Zin in een feestje?
Moderator: Moderators
Niet teleur gesteld, wel verbaasd. Iemand die hier moppert dat niemand reageert als ze iets voorstelt om te gaan doen maar zelf ook niet reageert als haar voorstellen gedaan worden om naar de Parade, Gay Pride, etc te gaan...
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.
Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
- Claudia K
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Ik dacht dat een forum was om onderwerpen te bespreken, geen personen. Blijkbaar vergis ik me.
Helaas ben ik niet zo geinteresseerd in het bespreken van personen, dus laat ik jullie bij deze weten niet meer te reageren.
Claudia
Helaas ben ik niet zo geinteresseerd in het bespreken van personen, dus laat ik jullie bij deze weten niet meer te reageren.
Claudia
Op reis is de eindbestemming niet belangrijk, wel de plaats waar je nu bent.
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
- miss_kimberly1962
- ff weer wat posten
- Contacteer:
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Komop, kom op 9 oktober naar Venlo (beide!), dan kun je het onder een kopje koffie (of iets sterkers) samen uitpraten. [En indien nodig spring ik tussen beide om te voorkomen dat eventuele bruine ogen blauw worden ]
Kijk ook eens op de genderkalender !
- miss_kimberly1962
- ff weer wat posten
- Contacteer:
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
@Amber: dan heb ik het gelukkig verkeerd begrepen. Desondanks staat de uitnodiging natuurlijk -wel-, voor jullie beide ook
@Kimberly: voor mij is het ook meer dan 3 uur rijden. Maar ik weet nu al dat er ik dan best wel zin in heb
Groetjes,
Frederique
@Kimberly: voor mij is het ook meer dan 3 uur rijden. Maar ik weet nu al dat er ik dan best wel zin in heb
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !