Het is ook echt een opluchting voor mij dat ik niet meer zo bang hoef te zijn dat de vorige oplossing uit mijn bh viel als ik mij bukte (zangzaad

Grappig was ook dat ik gisteren in de tuin stond en een zucht van verlichting slaakte dat ik dit jaar zonder bovenstaande problemen in de tuin kan werken en niet halverwege de vulling uit de tuin hoef te rapen

Heb de vulling de laatste jaren gebruikt maar nu dus over naar de goede protheses. Wat wel even opviel dat het toch wel verrekte handig was om de vulling even snel te verwijderen en met een jas erover even boodschappen doen. Ben de laatste tijd wel meer naar buiten gekomen in mijn dorpje en kan daar ook vrij rondlopen maar soms moet ik ergens anders naar toe en dan was dit ook wel makkelijk.
Het zal dus wel een uitbreiding worden van mijn outing

Ik realiseer me wel dat het alles nog maar "kunst" is maar ik ben er op dit moment zéér tevreden mee (vooral omdat dit wel ongeveer het uiterste is wat ik kan doen aangezien ik denk ik niet het grote traject inga)
Heb wat gebruik van schoonmaakmiddelen en vooral skincare even de volgende vraag.
Het is een klein flesje en dus zal de inhoud wel snel opraken. Weet niet wat de kosten van het geheel zijn maar het lijkt me dat hiervoor wel een goedkoper alternatief is. Weet iemand van jullie wat je hier het beste voor kunt gebruiken als alternatief?