Op Roze Zaterdag in Amersfoort (26 juni) vinden allerlei activiteiten plaats, waaronder een modeshow door uiteenlopende soorten mensen. Geen strakke jonge mannequins, maar gewone vrouwen, mannen, TV's, TG's en TS'en.
De modeshow draagt de naam "Transformation – gender doesn't matter" en vindt 's middags plaats aan de voet van de Onze Lieve Vrouwe-toren.
Nu treedt er een onverwacht probleem op: de fotografe die een reportage had zullen maken is verhinderd...
Ben jij of ken jij een vakbekwame fotografe (of fotograaf) die bereid is om zonder gage, honorarium of andere vormen van financiële genoegdoening de modeshow op de gevoelige schijf vast te leggen en dat materiaal vrij ter beschikking te stellen?
Neem dan alsjeblieft contact met me op en ik breng je in contact met de organisatrice.
Voor je natje en je droogje wordt die dag gezorgd!
Het zou geweldig zijn!
PS Mijn echtgenote en ik zijn van de partij. Wij gaan de catwalk op
Fotografe gezocht - zaterdag 26 juni
Moderator: Moderators
- EvaLvanE
- ForumFan
- Contacteer:
Fotografe gezocht - zaterdag 26 juni
Erger u niet. Verwonder u slechts.
-
- dagelijks aanwezig
hai eva , ik kan ook als je nog een fotograaf zoekt . heb leuke spullen voor fotografieEvaVanA schreef:Inmiddels zijn er 3 serieuze aanmeldingen van vakbekwame 'fotogravinnen'. Toch is iedereen welkom, met of zonder camera
Nikon d200 +batterij grip
18-105mm lens met beeld stabilisatie
metz af46fn flits
backup:
nikon d80 / d60
pentax k10d
sony alpha 100
iedereen mag rokken en jurken dragen
-
- dagelijks aanwezig