Een keertje zwemmen
Moderator: Moderators
Zo te zien gaat t om een man die in n badpak wil gaan zwemmen...waarschijnlijk n damesbadpak. Dat is, lijkt mij, toch iets anders dan n T-dame die in badpak gaat zwemmen...
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.
Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
San, in Keulen denk ik eerder nie dat je tegen grote problemen aanloopt.....ze zijn daar best ruimdenkend in die stad.....ruimdenkender dan in geheel Nederland hoor......San10 schreef:en naar Aqualand Köln. Hoe weet ik nou of je daar niet hetzelfde gedoe krijgt
groetjes
Mara, die pas na de transitie drukbezochte badplaatsen ging opzoeken en daadwerkelijk nergens tegen problemen aanliep.....en dan heb ik het over het Comomeer, Lago di Maggiore, Cannes en Nice aan het strand en ja ook in het zwembad in de haven van Monaco....echt nergens keken de mensen raar.....
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
zou er ook eentje voor trans-fetisjisten zijn? Je weet wel, vaak denigrerend T-lovers genoemd en zo? =)anastasia schreef:wat leuk... een forum voor mensen met een badpak fetish
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Ik heb zelf ervaring met het zwembad (De Meerkamp) in Amstelveen (in een normaal badpak), ze deden/doen daar in het geheel niet moeilijk.
Groetjes,
Frederique
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Ik ben pas weer gaan zwemmen na mijn srs in 2008.
Niet dat ik nou zo gek ben op zwembaden of de zee maar heel soms vind ik het wel even lekker.
Het zou niet in m'n op zijn gekomen om het ervoor te doen omdat ik dan teveel met dat kruis bezig zou zijn (is het zichtbaar? Zien mensen het?) en voor mij heeft zwemmen met ontspanning en loslaten te maken.
Niet dat ik nou zo gek ben op zwembaden of de zee maar heel soms vind ik het wel even lekker.
Het zou niet in m'n op zijn gekomen om het ervoor te doen omdat ik dan teveel met dat kruis bezig zou zijn (is het zichtbaar? Zien mensen het?) en voor mij heeft zwemmen met ontspanning en loslaten te maken.
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Ach... Zodra je in het water zit ziet niemand je kruis meer. Het is een kwestie van even doorbijten, maar dan heb je ook wat.
(Ofschoon ik ook erg nieuwschierig ben hoe ik eruit zie in een badpak zonder die bobbel).
Groetjes,
Frederique
(Ofschoon ik ook erg nieuwschierig ben hoe ik eruit zie in een badpak zonder die bobbel).
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Op basis van mijn jarenlange ervaring kan ik elke T dame het Noord AA strand boven Zoetermeer aanraden.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Zoetermeerse_Plas
Nudisten strand is echt een aanrader!
Afgelopen zomer detecteerde mijn radar een lotgenote. Zij liep langzaam de plas in.
Ik had gezien dat zij borsten had, maar al snel zag ik alleen haar achterkant. Toen zij langzaam in de plas zakte, zag ik duidelijk een slurfje tussen haar benen uitsteken.
Het was van die afstand maar een spelden knopje.
Het was een zeer subtiele belevenis om dit spektakel te mogen meemaken!
Zoetermeerse AA plas. Niks spektakel! Everything cool in the Jazz!
In de begin jaren 90 plakte ik de boel met pleisters. Het was niet zo n succes. Ik voelde mij helemaal niet vrij. Ik droeg een Mistral zwemslipje er overheen, maar pleisters en water?
Via een homoseksuele vriend, die ook travestie gevoelens had, kwam ik ook in contact met zijn nogal truttige Noordhovense buurtvriendinnen.
Een mevrouw vond het niet zo leuk dat die lap pleisters opeens op haar handdoek terecht waren gekomen. Ze vond het opeens tussen haar benen.
Hier heb je je BALLEN mee geplakt!
Nu kan ik daar om lachen, maar na dit incident ben ik niet meer met die Noordhovens gaan zonnen. Mijn homo vriend was wel helemaal geaccepteerd, maar een transseksueel ging hun net iets te ver.
Het nudisten strand ligt tussen een soort jongeren gebied en het burgerlijke Noord AA strand, waar je de drukke jongens hebt met kratten bier en ghetto blasters en BALLEN en massa's gezinnen.
Er komen ook wel aparte drukke jongens met tatoeages en een paar kratten bier op het nudisten gebied. Druk roepend, Ja! Ich bin wieder dah!!!
Puber meisjes in groepjes komen van het jongeren gebied, waar je drinken en friet kan halen. Zij lopen terug over het strand naar het burgerlijke gebied.
Ze kijken wel ergens naar, maar ze zijn niet gefixeerd op een negatieve, afkeurende manier.
Ik weet zeker dat ik die middag nog een trans dame had gezien, maar ik had meer aandacht voor mijn analoge techniek studie.
Tijgertje heeft op het burgerlijke strand van Noord AA met mij gedifferentieerd en zij heeft andere bovenbouw wiskunde uitgelegd!!!
Als het nudisten strand rustiger wordt moet je wel alert zijn op vieze mannetjes. Die komen gezellig met je babbelen en die willen SEKS!
Hebben helemaal niet door dat je een trans bent, maar dat boeit hun ook verder niet!
Ik fiets lekker weer terug op mijn racefiets,
En ze komen ergens nog een keer uit de struiken,
nog een keer proberen....
Dit seizoen niet gelukt?
Volgende zomer zie je ze weer!
Een She male gaat te water!
Snowworld in de verte!
Aan de horizon de Hoge Torens van Den Haag!
Uit mijn Deense hoofdtelefoon:
Kraftwerk- Autobahn
http://www.youtube.com/watch?v=68C-r9kS ... re=related
http://nl.wikipedia.org/wiki/Zoetermeerse_Plas
Nudisten strand is echt een aanrader!
Afgelopen zomer detecteerde mijn radar een lotgenote. Zij liep langzaam de plas in.
Ik had gezien dat zij borsten had, maar al snel zag ik alleen haar achterkant. Toen zij langzaam in de plas zakte, zag ik duidelijk een slurfje tussen haar benen uitsteken.
Het was van die afstand maar een spelden knopje.
Het was een zeer subtiele belevenis om dit spektakel te mogen meemaken!
Zoetermeerse AA plas. Niks spektakel! Everything cool in the Jazz!
In de begin jaren 90 plakte ik de boel met pleisters. Het was niet zo n succes. Ik voelde mij helemaal niet vrij. Ik droeg een Mistral zwemslipje er overheen, maar pleisters en water?
Via een homoseksuele vriend, die ook travestie gevoelens had, kwam ik ook in contact met zijn nogal truttige Noordhovense buurtvriendinnen.
Een mevrouw vond het niet zo leuk dat die lap pleisters opeens op haar handdoek terecht waren gekomen. Ze vond het opeens tussen haar benen.
Hier heb je je BALLEN mee geplakt!
Nu kan ik daar om lachen, maar na dit incident ben ik niet meer met die Noordhovens gaan zonnen. Mijn homo vriend was wel helemaal geaccepteerd, maar een transseksueel ging hun net iets te ver.
Het nudisten strand ligt tussen een soort jongeren gebied en het burgerlijke Noord AA strand, waar je de drukke jongens hebt met kratten bier en ghetto blasters en BALLEN en massa's gezinnen.
Er komen ook wel aparte drukke jongens met tatoeages en een paar kratten bier op het nudisten gebied. Druk roepend, Ja! Ich bin wieder dah!!!
Puber meisjes in groepjes komen van het jongeren gebied, waar je drinken en friet kan halen. Zij lopen terug over het strand naar het burgerlijke gebied.
Ze kijken wel ergens naar, maar ze zijn niet gefixeerd op een negatieve, afkeurende manier.
Ik weet zeker dat ik die middag nog een trans dame had gezien, maar ik had meer aandacht voor mijn analoge techniek studie.
Tijgertje heeft op het burgerlijke strand van Noord AA met mij gedifferentieerd en zij heeft andere bovenbouw wiskunde uitgelegd!!!
Als het nudisten strand rustiger wordt moet je wel alert zijn op vieze mannetjes. Die komen gezellig met je babbelen en die willen SEKS!
Hebben helemaal niet door dat je een trans bent, maar dat boeit hun ook verder niet!
Ik fiets lekker weer terug op mijn racefiets,
En ze komen ergens nog een keer uit de struiken,
nog een keer proberen....
Dit seizoen niet gelukt?
Volgende zomer zie je ze weer!
Een She male gaat te water!
Snowworld in de verte!
Aan de horizon de Hoge Torens van Den Haag!
Uit mijn Deense hoofdtelefoon:
Kraftwerk- Autobahn
http://www.youtube.com/watch?v=68C-r9kS ... re=related
"Girl! No worries if your Slavic dude let you down!
Before sunrise there is a more courteous and more tall Slavic!
Ты нарисуй мне солнышко и нарисуй закат!
―Centurion to Anakin
―Centurion to Anakin
Jetzt bist du da!!!
http://www.youtube.com/watch?v=fNv4zVmz19Y
Zoetermeer Noord AA!
Ein Tag am Meer!!!
Viel Spass!!!
http://www.youtube.com/watch?v=fNv4zVmz19Y
Zoetermeer Noord AA!
Ein Tag am Meer!!!
Viel Spass!!!
"Girl! No worries if your Slavic dude let you down!
―Centurion to Anakin
―Centurion to Anakin
Hai, ik heb dus gezwommen hè.
De groep waar ik mee mee was, zat aanvankelijk vol wat betreft plaats in de auto. Maar er zeiden er een heel stel op het laatst af waardoor ik tóch meekon rijden.
Het was een hele leuke middag.
We hebben heel veel lol gehad en de glijbanen waren tof!
"Aqualand Köln 19 2 2011" intikken bij youtube zie je wat filmpjes er van.
Ik heb slechts 1 keer gehad bij het naar het toilet gaan dat er een vrouw hallo riep, maar verder gebeurde er niks.
Ik zou nog eens naar Maaseik willen gaan, voor de twee toffe glijbanen daar.
Wat betreft Tongelreep; ik zou hun toch nog wel eens willen vragen hoe dat nou zit. En of ik bv. zoals in bovenstaande foto daar zou kunnen zemmen.
De groep waar ik mee mee was, zat aanvankelijk vol wat betreft plaats in de auto. Maar er zeiden er een heel stel op het laatst af waardoor ik tóch meekon rijden.
Het was een hele leuke middag.
We hebben heel veel lol gehad en de glijbanen waren tof!
"Aqualand Köln 19 2 2011" intikken bij youtube zie je wat filmpjes er van.
Ik heb slechts 1 keer gehad bij het naar het toilet gaan dat er een vrouw hallo riep, maar verder gebeurde er niks.
Ik zou nog eens naar Maaseik willen gaan, voor de twee toffe glijbanen daar.
Wat betreft Tongelreep; ik zou hun toch nog wel eens willen vragen hoe dat nou zit. En of ik bv. zoals in bovenstaande foto daar zou kunnen zemmen.
Ik droom, dus ik ben.