Bedankt Frederique voor deze uiteenzetting en voor jou zal dit wel een verschrikkelijk domme reactie zijn, waarvoor mijn excuses op voorhand, maar .....Frederique_ schreef:Schrik voor medicatie is heel normaal. Ik denk dat de meeste mensen dat wel hebben en ik ben er zelf ook een tijdlang huiverig voor geweest.
Mannelijke hormonen gebruiken terwijl je genoeg testosteron in je lichaam hebt (je kunt dit laten testen bij de huisarts of bij een hormoondeskundige) is af te raden omdat uit onderzoeken in het verleden bleek dat dit niets opleverde. Je vrouwelijke(r) gevoelens gaan er niet van weg.
Groetjes,
Frederique
Als mannelijke hormonen innemen mijn gevoel en noodzaak om me vrouwelijk te willen gedragen niet kan beïnvloeden en dat je door het innemen van vrouwelijke hormonen ik ook niet echt super vrouwelijk gaat worden, een matige borstontwikkeling en het ventiel valt er niet vanzelf af, dan zie ik het nut niet om hormonen te slikken.
Ik voel me werkelijk vrouw, alleen natuurlijke borsten zouden zeer welkom zijn en dat ventieltje heb ik ook nooit een pracht exemplaar gevonden, mag ik nog van geluk spreken dat het qua formaat in de ES maat zit. ( heeft misschien ook zijn reden ? )
Groetjes,
Denise