Q-day 2010

Algemeen

Moderator: Moderators

Ga je mee?

Peiling eindigde op vr apr 30, 2010 17:31

ja
2
50%
echt wel!
2
50%
 
Totaal aantal stemmen: 4

AM_ber_79
Forumdiva
Berichten: 1746
Lid geworden op: wo nov 05, 2008 12:12

Bericht door AM_ber_79 »

Je hebt een stationsrestauratie 8) Deze zit in de hoek aan de kant van de AH to go. Laten we zeggen daar rond n uur of 12? Maken we n opvallend rioze bord met www.travestie.org? Of laten we iemand heel hard "alle transgenders hier verzamelen" roepen? Of doen we n klein onopvallend bord met "enkel voor Libelle-lezeressen"? 8)
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Gebruikersavatar
EvaLvanE
ForumFan
Berichten: 343
Lid geworden op: ma jan 12, 2009 18:42
Locatie: Regio Breda
Contacteer:

Bericht door EvaLvanE »

We vinden elkaar wel ;)
Erger u niet. Verwonder u slechts.
AM_ber_79
Forumdiva
Berichten: 1746
Lid geworden op: wo nov 05, 2008 12:12

Bericht door AM_ber_79 »

Er zijn tot nu toe 8 aanmeldingen bekend. Daarnaast 1 mogelijke komst en 2 latere komsten. 8)
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Gebruikersavatar
Madeleine.
ff weer wat posten
Berichten: 68
Lid geworden op: wo apr 11, 2007 0:35
Locatie: Woerden

Bericht door Madeleine. »

Uurtje of 12 moet wel lukken ;)
Als wij er eerder zijn gaan we hier wel even bivakeren met een drankje..

Afbeelding
Waar je route in dit leven ook naartoe leidt,
vergeet geen plezier te hebben op de weg daar naartoe.
Ik gebruik teveel smileys, sorry... ;)
Inge-cd
dagelijks aanwezig
Berichten: 85
Lid geworden op: zo sep 25, 2005 18:31

Bericht door Inge-cd »

ik wil de drijvende kracht (motivator, aanjaagster, bedenkster) ontzettend bedanken voor een heel leuk middagje utrecht.
helaas ben ik door diverse omstandigheden eerder afgehaakt dan gepland maar het was absoluut de moeite waard. :wink:
AM_ber_79
Forumdiva
Berichten: 1746
Lid geworden op: wo nov 05, 2008 12:12

Bericht door AM_ber_79 »

Ik ben eindelijk eens thuis.... t was weer n erg gezellige middag. En avond. Volgend jaar maar een goed restaurant, want dit was echt ruk (zacht uitghedrukt). Voor hen die dit lezen en er willen eten: niet bij Mr Jacks in Utrecht gaan zitten. Ik wacht nog steeds op mijn voor en hoofdgerecht. Desondanks n erg geslaagde Q-day 2010. Nadat de laatste vertrokken was (Tanja kwam toch nog even onverwachts langs) nog even verder door gezakt in n kroegje. En nu pas thuis. Whoei... Truste!
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Gebruikersavatar
EvaLvanE
ForumFan
Berichten: 343
Lid geworden op: ma jan 12, 2009 18:42
Locatie: Regio Breda
Contacteer:

Bericht door EvaLvanE »

Het was een heel fijne ervaring, inderdaad. Het heeft wel wat voeten in de aarde gehad voordat we onze auto uit de parkeergarage konden rijden, maar ook dat liep uiteindelijk goed af :D
Erger u niet. Verwonder u slechts.
Gebruikersavatar
EvaLvanE
ForumFan
Berichten: 343
Lid geworden op: ma jan 12, 2009 18:42
Locatie: Regio Breda
Contacteer:

Bericht door EvaLvanE »

Overigens verzuimde ik nog het volgende te vertellen. Wist je dat er mensen zijn die er in slagen geruime tijd in een restaurant door te brengen zónder een hap te eten om dan bij vertrek van de uitbater nog een fles kostelijke rosé te ontvangen?

Amber is een bijzonder meisje, en dat is ze...
Erger u niet. Verwonder u slechts.
AM_ber_79
Forumdiva
Berichten: 1746
Lid geworden op: wo nov 05, 2008 12:12

Bericht door AM_ber_79 »

Eva-T schreef: Amber is een bijzonder meisje, en dat is ze...
Ghehe, slijmjurk... Bijzonder irritant misschien 8)

Voor hen die net inschakelen....goedemorgen en welterusten. Kga mn bedje opzoeken!
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Plaats reactie