in welke zin bewijs ik mezelf geen dienst??Irene schreef:Je bewijst met die laatste post je zelf geen dienst, de situatie is niet veranderd, waaruit ik alleen maar kan concluderen dat je niets geleerd hebt. Er is een verschil tussen doorzettingsvermogen en een plaat voor je kop (choose whatever you like most)
Irene
Ik heb (weer, net als vorig jaar) aangegeven dat die regels er zijn en dat die niet zo zwart-wit gehandhaafd worden als er staat.
Ik leg zelfs (weer, net als vorig jaar) WAAROM die regels er zijn.
E.e.a. wordt ook nog eens bevestigd door een bezoekster....waar heb IK die plaat dan en wat heb IK dan niet geleerd????
Bedoel maar te zeggen, dat ANDEREN ook wel eens aan kunnen nemen dat e.e.a. eigenlijk wel meevalt en dat de soep dus blijkbaar niet zo heet gegeten wordt.
Overigens (en dat wil ik wel gelijk rechtzetten)...dit is zeker GEEN aanval op Irene, maar zij is nu even degene die reageert en waar IK dan weer op reageer.
Ik weet dat er anderen meelezen (maar niet reageren) en daar is dit antwoord dus net zo hard voor bedoeld.
Ook is het zo dat de meeste 'kritiek' wij krijgen van mensen die zowieso toch niet komen (al zouden we aan alle punten waar men dan kritiek op heeft, naar hun wensen voldaan hebben)
Ik zal het dan nog één keer uitleggen.
Wij organiseren dit feest in samenwerking met mystique.
Wij onderhandelen dan en maken afspraken.
Dit houdt heel simpel in dat er compromissen gesloten moeten worden....van beide kanten.
Resultaat is (terugkijkend) een prima (om even het woord 'geweldig' niet te gebruiken) feest voor een hoop mensen, die een prima avond hebben.
en DAAR doen we het voor.
De paar waaarvoor het toch niet deugd of het is niet goed (die dus toch al niet komen).....heb ik zoiets van 'jammer' dan.
Natuurlijk nemen we gefundeerde kritiek ter harte en kijken we wat we daar mee kunnen....en soms moet je constateren dat dingen niet haalbaar zijn.
Klein voorbeeldje wat we WEL hebben bereikt is bijvoorbeeld het koppelbeleid.
Vanuit Mystique is dat simpel DE regel...hebben we dus (in overleg) in de praktijk (lees: aan de deur) al wat kunnen verzachten waardoor een reactie zoals bovenstaand (van Claudia) kan komen.
En zo zijn er nog wel wat zaken te noemen waar dat onderhandelen een situatie heeft opgeleverd waar we beiden mee kunnen leven, maar die niet geheel 100% van de één of van de andere partij is.
Voorbeeld: Het is eigenlijk een parenclub. Dat betekent dat men in lingerie (of minder) rondloopt.
Zo NIET op 'onze' avond.....dat is een 'gekleede' avond, wat simpel inhoudt dat men beneden (waar iedereen is omdat daar de bar, het restaurant en de shows zijn) 'normaal' gekleed is zodat niemand met zaken geconfronteerd wordt waar men niet op zit te wachten.
Degenen die dat toch willen...kan, maar dan moet men boven zijn (waar je dus niet 'per ongeluk' komt)
En ik kan je verklappen...'boven' is het over het algemeen echt niet zo heel druk.
Je moet het ook zo zien dat deze zaak 365 dagen per jaar draait (met die regels) en dat wij daar één (1) avond zijn.
Je kunt je voorstellen dat men van mystique niet zit te wachten om 364 dagen het gezeur (over bepaalde regels en hoe daar mee om te gaan) te krijgen wat wij dus over één avond krijgen (en dat dan dus ook 364 dagen te moeten uitleggen).
Ik hoop dat het nu zo eens een keer duidelijk is en dat we niet (weer) een oeverloos gez*** krijgen over punten en komma's.
Nogmaals sorry Irene dat ik jouw post 'gebruik' om (zeg maar) algemeen te antwoorden.