Wat een geweldig idee! Ik schrijf die op in mijn grote marketingideeënboek.Irene schreef:Als morgen de supermarkten besluiten om de prijzen te halveren voor mannen met een rok
Geen grapje.
Thanx!
Moderator: Moderators
Waarom zou je ze dat niet kwalijk kunnen nemen? Als een bedrijf puur voor commercieel gewin de regels omzeilt kan je ze dat prima verwijten hoor.Irene schreef:Je kan het een bedrijf maar moeilijk kwalijk nemen dat ze via een trucje proberen om voor het goedkope tarief te adverteren
Mijn kapster is ook t-vriendelijk, en die zie ik ook niet op zo'n boot rondvaren. Bovendien zijn t-vriendelijke ontharingssalons echt niet zo moeilijk te vinden hoor, zo bijzonder zijn ze niet.EvaVanA schreef:Ik zie het probleem niet helemaal. Het is een feit dat die kliniek t-vriendelijk is. Dat is voor veel transgenders een prettig idee.
Ik heb helemaal geen moeite met een boot in die parade, sterker nog: ik ben er een warm voorstander van dat wij onszelf meer laten zien. Ook vanuit het idee hoe mooi anders-gegenderd-zijn kan zijn.Kimkimkimkim schreef:Genderdysforie is een zeer vervelend iets. En niet iets om te vieren op een bootje. Ik ben dagelijks nog steeds blij dat een aanpassing naar het juiste geslacht grotendeels mogelijk is. Ook al is dat proces ook zwaar. Het is niet iets waar je voor de lol voor kiest.
Dat deze kliniek die problemen niet ziet vind ik zeer teleurstellend, maar wellicht dat het voor travestie anders is. Maar liever dan niet onder de algemene transgendervlag.
Volgens mij kun je hier helemaal niet van overtreden spreken, omdat er geen sprake is van wettelijke regels. Ik vind het niet meer dan logisch dat je als bedrijf probeert om tegen gunstigere tarieven iets in te kopen, dat is de dagelijkse praktijk in de wereld en daar is wat mij betreft niets mis mee. Ik zou dan ook niet op het idee komen om een van de partijen fout te noemen.Dus je mag regels overtreden zolang de opstellers van die regels het maar niet merken? Wie is er dan het meest fout, de overtreder van die regels of de opsteller die het niet opmerkt? Die laatste kan je hoogstens nalatigheid verwijten, die eerste overtreedt doelbewust de regels, en dat is toch wel een graadje erger.
Ah, ok, bedankt voor de info, dan neem ik in ieder geval terug wat ik zei over dat ze de regels zouden hebben overtreden. Maar ik vind het nog steeds geen goed idee dat ze de suggestie wekken dat er een transgender kliniek mee vaart.Kimkimkimkim schreef:Ik had even geïnformeerd bij de botenparade organisatie. Ze varen mee als commercieel non-gay
Heb ik toch n probleem...ga ik tussen tienduizenden andere mensen staan joelen en kijken naar de boten tijdens de canal pride of ga ik naar festival in Vervoering in mijn eigen stadje en geniet ik met vrienden en mensen die ik dan ontmoet van muziek, poezie en theater? Lastig lastig lastig...AlesandraFr schreef: Geloof me acceptatie komt niet vanzelf daar zal je zelf ook iets voor moeten doen. het wordt tijd dat jullie de handen in elkaar slaan en je zelf op een positieve manier aan de wereld presenteren. Ik zou het dan ook prettig vinden als jullie ons op een postieve manier begroeten tijdens de Parade.