Bristol

Hier kan je je ervaringen delen met winkels (on-line en 'echte') en diensten (zoals visagisten enz). Lees het reglement voordat je post.

Moderator: Moderators

Plaats reactie

Wat vinden julie van de Bristol om schoenen en kleding te kopen

Peiling eindigde op do apr 08, 2010 20:40

Te goed koop
0
Geen stemmen
Te slecht van kwaliteit
2
18%
Is wel goed
7
64%
Is uitstekend
2
18%
 
Totaal aantal stemmen: 11

tamara_tv
is nieuw hier
Berichten: 7
Lid geworden op: di mar 25, 2008 12:57

Bristol

Bericht door tamara_tv »

Dames ik lees hier niets over Bristol.

Op dit moment het walhalla van de schoenen met hoge hakken liefhebber
Alvast een voorproefje.

http://www.bristol-online.nl/Default.as ... tegoryID=7

Maar je moet eigemlijk gaan kijken er zijn er nog veel meer


ECHT KIKKEN.


Groetjes Sandra
Gebruikersavatar
anjatheefee
ForumFan
Berichten: 270
Lid geworden op: vr nov 17, 2006 22:17
Locatie: Flevoland

Bericht door anjatheefee »

Hallo Elna,
Ik koop er weleens schoenen maar de keus is voor mij niet zo groot (wel lekker goedkoop). Slechts een paar die passen. Ik heb mt 42/43.
Groetjes,
Anja
dhiamara
ForumFan
Berichten: 489
Lid geworden op: ma dec 19, 2005 19:34
Locatie: Groningen (dorpje in groningen)

Bericht door dhiamara »

twee jaar terug was er nog een redelijk aanbod van maat 42-43 maar de laatste tijd niet meer. Overigens zie ik dit ook bij andere zaken. Scapino, Bon-prix hebben ook hun assortiment de laatste jaren naar onder bijgesteld
With Love and Lightness.

"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
tamara_tv
is nieuw hier
Berichten: 7
Lid geworden op: di mar 25, 2008 12:57

Bericht door tamara_tv »

Ik vind zelf dat de laatste jaren de kwaliteit beter is geworden.
Al zijn het dan soms b-merken.
Verder kan ik mij goed voorstellen dat als je maat 42 of groter hebt je daar niet meer kunt shoppen.
Maar ik zelf erg veel geluk mijn maat is 40.

Groetjes Sandra
Gebruikersavatar
Claudia K
dagelijks aanwezig
Berichten: 207
Lid geworden op: vr feb 17, 2006 9:36
Locatie: Haarlemmermeer
Contacteer:

Bericht door Claudia K »

Zoals bij de meeste betaalbare schoenenwinkels blijkt dat naarmate je hoger in de maat komt (ik heb zelf maat 42, dus het uiterste wat betreft de mogelijkheden tot winkelen), het aantal elegante schoenen en laarzen sterk afneemt en je wordt veroordeeld tot het dragen van platte schoenen en rampestampers die je eigenlijk net zo goed op de herenafdeling tegen kunt komen.
Bristol is wat dat betreft misschien wel het ultieme voorbeeld. Zowel bij Schoenenreus (mijn persoonlijke favoriet), Van Haren en Scapino vind je veel vaker leuke modellen tot in maat 42. Met andere woorden, het is bijna onmogelijk om daar te slagen, om het over de textiel die er wordt verkocht (a la Zeeman, maar dan duurder) maar te zwijgen.

Claudia
Op reis is de eindbestemming niet belangrijk, wel de plaats waar je nu bent.
just--me--ilse
ff weer wat posten
Berichten: 47
Lid geworden op: di okt 06, 2009 20:35

Bericht door just--me--ilse »

Hey,

ik ben gisteren eens bij de Bristol in hoofddorp geweest en ik kocht daar een complete outfit van shirt tot broek jas en wat mooie schoentjes.

Nou wou ik ze aan trekken bleken de as en de broek totaal niet te passen (heb nog al flinke boven benen). Ik was vandaag toch wat later en ik dacht ik ga eens (dit was echt moeilijk) op mijn nieuwe gekochten schoenen door de parkeer garage (lekker ver geparkeerd) naar de bristol om ze te ruilen.

Ik had wel het gevoel toen ik liep van opassen dat ik de mensen niet tegen kom (schaam de me kapot), ik moest toch wel een stukkie.

Op een gegeven moment ging de knop om van we gaan er gewoon voor geen mietje, je weet dat je het ooit wil lopen in vol ornaat door de straten en ooit eens tegen mn ouders zeggen zei ik tegen me zelf, en ja hoor daar lliep ik op deze dingen maar dan met een iets lagere hak en breder en maar 1 bandje en zwart.

Afbeelding

Nou ik dus gearriveerd bij het winkel centrum waar de bristol inzat, nu nog door er door heen lopen ik lopen en het ging redelijk tot goed. Op een gegeven moment bij de bristol binnen ik hoorde ze smoezelen (de dames en die griet die ik gisteren ook had). Na een tijdje wat gevonden te hebben een beetje rond gelopen om te kijken of er niemand meer was en toen richting kassa gelopen een een staande ovatie voor mij dat gaf me een hoop zelfvertrouwen van dit kan ik vaker doen, ze begrijpen in wat voor situatie ik zit. En toen weer vol opgepept naar de auto, eenmaal bij de auto die dingen uitgedaan (kreeg blaren) en weer naar huis om ze in mn auto te laten liggen totdat ik ze weer eens kan gebruiken om door de stad heen te lopen.

Ik wil hierbij de Bristol in Hoofddorp bestempelen als TV (TS) Vriendelijk en Verantwoord.
Plaats reactie