Transgender Gedenkdag

Algemeen

Moderator: Moderators

ik ben hier niet meer
Forumdiva
Berichten: 1695
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:25

Bericht door ik ben hier niet meer »

snoopy schreef: 4500 postjes is veel! :)
2,26 berichten per dag is ook veel :wink:
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Anna. schreef:
snoopy schreef: 4500 postjes is veel! :)
2,26 berichten per dag is ook veel :wink:
En zowel 4430 in totaal als 2,14 berichten per dag is toch echt minder :wink:

Serieus, Snoopy: kijk eens hoeveel berichten je in de afgelopen dagen -per-dag- schrijft. Da's royaal meer dan wie-dan-ook.
Waarom doe je dat?
Kom je In Real Life aandacht of liefde tekort en post je daarom zulke aanvallende, om reacties smekende, uitspraken?

't Is niet erg als het zo is. 't Is wel goed om je te realiseren dat -als- dat zo is, het consequent in het harnas jagen van forumdeelnemers misschien wel niet het goede antwoord is.

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Gebruikersavatar
Monica Dreamgirl
ForumFan
Berichten: 447
Lid geworden op: wo apr 30, 2003 20:12
Locatie: Rotterdam

Bericht door Monica Dreamgirl »

Snoopy schreef:
Ja ja, wat hebben die TSen eraan dan, dat zij "herdacht" worden? Denk je dat ze daar nu nog iets aan hebben? Nee je doet het voor jezelf. Blijkbaar om jij jezelf wilt realiseren hoe goed we het wel niet hebben in NL. EN dat TS issues maar gezeik zijn. Degenen die voor de homoacceptatie hebben gezorgd in NL wisten wel wat actievoeren was hoor. Ik weet niet of je enig idee hebt hoe erg dat vroeger was? En die verworvenheid vergeet je voor het gemak even, alsof het vanzelf ontstaan is en alsof het niet nodig is wakker te blijven want "er is immers al zoveel voor transseksuelen geregeld". Probeer jij als travestiet een soort mee te liften ofzo met die verworven acceptatie om je eigen verkleedpartijtje veilig te stellen? Het gaat jou helemaal niet om transseksuelen die fulltime als vrouw leven. Wat hebben jullie daar tot nu toe voor geregeld. Het genderteam heeft ervoor gezorgd dat 10 behandelingen epilatie min of meer terug zijn gekomen in het pakket.
Het enige wat ik van jouw kant hoor is "dat er al genoeg voor transseksuelen geregeld is, en dat we maar zitten te zeiken in NL"
Lekkere actievoerder ben jij.
Pfft, hier is zoveel uit z'n verband gerukt en verkeerd begrepen, daar ga ik niet eens meer op in.
Ik ben mezelf.
AM_ber_79
Forumdiva
Berichten: 1746
Lid geworden op: wo nov 05, 2008 12:12

Bericht door AM_ber_79 »

Frederique_ schreef:
Anna. schreef:
snoopy schreef: 4500 postjes is veel! :)
2,26 berichten per dag is ook veel :wink:
En zowel 4430 in totaal als 2,14 berichten per dag is toch echt minder :wink:
Ik ga me hier niet mee bemoeien, voor men komt met mijn 3,55 berichten per dag 8) Iets wat ik trouwens al weken niet meer red, als t geen maanden zijn! :lol:

correctie....kzie net dat ik wel meer dan 3,55 berichten per dag post de laatste dagen... Maar geef toe, tis niet zo erg als eerst....en ze zijn n stuk zinniger 8)
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Gebruikersavatar
snoopy
Eredivisie
Berichten: 568
Lid geworden op: do apr 16, 2009 14:55

Bericht door snoopy »

Monica Dreamgirl schreef:
Pfft, hier is zoveel uit z'n verband gerukt en verkeerd begrepen, daar ga ik niet eens meer op in.
Zegt iemand die het begrip transseksualiteit zelf uit zn verband rukt, als bestuurslid van een groep die pretendeert voor "onze" (lees: transseksuelen) belangen op te komen... :roll:
"Ga er maar vanuit dat alleen SOMMIGE transen IRL de waarheid KUNNEN spreken..."

"ik ben een lesbo geboren in de verkeerde seksuele voorkeur"
snoopy.......en de rest is gek
Gebruikersavatar
snoopy
Eredivisie
Berichten: 568
Lid geworden op: do apr 16, 2009 14:55

Bericht door snoopy »

AM_ber_79 schreef: Maar geef toe, tis niet zo erg als eerst....en ze zijn n stuk zinniger 8)
Behalve dit bericht dan :wink:
"Ga er maar vanuit dat alleen SOMMIGE transen IRL de waarheid KUNNEN spreken..."

"ik ben een lesbo geboren in de verkeerde seksuele voorkeur"
snoopy.......en de rest is gek
Plaats reactie