Zin in een feestje?

Algemeen

Moderator: Moderators

Claudia K
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Zin in een feestje?

Bericht door Claudia K »

Sorry........vergissing
Claudia
Op reis is de eindbestemming niet belangrijk, wel de plaats waar je nu bent.
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

kheb altijd wel zin in n feestje... 8)
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

iemand nog n voorstel? de Parade? Gaypride?
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Had jij vorig jaar niet een fantastisch idee over een barbeque in een Utrechtse rondvaartboot? Als jij 't organiseert doe ik mee!

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Claudia K
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door Claudia K »

Inderdaad, ik heb ook altijd zin in een feestje. Maar toen ik mijn idee uitspon op 1 van de daarvoor beschikbare chats kwam er helaas direct weer commentaar op een dergelijke wijze dat ik gelijk geen zin meer had om iets te organiseren voor andere T's. Meer een bevestiging van "we willen niks en we doen niks" dus eigenlijk.
Het idee was om te kijken of er voldoende mensen bij elkaar te krijgen waren om een hier in de Ringvaart liggend partyschip af te huren voor een avondje varen, eten, drinken en muziek. Ten eerste moet ik dan al voldoende mensen hebben om het prijstechnisch interessant te maken, hetgeen een onmogelijke opgave lijkt, en ten tweede hoor ik dan graag wat positieve reacties, ook als mensen niet mee willen in plaats van dat je droog te horen krijgt dat het je niet lukt en dat "je weet dat we zulke dingen niet doen".
Kom op zeg mensen, genderdysforisch of niet, het leven is er nu eenmaal, en naast de problemen die je tegenkomt (en dat niet alleen als transgender) is het leven er om er van te genieten. Als blijkt dat het niet mogelijk is om daar mensen vanuit dit hoekje van de wereld voor te vinden dan vragen we wel anderen mee die niet behept zijn met genderproblemen. Gek genoeg kun je ook met zulke mensen heel veel lol hebben.

BTW: De parade staat volgend weekend weer in Utrecht en wij zijn er zeker 1 van de weekenden, en waarschijnlijk gaat de Gaypride ook niet zomaar aan ons voorbij. Daarnaast speelt het Amsterdamse Bostheater ook weer.

Claudia
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Ik ben inmiddels naar 2 bijeenkomsten van Travestie.org geweest: een die ik zelf georganiseerd heb (een tentoonstelling in Amstelveen) en een die als ik het goed weet Anna georganiseerd heeft (treintjes kijken in Rotterdam). Op beide bijeenkomsten kwamen 5 mensen af. Da's op zich niet veel, aan de andere kant was het in beide gevallen wel erg gezellig.

Groetjes,

Frederique
EvaLvanE
ForumFan
Contacteer:

Bericht door EvaLvanE »

Claudia K schreef:... toen ik mijn idee uitspon op 1 van de daarvoor beschikbare chats kwam er helaas direct weer commentaar op een dergelijke wijze dat ik gelijk geen zin meer had om iets te organiseren voor andere T's. Meer een bevestiging van "we willen niks en we doen niks" dus eigenlijk...
Dat wil ik toch wel graag wat nuanceren. Claudia refereert hier aan een vraag van mijn kant. Het was rustig op die andere chat en er is door 2 mensen gereageerd op het enthousiaste idee dat Claudia te berde bracht. De eerste was ik en mijn vraag was of er bij de aanlegplaats van dat schip een hotel in de nabijheid was. Velen op dit forum zullen kunnen bevestigen dat wij (maar zeker ik) een glas wijn maar moeilijk kunnen weigeren en zelfs het 16e glaasje niet afslaan. Daarom overnachten wij vrijwel altijd in een hotel, elkaar voor vallen behoedend bij de wandeling daarheen.
Mijn vraag was dus allerminst negatief bedoeld maar kwam voort uit enthousiasme. Met 30 T's (of voor mijn part 20) op een zuipschuit leek ons verdraaid leuk. Claudia reageerde aanvankelijk ook positief op mijn vraag en wilde wel met de verhuurder van het schip overleggen of eventueel een alternatieve aanlegplaats mogelijk was.

Er was nog iemand op de chat die reageerde. Simpelweg met de opmerking dat ze niet zou meedoen.

Dra ontstak Claudia in grote toorn, verliet virtueel stampvoetend (die indruk kreeg ik stellig) de chat en verving haar oproep aan het begin van dit draadje door "een vergissing".

Doe je dat vaker, Claudia? Om niets zo boos worden?
Erger u niet. Verwonder u slechts.
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

Je weet toch onderhand wel beter Clau? Op de BBQ-boot kwamen bij lange na niet genoeg reacties en zelfs als je voorsteld om naar de POarade of de Gaypride te gaan wil/durft/kan niemand. En dan zou t afhuren van n partyboot wel lukken? Is er eigenlijk wel een omkleedruimte? 8)

Overigens vind ik t leu kdat jde Parade en de Gaypride noemt. Toen ik je laatst nog voorstelde om er iets mee te doen hoorde ik niks van je. Pot verwijt de ketel?

Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Komaan, stop al die potten, ketels en wat dies meer zij nu eens weg en ga iets leuks organiseren...

Groetjes,

Frederique
EvaLvanE
ForumFan
Contacteer:

Bericht door EvaLvanE »

Doen we ook Frederique. Komende zaterdag. Het maximum aantal deelneemsters is al bereikt :)
Erger u niet. Verwonder u slechts.
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

Frederique_ schreef:en ga iets leuks organiseren...
Kzie niet in waarom eigenlijk....

Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Dwarsligger...

:wink:

Groetjes,

Frederique
Claudia K
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door Claudia K »

We doen niet anders dan dingen organiseren.........helaas voor de liefhebbers zijn de meeste van die dingen redeliijk prive.
Wat had je gewild....Openluchtmuseum, wandelen in Botshol, winkelen in Den Haag, naar het Amsterdamse Bostheater......noem maar op
Jammer genoeg zijn jullie voor de meeste dingen alweer te laat.......maar wie weet gaan we nog meer doen.

Claudia
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

Denk je dat t nog zin heeft dan? Je geeft zelf geen eens n reactie als n ander iets voorstelt om te gaan doen...en dat is erg jammer voor jou... 8)

Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Ach Amber... Wat ben je onvriendelijk... Jammer...

Groetjes,

Frederique
Plaats reactie