecht

Bericht door petratv1975 »

Gaaaf
zijn echt cool die schilderijen :D
ik ben hier niet meer
Forumdiva
Berichten: 1695
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:25

Bericht door ik ben hier niet meer »

Hallo Francien,

zoek je ook mensen die al helemaal klaar zijn met geslachtsverandering ?

groetjes, Anna
Gebruikersavatar
petratv1975
dagelijks aanwezig
Berichten: 85
Lid geworden op: zo nov 18, 2007 14:15
Locatie: papendrecht

Bericht door petratv1975 »

hoi francien
ik zal wel willen maar kom even op mijn msn dan kunnen we wat dingen bespreken doeiii
Gebruikersavatar
snoopy
Eredivisie
Berichten: 568
Lid geworden op: do apr 16, 2009 14:55

Re: modellen gezocht voor kunstenares

Bericht door snoopy »

krieg schreef:Ook mannen die graag vrouw willen zijn of bezig zijn met vrouw te worden .
Zelf ben ik kunstenares en schilder de vrouw.Wat ik wil laten zien is een ander beeld dan t clichebeeld van de vrouw welke de media ons voorschotelt
Ok nou transseksuelen zijn vrouwen die vrouwen willen zijn, ipv mannen die vrouwen worden. Ik vind uw werk knap en heel bijzonder (heb al eens eerder uw site bezocht), ik zou alleen niet durven model te staan, ik vind het een beetje moeilijk nog om met die uitvergrote werkelijkheid geconfronteerd te worden, hihi net zoiets als spiegels soms willen ontlopen...als je eerlijk en goed kijkt is het mooi... maar ik ben er gewoon bang van :D
"Ga er maar vanuit dat alleen SOMMIGE transen IRL de waarheid KUNNEN spreken..."

"ik ben een lesbo geboren in de verkeerde seksuele voorkeur"
snoopy.......en de rest is gek
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Het lijkt me best leuk om te doen,

Irene
Kleine stapjes
AM_ber_79
Forumdiva
Berichten: 1746
Lid geworden op: wo nov 05, 2008 12:12

Re: modellen gezocht voor kunstenares

Bericht door AM_ber_79 »

Snoopy schreef: Ok nou transseksuelen zijn vrouwen die vrouwen willen zijn, ipv mannen die vrouwen worden.
Dat weet jij, dat weet ik, maar dat is niet hoe de buitenwereld t ziet...

Er was vanmiddag n meisje op de chat die over transseksualiteit n paper schrijft, maar die werd er haast weggepest. Ze had zelf sterk t gevoel aangevallen te worden terwijl ze t juist goed bedoelde. Ook zei zij dat een transseksueel "n man die vrouw wordt" is. Ze was blij dat ik haar er op wees. Zolang mensen die interesse hebben in het hele onderwerp maar daarom worden weg gejaagd, moet je niet verbaasd blijven kijken dat mensen het over "mannen die vrouwen willen worden worden" blijven hebben en ze een gesloten houding aan blijven nemen. Laat staan dat er ooit begrip of acceptatie voor je als vrouw komt.
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Gebruikersavatar
snoopy
Eredivisie
Berichten: 568
Lid geworden op: do apr 16, 2009 14:55

Bericht door snoopy »

begrip en acceptatie als vrouw is alleen mogelijk als je het er gewoon helemaal niet over hoeft te hebben.
Ik heb het praten met mensen en op die manier overtuigen van mensen allang opgegeven.
Btw ik zei gewoon netjes hoe het werkelijk is, das toch goed?

groetjes
"Ga er maar vanuit dat alleen SOMMIGE transen IRL de waarheid KUNNEN spreken..."

"ik ben een lesbo geboren in de verkeerde seksuele voorkeur"
snoopy.......en de rest is gek
Gebruikersavatar
snoopy
Eredivisie
Berichten: 568
Lid geworden op: do apr 16, 2009 14:55

Re: modellen gezocht voor kunstenares

Bericht door snoopy »

AM_ber_79 schreef:Zolang mensen die interesse hebben in het hele onderwerp maar daarom worden weg gejaagd, moet je niet verbaasd blijven kijken dat mensen het over "mannen die vrouwen willen worden worden" blijven hebben en ze een gesloten houding aan blijven nemen. Laat staan dat er ooit begrip of acceptatie voor je als vrouw komt.
Ja maar ik weet niet of die interesse altijd wel zo goed en terecht is. Er was een tijdje geleden hier ook een fotograaf die modellen zocht, en nou ja...als ik denk aan een schilderij waarin mn handicap in het middelpunt van de belangstelling staat en daarmee eigenlijk ontkent wordt dat je graag een normale vrouw had willen zijn, heb ik er geen belangstelling voor.
Ik vind deze schilderijen wel heel mooi en ik vind het ook mooi dat de kunstenares zegt dat "ze de vrouw schildert" en blijkbaar rekent ze mogelijk sommigen van ons daar ook onder, of je wordt geschilderd als een man die graag een vrouw wil zijn :) dat is een hele andere insteek...en daar voel ik helemaal niets voor.
"Ga er maar vanuit dat alleen SOMMIGE transen IRL de waarheid KUNNEN spreken..."

"ik ben een lesbo geboren in de verkeerde seksuele voorkeur"
snoopy.......en de rest is gek
AM_ber_79
Forumdiva
Berichten: 1746
Lid geworden op: wo nov 05, 2008 12:12

Bericht door AM_ber_79 »

En achter elke boom staat n enge man. Hoe groter de geslotenheid, hoe groter t onbegrip...maar goed, ik zal t wel weer verkeerd zien...
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
AM_ber_79
Forumdiva
Berichten: 1746
Lid geworden op: wo nov 05, 2008 12:12

Re: modellen gezocht voor kunstenares

Bericht door AM_ber_79 »

Snoopy schreef: Ja maar ik weet niet of die interesse altijd wel zo goed en terecht is. Er was een tijdje geleden hier ook een fotograaf die modellen zocht
Een vriendin van me is ook fotografe. Sinds kort ook afgestudeerd. Haar eindproject was een reportage met het hele spectrum man-vrouw. Zij wilde met haar foto's laten zien dat er meer was dan enkel man en vrouw. En juist daarmee laten zien dat transseksuelen ook gewone vrouwen (en mensen) zijn. Of mag dat ook al niet omdat mensen misschien wel eens iets anders zouden kunnen gaan denken?
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Gebruikersavatar
snoopy
Eredivisie
Berichten: 568
Lid geworden op: do apr 16, 2009 14:55

Bericht door snoopy »

als je als lelijk eendje de andere eendjes gaat proberen overtuigen dat je toch echt wel hetzelfde bent als hen geloven ze je nooit

ik heb het gepresteerd 15 uur met een vrouw over dit onderwerp te praten met als slotconclusie dat ze me gewoon nog als man ziet...,

en spelende vrouw wat heb je daar nu van geleerd?
"Ga er maar vanuit dat alleen SOMMIGE transen IRL de waarheid KUNNEN spreken..."

"ik ben een lesbo geboren in de verkeerde seksuele voorkeur"
snoopy.......en de rest is gek
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Ik heb een tijdje terug ook aan een afstudeerproject meegewerkt; ik vond dat gewoon leuk om te doen, maar ik begrijp jullie standpunten allebei.

Irene
Kleine stapjes
Gebruikersavatar
petratv1975
dagelijks aanwezig
Berichten: 85
Lid geworden op: zo nov 18, 2007 14:15
Locatie: papendrecht

Bericht door petratv1975 »

wat maakt het allemaal uit.
als je maar plezier heb. :D
Gebruikersavatar
snoopy
Eredivisie
Berichten: 568
Lid geworden op: do apr 16, 2009 14:55

Re: modellen gezocht voor kunstenares

Bericht door snoopy »

AM_ber_79 schreef:Zij wilde met haar foto's laten zien dat er meer was dan enkel man en vrouw.

En juist daarmee laten zien dat transseksuelen ook gewone vrouwen (en mensen) zijn.
Dus door aan te tonen dat er meer is dan man en vrouw dmv een transseksueel, leer je mensen dat transseksuelen ook maar gewoon een vrouw of man zijn en :oops: ook maar een mens?

ik krijg de kriebels van dat soort gedachtegangen
"Ga er maar vanuit dat alleen SOMMIGE transen IRL de waarheid KUNNEN spreken..."

"ik ben een lesbo geboren in de verkeerde seksuele voorkeur"
snoopy.......en de rest is gek
Plaats reactie