Wie kan mij helpen?

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Riminie
daar ben ik weer

Wie kan mij helpen?

Bericht door Riminie »

lieve allemaal,Ik ben 64 jaar en heb altijd geweten dat ik anders was dan een andere jongens.Door omstandigheden,familie,grootgebracht door grootmoeder,wonende in klein dorp,heb ik nooit aan mijn behoeften kunnen voldoen.Meisjeskleren waren zwaar taboe,ik was als jongen geboren en dat was het,ben zelfs 2 x getrouwd geweest,maar ook daarin vond ik niet mijn bevrediging.Onlang ben ik zwaar ziek geweest en heb medicijnen gekregen waarvan je borsten kreeg,hele mooie,een kleine B cup,maar nu zit ik helemaal met mijn gevoelens Is er iemand die dit ook heeft meegemaakt,en hoe gaat die daarmee om?Altijd heb ik mijn gevoelens moeten onderdrukken
ben dikwijls als gek versleten.Graag bericht Riminie
beter half heel goed dan helemaal verkeerd
annalisa
dagelijks aanwezig

welkom

Bericht door annalisa »

Hoi Riminie.
Welkom op dit forum.
Helaas kan ik je met dit probleem? niet helpen.
Maar je moet maar denken dat een heleboel gebruikers van dit forum jaloers op jou cup b zijn.Doch heel veel sterkte gewenst met jou gevoelens.
Gr:Annalisa
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Welkom op het forum, ik begrijp het gevecht en inderdaad best jaloers op je cupmaat ;-)

Ik hoop dat hier iets vind dat je worsteling verminderd.

Irene
Kleine stapjes
Bea-Smit.
Forumdiva

Bericht door Bea-Smit. »

Hoi Remini,
welkom hier op het forum. Wel je kunt hier veel lezen en ook zo leren. Wij allemaal hebben wel wat van jouw problemen gehad. Jammer dat het voor jou op zo'n late leeftijd jij je nu echt als vrouw gaat manifesteren.
Wel je kunt je aanmelden bij een genderteam die kunnen op medische terrein je helpen. Wij kunnen alleen via dit medium je helpen of je moet naar een T&T gaan. Ben wel jaloers op je B cupje.
Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Riminie
daar ben ik weer

Bericht door Riminie »

Hoi Bea-Smit,bedankt voor je reactie.ik hoop hier toch mijzelf een beetje te leren ontdekken en te leren hoe ik hier mee om moet gaan.Is best moeilijk,maar heb vertrouwen dat het goed komt.Liefs Riminie
Bea-Smit. schreef:Hoi Remini,
welkom hier op het forum. Wel je kunt hier veel lezen en ook zo leren. Wij allemaal hebben wel wat van jouw problemen gehad. Jammer dat het voor jou op zo'n late leeftijd jij je nu echt als vrouw gaat manifesteren.
Wel je kunt je aanmelden bij een genderteam die kunnen op medische terrein je helpen. Wij kunnen alleen via dit medium je helpen of je moet naar een T&T gaan. Ben wel jaloers op je B cupje.
Groetjes Bea.
Riminie
daar ben ik weer

Bericht door Riminie »

Lieve Irene,brdankt voor je lieve wensen.Het is inderdaad een worsteling,maar hoe meer ik er over lees,besef ik dat ik niet alleen ben en wordt misschien de aanvaarding wat gemakkelijker.Sinds ik dit forum ken,heb ik al best veel geleerd.Liefs Riminie
Irene schreef:Welkom op het forum, ik begrijp het gevecht en inderdaad best jaloers op je cupmaat ;-)

Ik hoop dat hier iets vind dat je worsteling verminderd.

Irene
kim dietrich
ForumFan

Bericht door kim dietrich »

Hallo Riminie,

Hoe gaat het nu met je en met je gevoelens? Het is al weer een tijd geleden dat je hier voor het eerst melde.

Groet,

Kim
T's aller landen, verenigt u en trekt ten strijde!
Bea-Smit.
Forumdiva

Bericht door Bea-Smit. »

Hoi Reminie,

wel ik heb op dit ook medicijnen die inderdaad borstvorming veroorzaken. Ik ben er wel erg gelukkig mee. In 3 maanden een ruime A cub. Wat mij betreft mag dat doorgaan tot een ruime C cub.
Wel ik ben daardoor niet gek verklaard of zo. Probeer lekker je leven te leiden zoals jij dat wilt. Ik doe dat als vrouw en dat geeft mij erg veel voldoening. Anders mail mij een keer dan kunnen we misschien eens contact leggen.
Groetjes Bea. ps volgend weekend zijn we weer in Eindhoven.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Plaats reactie