Onaardige opmerkingen maken over iemands uiterlijk is altijd ongepast.
http://www.beatrijs.com/search.php?cx=p ... ijs.com%2F
Moderator: Moderators
Onaardige opmerkingen maken over iemands uiterlijk is altijd ongepast.
Renate, ik heb hierboven links naar de verslagen en de fotoreportage van Daphne geplaatst. Vandaar, waarschijnlijk.Renate den Heijer schreef:Gewoon uit nieuwsgierigheid....... ben benieuwd waar jij die wijsheid vandaan hebt......snoopy schreef:Wat me opvalt, als je voorzitster bent van die organisatie ....
Doe maar of je neus bloedt .snoopy schreef:hihii de link werkt niet
nou ik zal je eerlijk zeggen, het is echt niet leuk om kritiek te krijgen maar ik heb er wel het meeste van geleerd dus ik hoop dat ik nog veel kritiek zal krijgen ja en dan van mensen met verstand, smaak en goede bedoelingen natuurlijk
In jouw verslag staat dat Monica bestuurslid is van het TNN, maar nergens dat zij de voorzitter is. Ben nog steeds benieuwd naar de veronderstelling van Snoopy dat zij de voorzitster is. Gewoon omdat ik me te vaak erger aan mensen die iets baseren op aannames en zich niet goed "gedocumenteerd" hebben voordat ze iets roepen.Janiek_ schreef:Renate, ik heb hierboven links naar de verslagen en de fotoreportage van Daphne geplaatst. Vandaar, waarschijnlijk.Renate den Heijer schreef:Gewoon uit nieuwsgierigheid....... ben benieuwd waar jij die wijsheid vandaan hebt......snoopy schreef:Wat me opvalt, als je voorzitster bent van die organisatie ....
Hoewel ik moet zeggen dat ik niet met zekerheid een foto zou kunnen aanwijzen waar Snoopy zich op baseert.
Die heb je normaal toch alleen figuurlijk?Renate den Heijer schreef: Op één foto sta ik namelijk letterlijk met een bord voor mijn kop.
Oeps, een vraag stellen aan snoopy ? Ben benieuwd of ze antwoord geeft. Het is zo makkelijk om te vinden wie de voorzitter is, dus ik zeg niks.Renate den Heijer schreef:......In jouw verslag staat dat Monica bestuurslid is van het TNN, maar nergens dat zij de voorzitter is. Ben nog steeds benieuwd naar de veronderstelling van Snoopy dat zij de voorzitster is..........
Ja Anna, even op de website van het TNN kijken wie, wie is in het bestuur en je weet wie de voorzitster is en welke functie Monica wel bekleedt in het bestuur, is een kleine moeite me dunkt. Onder het mom vragen staat vrij (antwoorden trouwens ook .... ) deze vraag aan Snoopy dus... Tja of ze gaat antwoorden is natuurlijk weer de vraag.....Anna. schreef:Oeps, een vraag stellen aan snoopy ? Ben benieuwd of ze antwoord geeft. Het is zo makkelijk om te vinden wie de voorzitter is, dus ik zeg niks......................Renate den Heijer schreef:......In jouw verslag staat dat Monica bestuurslid is van het TNN, maar nergens dat zij de voorzitter is. Ben nog steeds benieuwd naar de veronderstelling van Snoopy dat zij de voorzitster is..........
het zij je vergeven..... en bedankt voor de tip.snoopy schreef:ooh sorry... nou bestuurslid dan... foutje...
er staan films op youtube
http://www.youtube.com/watch?v=S5VNnXMl984
Mee eens, maar dan wel face-to-face, niet publiekelijk op een forum. En zeker niet wanneer het over een gelegenheid als een gedenkdag gaat.snoopy schreef:nou ik zal je eerlijk zeggen, het is echt niet leuk om kritiek te krijgen maar ik heb er wel het meeste van geleerd dus ik hoop dat ik nog veel kritiek zal krijgen ja en dan van mensen met verstand, smaak en goede bedoelingen natuurlijk
Met deze opmerking van Joandelynn ben ik het helemaal eens!joandelynn schreef:Mee eens, maar dan wel face-to-face, niet publiekelijk op een forum. En zeker niet wanneer het over een gelegenheid als een gedenkdag gaat.snoopy schreef:nou ik zal je eerlijk zeggen, het is echt niet leuk om kritiek te krijgen maar ik heb er wel het meeste van geleerd dus ik hoop dat ik nog veel kritiek zal krijgen ja en dan van mensen met verstand, smaak en goede bedoelingen natuurlijk