modellen gezocht voor kunstenares

Alles wat je kwijt wilt of zoekt plaats je hier

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
snoopy
Eredivisie
Berichten: 568
Lid geworden op: do apr 16, 2009 14:55

Bericht door snoopy »

petratv1975 schreef:wat maakt het allemaal uit.
als je maar plezier heb. :D
daarom ben je ook travestiet :lol:
"Ga er maar vanuit dat alleen SOMMIGE transen IRL de waarheid KUNNEN spreken..."

"ik ben een lesbo geboren in de verkeerde seksuele voorkeur"
snoopy.......en de rest is gek
Gebruikersavatar
petratv1975
dagelijks aanwezig
Berichten: 85
Lid geworden op: zo nov 18, 2007 14:15
Locatie: papendrecht

Bericht door petratv1975 »

waarom krijg je daar kriebels van. we zijn toch ook alleen maar mensen
AM_ber_79
Forumdiva
Berichten: 1746
Lid geworden op: wo nov 05, 2008 12:12

Bericht door AM_ber_79 »

Snoopy schreef:als je als lelijk eendje de andere eendjes gaat proberen overtuigen dat je toch echt wel hetzelfde bent als hen geloven ze je nooit
Kwam dat niet omdat het lelijke eendje geen eendje maar een zwaan was?
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
AM_ber_79
Forumdiva
Berichten: 1746
Lid geworden op: wo nov 05, 2008 12:12

Re: modellen gezocht voor kunstenares

Bericht door AM_ber_79 »

Snoopy schreef: Dus door aan te tonen dat er meer is dan man en vrouw dmv een transseksueel, leer je mensen dat transseksuelen ook maar gewoon een vrouw of man zijn en :oops: ook maar een mens?

ik krijg de kriebels van dat soort gedachtegangen
Wou je zeggen dat een transseksueel geen mens is dan? Overigens was ik niet de enige die hier aan mee deed. Dus t ging niet alleen om n transseksueel...
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
AM_ber_79
Forumdiva
Berichten: 1746
Lid geworden op: wo nov 05, 2008 12:12

Bericht door AM_ber_79 »

Snoopy schreef:
petratv1975 schreef:wat maakt het allemaal uit.
als je maar plezier heb. :D
daarom ben je ook travestiet :lol:
Heb jij geen plezier in je leven dan?
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Gebruikersavatar
snoopy
Eredivisie
Berichten: 568
Lid geworden op: do apr 16, 2009 14:55

Bericht door snoopy »

AM_ber_79 schreef:
Snoopy schreef:
petratv1975 schreef:wat maakt het allemaal uit.
als je maar plezier heb. :D
daarom ben je ook travestiet :lol:
Heb jij geen plezier in je leven dan?
Dat zeg ik niet, maar mij maakt het wel uit, en ik heb er geen plezier van dat ik TS ben nee.
"Ga er maar vanuit dat alleen SOMMIGE transen IRL de waarheid KUNNEN spreken..."

"ik ben een lesbo geboren in de verkeerde seksuele voorkeur"
snoopy.......en de rest is gek
Gebruikersavatar
snoopy
Eredivisie
Berichten: 568
Lid geworden op: do apr 16, 2009 14:55

Re: modellen gezocht voor kunstenares

Bericht door snoopy »

AM_ber_79 schreef: Wou je zeggen dat een transseksueel geen mens is dan? ...
Dat je een mens bent is in de meeste gevallen vanzelfsprekend als je geboren bent als mens. Net als dat het vanzelfsprekend zou moeten zijn dat je man of vrouw bent. Dus wat heeft het voor toegevoegde waarde een TS expliciet toch "tot de mensen behorend schepsel" te omschrijven. Behalve dan dus als je als toeschouwer je geen raad weet met een TS, geen man, geen vrouw, dan maar mens.

is wel een groot compliment mens genoemd te worden ook :D
"Ga er maar vanuit dat alleen SOMMIGE transen IRL de waarheid KUNNEN spreken..."

"ik ben een lesbo geboren in de verkeerde seksuele voorkeur"
snoopy.......en de rest is gek
ik ben hier niet meer
Forumdiva
Berichten: 1695
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:25

Bericht door ik ben hier niet meer »

Alle publiciteit in welke vorm dan ik waar ik in ruim 12 jaar tijd aan meegedaan heb, heb ik om proberen vooroordelen bij mensen weg te halen. Ik ben niet superactief meer daarin, zo af en toe iets. Maar als niemand iets doet, zal er ook nooit iets veranderen. En als je het aan de 'buitenbeentjes' overlaat zal het algemene beeld ook nooit veranderen, dan zal een vrouw met een transseksueel verleden ook nooit een vrouw worden, maar een omgebouwde man blijven, of een transseksuele vrouw. Ik heb er hard genoeg voor gevochten om vrouw te mogen en kunnen zijn. En ik wordt ook door het gros van de mensen die weten van mijn verleden zonder probleem als vrouw behandeld. En zij die het niet weten, zien mij ook als vrouw, na een dag in een sauna complex heb je jezelf toch wel helemaal bloot gegeven.......
krieg
is nieuw hier
Berichten: 2
Lid geworden op: ma okt 05, 2009 15:08
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door krieg »

Bedankt allemaal voor de reacties!

Excuus voor die foute zin van mij: mannen die vrouwen willen zijn.
Uiteraard klopt deze zin niet, sommige vrouwen worden in een mannenlichaam geboren , fantastisch dat er tegenwoordig mogelijkheden zijn om je dan helemaal 100 % vrouw te kunnen voelen dmv een operatie.

Mijn bedoeling is om een discussie gaande te krijgen over t onderwerp: wat maakt iemand een vrouw
Dus.. t gaat hier er helemaal niet om wat mijn mening is maar om wat ik met mn schilderijen los wil maken bij mensen.

Voor diegene die serieus interesse hebben mail me even op mn prive email adres;
francienkrieg@casema.nl
Gebruikersavatar
snoopy
Eredivisie
Berichten: 568
Lid geworden op: do apr 16, 2009 14:55

Bericht door snoopy »

krieg schreef:Bedankt allemaal voor de reacties!

Excuus voor die foute zin van mij: mannen die vrouwen willen zijn.
Uiteraard klopt deze zin niet, sommige vrouwen worden in een mannenlichaam geboren , fantastisch dat er tegenwoordig mogelijkheden zijn om je dan helemaal 100 % vrouw te kunnen voelen dmv een operatie.

Mijn bedoeling is om een discussie gaande te krijgen over t onderwerp: wat maakt iemand een vrouw
Dus.. t gaat hier er helemaal niet om wat mijn mening is maar om wat ik met mn schilderijen los wil maken bij mensen.
Okay even een vraagje dan, ben je van plan een TS te schilderen om juist te laten zien wat haar geen vrouw maakt, of wat haar juist wel vrouw maakt. Want dat is een beetje onduidelijk. Hoewel ik neem aan dat je geen TS kiest om te schilderen om anderen te laten zien dat ze jawel heus wel vrouw is. Meestal is het juist weer een ontkenning daarvan. "Kijk dat eens, kan dat een vrouw zijn?" Nou ja het is ook niet voor mij de discussie aan te gaan of veroorzaken - wat maakt iemand een vrouw - ik hoef me dat niet meer af te vragen want ik weet het. Maar je kunt dat anderen beter niet vertellen ! :) want ze geloven toch wat ze zelf weten en waarnemen, net als dat ze zullen geloven wat ze waarnemen als het in negatieve zin op een schilderij terecht komt. Maar goed ben desondanks wel benieuwd wat je ermee gaat doen :)

succes!
groetjes
"Ga er maar vanuit dat alleen SOMMIGE transen IRL de waarheid KUNNEN spreken..."

"ik ben een lesbo geboren in de verkeerde seksuele voorkeur"
snoopy.......en de rest is gek
lief dinnetje
Eredivisie
Berichten: 874
Lid geworden op: di aug 29, 2006 19:19

Bericht door lief dinnetje »

Snoopy schreef :

begrip en acceptatie als vrouw is alleen mogelijk als je het er gewoon helemaal niet over hoeft te hebben.
Ik heb het praten met mensen en op die manier overtuigen van mensen allang opgegeven.
Btw ik zei gewoon netjes hoe het werkelijk is, das toch goed?


Dat vind ik (als post-op trans) nu echt eens een uitspraak om in een kader in te lijsten en boven je bed te hangen.
Enfin voor jezelf dan, bij bezoek laat je ook beter dat niet in het zicht omhoog hangen.
Gebruikersavatar
snoopy
Eredivisie
Berichten: 568
Lid geworden op: do apr 16, 2009 14:55

Bericht door snoopy »

lief dinnetje schreef:Snoopy schreef :

begrip en acceptatie als vrouw is alleen mogelijk als je het er gewoon helemaal niet over hoeft te hebben.
Ik heb het praten met mensen en op die manier overtuigen van mensen allang opgegeven.
Btw ik zei gewoon netjes hoe het werkelijk is, das toch goed?


Dat vind ik (als post-op trans) nu echt eens een uitspraak om in een kader in te lijsten en boven je bed te hangen.
Enfin voor jezelf dan, bij bezoek laat je ook beter dat niet in het zicht omhoog hangen.
hahaha
"Ga er maar vanuit dat alleen SOMMIGE transen IRL de waarheid KUNNEN spreken..."

"ik ben een lesbo geboren in de verkeerde seksuele voorkeur"
snoopy.......en de rest is gek
ik ben hier niet meer
Forumdiva
Berichten: 1695
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:25

Bericht door ik ben hier niet meer »

Mijn ervaring is dat er niet wordt bij gezegd dit is een m2f transseksueel of oid. Of dat bij Francien wel zo is weet ik niet, maar ik verwacht van niet. Het is meer laat de mensen maar raden vaak. Ooit met een foto op een fototentoonstelling gehangen met tv en ts, en eigenlijk had niemand belangstelling voor mijn foto, schijnbaar was ik 'te' gewoontjes.
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Anna schreef:
Ooit met een foto op een fototentoonstelling gehangen met tv en ts, en eigenlijk had niemand belangstelling voor mijn foto, schijnbaar was ik 'te' gewoontjes.
Gewoon uit nieuwsgierigheid; hoe weet je dat er geen belangstelling voor was, heb je daar nog terugkoppeling van gekregen?

Irene
Kleine stapjes
ik ben hier niet meer
Forumdiva
Berichten: 1695
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:25

Bericht door ik ben hier niet meer »

Misschien dat er achteraf mensen naar keken, maar bij de openingsdag bleven er niet echt mensen staan bij mijn foto. Als je zoiets van een afstandje bekijkt is het altijd leuk om te zien hoe of wat. De extravagante dames kregen de meeste aandacht.
Plaats reactie