Wat heb jij nu aan ?
Moderator: Moderators
- EvaLvanE
- ForumFan
- Contacteer:
Eigenlijk niet helemaal on-topic (het speelt niet nu), maar wel een grappige ervaring. Eerder deze week had ik een afspraak bij een klant. Ik droeg een skinny damesjeans, een wit damesshirt met v-hals en daarover een damesblouse met smokwerk aan de voorkant en (uiteraard) een damessluiting met knoopjes. Aan m'n voeten damesschoenen; instappers die niet heel erg opvielen (vond ik).
Toch werd er (door de man) alleen even naar m'n voeten gekeken. Wellicht omdat sokken ontbraken. De vrouw leek helemaal niets in de gaten te hebben.
Zelfs m'n gouden oorknopjes (bescheiden van formaat) trokken geen enkele aandacht.
Een heel fijne ervaring, die naar meer smaakt
Toch werd er (door de man) alleen even naar m'n voeten gekeken. Wellicht omdat sokken ontbraken. De vrouw leek helemaal niets in de gaten te hebben.
Zelfs m'n gouden oorknopjes (bescheiden van formaat) trokken geen enkele aandacht.
Erger u niet. Verwonder u slechts.
Eva-T schreef:Eigenlijk niet helemaal on-topic (het speelt niet nu), maar wel een grappige ervaring. Eerder deze week had ik een afspraak bij een klant. Ik droeg een skinny damesjeans, een wit damesshirt met v-hals en daarover een damesblouse met smokwerk aan de voorkant en (uiteraard) een damessluiting met knoopjes. Aan m'n voeten damesschoenen; instappers die niet heel erg opvielen (vond ik).
JOEPIE EVA
respect komt van twee kanten
Vandaag mijn werk tenue, jeans rok en een licht blauw topje. Ja vandaag even door het huis om alles weer een beetje toonbaar te maken.
En misschien nog lekker in de zon ook, want de bouwvakvakantie is weer over en dan wordt het meestal weer beter weer.
Groetjes Bea.
En misschien nog lekker in de zon ook, want de bouwvakvakantie is weer over en dan wordt het meestal weer beter weer.
Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
- EvaLvanE
- ForumFan
- Contacteer:
Een grijze bloes, grijze ballerina's en daartussen een witte pantalon. Nét terug van inkopen doen. Supermarkt, Hema, niemand die het ziet of interesseert. De slijterij (de niet fanatiek hetero franchisehouder kijkt me recht aan en gelooft er geen bal van - hij blijft even vriendelijk als altijd).
Op naar de binnenstad. Bij M&S mode wordt ik gewoon geholpen als vrouw, hoewel mijn stem anders verraadt. De paskamers hebben airco. Wat een verademing!
Lucardi: een zeer modebewuste moslima (maar wel háár mode; fantastisch!) vertoont geen aarzeling maar behandelt me zoals ze iedere vrouw zou doen.
Een zéér geslaagde middag, mag ik wel zeggen
Op naar de binnenstad. Bij M&S mode wordt ik gewoon geholpen als vrouw, hoewel mijn stem anders verraadt. De paskamers hebben airco. Wat een verademing!
Lucardi: een zeer modebewuste moslima (maar wel háár mode; fantastisch!) vertoont geen aarzeling maar behandelt me zoals ze iedere vrouw zou doen.
Een zéér geslaagde middag, mag ik wel zeggen
Erger u niet. Verwonder u slechts.
Was vanmiddag is de stad geweest en had dit aan, wat heerlijk z eg. Hier wordt ik nou blij en vrolijk van.Ja toch!
Felblauwe legging
Felrode All Stars
Felrood lang en wijd T shirt dat valt als een minijurkje
Felgeel kort T wijd shirt met wijde hals over dat rode shirt heen
Alleen mijn haar moet nog langer, dan is het helemal toppie.
Zal straks een foto posten waar ik dit aanheb.
Felblauwe legging
Felrode All Stars
Felrood lang en wijd T shirt dat valt als een minijurkje
Felgeel kort T wijd shirt met wijde hals over dat rode shirt heen
Alleen mijn haar moet nog langer, dan is het helemal toppie.
Zal straks een foto posten waar ik dit aanheb.