Eventjes rust
Moderator: Moderators
zeg willen jullie wel on topic blijven zo is dit ook niet leuk voor anne die nu verwacht dat we in koor roepen
"äch toe blijf nou posten, ga niet weg"
dat je hier zo snel vergeten wordt zeg, dat geeft te denken...
"Ga er maar vanuit dat alleen SOMMIGE transen IRL de waarheid KUNNEN spreken..."
"ik ben een lesbo geboren in de verkeerde seksuele voorkeur"
snoopy.......en de rest is gek
"ik ben een lesbo geboren in de verkeerde seksuele voorkeur"
snoopy.......en de rest is gek
-
- ff weer wat posten
Eerst iets beter lezen .Jennifer Hopelez schreef:Oooooooooohhhhhhhhhhh...........ze maakten elkaar uit voor travestiet natuurlijk! Had een van die jochies een hoofddoek op dan?Janiek_ schreef:Misschien hadden ze het wel over een travestiet die daar helemaal niet rondliep .
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
-
- ff weer wat posten
Ja, dat deed ik al, en ik moet er toch iets van zien te maken? En marok en turk jongetjes, kunnen die niet travestiet zijn dan? Gezellig de hoofddoek van moeder of zus opdoen?Janiek_ schreef:Eerst iets beter lezen .Jennifer Hopelez schreef:Oooooooooohhhhhhhhhhh...........ze maakten elkaar uit voor travestiet natuurlijk! Had een van die jochies een hoofddoek op dan?Janiek_ schreef:Misschien hadden ze het wel over een travestiet die daar helemaal niet rondliep .
Ik bedek mijn schmertz met nerts
Daar heb ik geen fantasieën over .Jennifer Hopelez schreef:Ja, dat deed ik al, en ik moet er toch iets van zien te maken? En marok en turk jongetjes, kunnen die niet travestiet zijn dan? Gezellig de hoofddoek van moeder of zus opdoen?Janiek_ schreef:Eerst iets beter lezen .Jennifer Hopelez schreef: Oooooooooohhhhhhhhhhh...........ze maakten elkaar uit voor travestiet natuurlijk! Had een van die jochies een hoofddoek op dan?
-
- ff weer wat posten
nee, geen fantasieen maar pseudo intellectuele veronderstellingen bedoel ik. Want travestie komt toch wereldwijd voor onder alle lagen van de bevolking in alle culturen? Waarom zien we hier geen (heter0) marok/turk travestieten dan?Janiek_ schreef:Daar heb ik geen fantasieën over .Jennifer Hopelez schreef:Ja, dat deed ik al, en ik moet er toch iets van zien te maken? En marok en turk jongetjes, kunnen die niet travestiet zijn dan? Gezellig de hoofddoek van moeder of zus opdoen?Janiek_ schreef: Eerst iets beter lezen .
Jij hebt daar blijkbaar vragen over. Maar ik kan je niet helpen, want ik heb me daar nog nooit mee bezig gehouden.Jennifer Hopelez schreef:nee, geen fantasieen maar pseudo intellectuele veronderstellingen bedoel ik. Want travestie komt toch wereldwijd voor onder alle lagen van de bevolking in alle culturen? Waarom zien we hier geen (heter0) marok/turk travestieten dan?
Ken er wel een cartoon over:
-
- ff weer wat posten
Het moet gezegd: die 2 zijn 100% passabel! Ideetje voor mij inderdaad want in oost zijn diverse winkels waar ze niqaabs (alleen gezicht vrij) en burqa's verkopen, alles bedekt dus. 'Kadootje voor mijn vrouw' kan ik natuurlijk bij de kassa zeggen. Mijn confectiemaat heb ik dan allang bepaald aan de hand van de Wehkamp maattabel........Janiek_ schreef:Jij hebt daar blijkbaar vragen over. Maar ik kan je niet helpen, want ik heb me daar nog nooit mee bezig gehouden.Jennifer Hopelez schreef:nee, geen fantasieen maar pseudo intellectuele veronderstellingen bedoel ik. Want travestie komt toch wereldwijd voor onder alle lagen van de bevolking in alle culturen? Waarom zien we hier geen (heter0) marok/turk travestieten dan?
Ken er wel een cartoon over:
Zwarte handschoenen zijn verplicht, blijft alleen over mijn schoenmaat 45 onder die burqa. Zou dat niet opvallen samen met mijn motoriek in die burqa?
Zo nee, dan kan ik eindelijk eens de deur uit als TV, passabel in burqa!1.90 is natuurlijk een beetje aan de lange kant voor een vrome moslima maar ik vervoeg me wel bij de 2 meter lange vriendinnen van Prescilla
Thanks for the info, might come in handy!
-
- ff weer wat posten
Ja, je hebt gelijk Anna droeg ook zoveel waardevols bij he? We zullen haar missen!snoopy schreef:zeg willen jullie wel on topic blijven zo is dit ook niet leuk voor anne die nu verwacht dat we in koor roepen
-
- Eredivisie
Er was hier pas wel even een turkse TS, maar ik ben bang dat die (voorlopig?) weer terug in de kast is gekropen.Jennifer Hopelez schreef:Want travestie komt toch wereldwijd voor onder alle lagen van de bevolking in alle culturen? Waarom zien we hier geen (heter0) marok/turk travestieten dan?
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden
- Bhagavad Gita, oude Indiase yogatekst.
-
- Eredivisie
Ik denk dat je als burqa-drager meer gediscrimineerd zult worden dan als niet-passabele TV.Jennifer Hopelez schreef:Zo nee, dan kan ik eindelijk eens de deur uit als TV, passabel in burqa!
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden
- Prescilla
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Nou het zijn geen vriendinnen van me maar ik weet gewoon dat ze 2,05 zijn omdat ze een stuk groter zijn als mij en ja ik weet ook zeker dat het biovrouwen zijn..Jennifer Hopelez schreef:
Zo nee, dan kan ik eindelijk eens de deur uit als TV, passabel in burqa!1.90 is natuurlijk een beetje aan de lange kant voor een vrome moslima maar ik vervoeg me wel bij de 2 meter lange vriendinnen van Prescilla
Thanks for the info, might come in handy!
Maar ok het trollen hier is de laatste tijd weer lekker aan de gang ik lees alleen nog maar mee net als Anna jammer dat het hier weer gebeurt dat er mensen zijn die een ander de grond in willen of proberen te trappen..Discussies zijn leuk maar dan moeten ze ook leuk blijven en zijn jammer dat dat hier dus niet gebeurt..
Groetjes Prescilla
Dat zie je verkeerd, hoor ! Die dames doen juist heel erg hun best om anderen wat werkelijkheidszin bij te brengen. Het is heel heilzaam te weten hoe erg je er aan toe bent als trans en hoe onmogelijk het is om ooit als vrouw gezien te worden en hoe verschrikkelijk vervelend het is dat er travestieten zijn die erotische verlangens naar je koesteren en hoe weinig je waard bent in de ogen van alle anderen. Je moet de wereld vooral niet mooier maken dan ie is, niet door positief te denken en al helemaal niet door iets positiefs te doen met foute laarsjes aan. Nee, je kunt je maar het beste realiseren hoe beroerd je ervoor staat en dan een "minder gefortuneerd slachtoffer" zoeken om je mee te vermaken.Prescilla schreef:Maar ok het trollen hier is de laatste tijd weer lekker aan de gang ik lees alleen nog maar mee net als Anna jammer dat het hier weer gebeurt dat er mensen zijn die een ander de grond in willen of proberen te trappen..Discussies zijn leuk maar dan moeten ze ook leuk blijven en zijn jammer dat dat hier dus niet gebeurt..
-
- Forumdiva
Het zou veel erger zijn als jij niet meer zou willen posten. Maar zo zie je maar weer, elk onderwerp gaat over in een zelfde soort zinloze discussies. En ja, als je Hopelez niet bent maar doet alsof je dat wel bent, ben je ook zieligsnoopy schreef:zeg willen jullie wel on topic blijven zo is dit ook niet leuk voor anne die nu verwacht dat we in koor roepen