Mijn wereld stort in

Algemeen

Moderator: Moderators

Gast

Mijn wereld stort in

Bericht door Gast »

Hai meiden ik ben simone een tijdje geleden heb ik gepost dat ik hier niets meer neer zou zetten...
Maar wil jullie even laten weten dat ik van mijn werkgever te horen heb gekregen dat ik niet meer functioneer als chauffuese ..De reden is een klacht van een medewerker van een multinational genaamt corus te beverwijk ...
Deze persoon vondt det ik maar te doen had wat hij ..zij of wilde wat.... natuurlijk escaleerde..
Daar corus wil dat een vervoerder daar zijn chauffeurs / chauffeuses op aanspreekt en wil cq eist dat men actie onderneemt tegen een desbetrefend persoon ...
Heb ik dat vandaag per aangetekende brief medegedeelt gekregen..
Natuurlijk heb ik vandaag gelijk contact op geneomen met een advocaat nadat de goede man mijn situatie aangekoord had ..
Zij hij tegen mij bij wat voor een transport bedrijf dat ik in gods naam werkte en in watvoor wereld ik eigenlijk leefde...
Na 2 en half jaar intimidatie /discriminatie/spugen ben ik gewoon blij dat ik er vanaf ben maar corus heefd wel mijn leven verpest en mijn toekomst weggenomen..
Daar ik alles nog gepikt zolang als ik al in het traject zit heefd dat mij er vele jaren ouder uit doen zien het vreed aan je..
Wat de toekomst mij gaat brengen weet ik nog niet volgende week dinsdag heb ik het afsluit gesprek met mijn wergever..]
Maar terug in het transport noooooit meer ...
Ik hoop dat met medewerking van het u.v.w een omscholing kan gaan doen tot rij.instrucrice en dan verder kan met mijn toekomst opbouwen...
Zo zie je maar hoe een persoon die een hekel heefd aan mensen net als u en ik... je leven kan verwoesten..
Natuurlijk had mijn wergever het voor mij op moeten nemen ... maar nu was de klant toch echt koning...
Ik weet dat er hier op het forum nog meer meiden zijn die dat beroep hebben en hoop van harte dat hun de ellende die ik meegemaakt heb bespaart blijft....
Met vriendelijke groet
Simone
Inge-cd
dagelijks aanwezig
Berichten: 85
Lid geworden op: zo sep 25, 2005 18:31

Bericht door Inge-cd »

Simone, woorden schieten me te kort als ik je stukje lees. ik ben zelf geen ts en zit dus ook niet in het circuit of traject.
Maar zo als er met jou omgegaan wordt klopt gewoonweg niet. Ik wens je in de nabije toekomst heel erg veel sterkte en ontiegelijk veel succes.
Gast

mijn wereld stort in

Bericht door Gast »

Hai mariane

Voor mariane die niet op het forum kan

Bedankt voor je aanbod maar er staat duidelijk nooit meer transport..
Ik spreek 5 talen ik rij al 20 jaar schade vrij... ben nooit te laat ben nooit ziek zie er altijd verzorgd en netjes uit...ben klant vriendelijk...
Mensen als ik heefd men toch zeker in de transport en logistieke sector
niet nodig ..ja voor niets mag ik wel komen werken....
Daar heefd men mannen nodig met een grote mond geen tanden in hun mond en ook nog eens belaberd nederlands praten stinken zowel van lichaams geur als uit hun mond en alleen maar bier drinken..
Dat zijn de personen die men doorgaans aan neemt en dan vind de transport sector het gek dat ze met een imago probleem te maken krijgt...
Door dat soort personen is het doorgaans de reden dat je ook nergens meer binnen mag voor koffie of het toilet te gebruiken..
Nee mariane nogmaals bedankt voor je aanbod maar geen baan in die brance meer..
ik heb gelukkig een goede advocaat die voor me door het vuur gaat nadat ik hem drie jaar ellende had veteld..
En daar houd ik me aan vast heb nu de kans om er uit te stappen en ga dat doen ook

Groetjes simone
AM_ber_79
Forumdiva
Berichten: 1746
Lid geworden op: wo nov 05, 2008 12:12

Re: mijn wereld stort in

Bericht door AM_ber_79 »

simon,e schreef:Daar heefd men mannen nodig met een grote mond geen tanden in hun mond en ook nog eens belaberd nederlands praten stinken zowel van lichaams geur als uit hun mond en alleen maar bier drinken..
Dat zijn de personen die men doorgaans aan neemt en dan vind de transport sector het gek dat ze met een imago probleem te maken krijgt...
Door dat soort personen is het doorgaans de reden dat je ook nergens meer binnen mag voor koffie of het toilet te gebruiken..
Ik rij nu toch een aantal jaren mee op de vrachtwagen, maar herken niks in het door jou geschetste beeld. Niet bij mn collega's, maar ook niet bij andere transportbedrijven. En in t distributievervoer kom je toch op heel veel verschillende plekken.
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Gast

Miijn wereld stort in

Bericht door Gast »

Beste miss amber

En weer had ik van jou een antwoord verwacht net zoals de vorige malen..
Ik zal je vertellen wie en wat ik ben amber ....
Ik ben simone al chauffeuse 25 jaar ik heb heel europa gezien van noort naar zuid en oost naar west
Van noorwegen tot potugal en van de uk tot roemenie..
Nu ik in het traject zit ben ik mannen gaan haten en daar zit jij ook bij amber want jij zult nooit vrouwlijk worden want je hebt dat typische mannelijke ik mag en kan alles zeggen...
Ook heb ik u vorig jaar gezien en selfs nog een drankje bij je besteld op de transgender memmorial day te utrecht ..
Ja amber ik was daar als vrouw je weet het niet maar ik heb wel gezien wie jij bent en hoe je handelt...
Tot de tijd kwam om naar buiten te gaan iedereen ging naar buiten hoe zij op dat moment was ...
Behalve miss amber ze trok een trui aan met een capuchon en zette die op
en trok hem tot boven helemaal dicht..
Zodat maar niemand kon zien wie ze was (en zo koud was het niet die dag amber)
En dan ben jij degene die altijd op iedereen een ongezouten mening heefd...
Nee amber jij zult het nooit worden vrouw zijn is veel dingen leren maar zeker al het mannelijke afleren..

Nou meiden weer schrijf ik hier mijn gevoelens weg en weer is er zo,n betweet..
Die totaal nog niets heefd meegemaakt het beter weet..
Nu hoor of zie je me nooit meer


Groetjes Simone
joandelynn
Eredivisie
Berichten: 529
Lid geworden op: vr jan 02, 2009 12:34

Bericht door joandelynn »

Hoi Simone,

Ik bemoei me niet snel met ruzies, maar wat je hier over Amber schrijft is echt buiten alle proporties. Ik vind dat echt niet kunnen.

groeten,
Joandelynn
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden
- Bhagavad Gita, oude Indiase yogatekst.
Gebruikersavatar
EvaLvanE
ForumFan
Berichten: 343
Lid geworden op: ma jan 12, 2009 18:42
Locatie: Regio Breda
Contacteer:

Bericht door EvaLvanE »

Als dergelijke onzinnige en persoonlijke aanvallen ongemodereerd kunnen worden geplaatst zie ik het somber in voor dit forum.
Erger u niet. Verwonder u slechts.
dhiamara
ForumFan
Berichten: 489
Lid geworden op: ma dec 19, 2005 19:34
Locatie: Groningen (dorpje in groningen)

Bericht door dhiamara »

Denk maar zo. Als je haar laatste regel leest dan komt ze dus niet meer terug om wat te schrijven :)

Maar juist deze mailtjes tussen lot-genoten onderling weerhouden mij om naar een samenkomst te gaan. Zou de gehele avond rondlopen met de gedachten van wat voor kritiek ik zou krijgen. Dit is niet goed, dat doe je verkeerd, je bent niet passabel, make-up zit verkeerd en ga zo maar door. Kritiek van mede - lotgenoten zou op dit moment harder aan komen.

Op dit moment kan ik beter omgaan met de kritiek en opmerkingen van de buiten wacht. Heb in mijn vakantie besloten om naar buiten te komen hier in mijn dorp en heb hier van genoten. Ook van de oprechte belangstelling van personen hier in de straat en omgeving!!!!
With Love and Lightness.

"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
Gebruikersavatar
Claudia K
dagelijks aanwezig
Berichten: 207
Lid geworden op: vr feb 17, 2006 9:36
Locatie: Haarlemmermeer
Contacteer:

Bericht door Claudia K »

Overigens haasten velen van ons zich om mee te doen met elkaar afkammen, dwars zitten en kritiek leveren.
Dhiamara heeft gelijk.......de "gewone wereld" is vaak veel vriendelijker
Claudia
Op reis is de eindbestemming niet belangrijk, wel de plaats waar je nu bent.
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Ik heb ooit wel eens beweerd, als je het forum overleeft is de buitenwereld een makkie ;-)

Irene
Kleine stapjes
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Inderdaad, als je voor dit soort kritiek bang moet worden om ergens naar toe te gaan dan ga je inderdaad nergens meer naar toe... @Simone: als je naar een ander wijst, wijzen 4 vingers naar jou. In dit geval geldt dat -zeker- ook!

Gelukkig zijn dit soort berichten wel de uitzondering op de regel. In z'n algemeenheid zijn bijeenkomsten met lotgenoten heel gezellig en versterkt het ook de contacten op de forums waar je op schrijft. Ook bijeenkomsten met Amber zijn trouwens heel gezellig, weet ik uit ervaring :wink:

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Nancy Koppens
dagelijks aanwezig
Berichten: 168
Lid geworden op: di nov 16, 2004 22:11

Bericht door Nancy Koppens »

EvaVanA schreef:Als dergelijke onzinnige en persoonlijke aanvallen ongemodereerd kunnen worden geplaatst zie ik het somber in voor dit forum.
Dat is nu precies de reden dat ik hier zo goed als niets meer post op dit forum.

Maar ik sta achter Simone! heb hetzelfde bij een bevriende Transchauffeuse ook meegemaakt, één of twee collega's zijn het er niet mee eens en klagen en je kan vertrekken, en niet te vergeten truckstar, ja ik schrijf het niet eens met een hoofdletter want dat ruckblad weigert om maar iets te schrijven over deze, misschien andere soort van Chauffeuses?? omdat ze bang zijn voor leden verlies...

Disscussies ga ik niet aan.
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Simone, ik ben juist tijdens mijn transitie vaak bij Corus te Beverwijk geweest met mijn truck en heb nooit een probleem gehad daarzo....

....doorgaans staat mijn werkgever achter mij als er toch ergens problemen opduiken, wat bijna nooit het geval is! Mijn werkgever is juist heel erg blij mij in dienst te hebben en dat hoor ik ook vaak van hem....

....misschien zijn jou ervaringen dan ook niet representatief en je moet misschien bij je zelf kijken waar het mis gelopen kan zijn....ik iig kan niet beamen dat een chauffeur een stinkende bierdrinkende tandeloze zeikerd moet zijn...

...voor mij zijn jou ervaringen niet aan de orde!

Mara, die bij een bedrijf werkt, waar in de laatste jaren nog 4 andere meiden op de truck zaten, waar maar met ene, niet mij, een paar kleine problemen zijn geweest....
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Yil
Eredivisie
Berichten: 566
Lid geworden op: ma dec 03, 2001 1:00
Contacteer:

Re: Miijn wereld stort in

Bericht door Yil »

Ik vind het niet kunnen dat iemand openbaar zo word aangevallen op een forum.
Simone schaam je!!!
Martine_TS
is nieuw hier
Berichten: 4
Lid geworden op: do mei 20, 2010 7:38

Bericht door Martine_TS »

al die persoonlijke aanvallen dat begrijp je niet he...
iemand heeft iets vreselijks meegemaakt is baan kwijt en wordt dan ook nog persoonlijk zo door iedereen aangevallen... jammer hoor gemiste kans dames!

Trouwens ook niet netjes van amber zich hier voor te doen als vrouw terwijl ze gewoon echt als een man leeft!!!

Ik weet niet of je het weet amber... maar je wordt niet zomaar 100% vrouw hoor... daar moet je als man een hoop voor overhebben en opgeven... en een beetje meer respect voor de mannen die dat echt hebben durven doen om echt 100% vrouw te worden is wel op zn plaats dacht ik! :evil:

Maar het is ook respectloos van Simona dat ze zo moet benadrukken dat Amber onpassabel/mannelijk ogend is...
dat hoeft ook weer niet... we horen elkaar te steunen! Denk erom!
Gesloten