heb 3 onderrokjes gekocht voor er bij . ik vindt het geen gezicht als een rok doorschijnt en ze bv je kleur slip kunnen zien
zeeman is een winkel waar ik regelmatig kom nu nog uitvinden welke bh maat ik heb en dan kan ik daar wat bh's halen staat vast vrouwelijker als mijn borstjes bij elkaar gepusht zijn .
liefs
Do
Zeeman
Moderator: Moderators
-
- dagelijks aanwezig
recent nog 3 onderrokken gekocht
iedereen mag rokken en jurken dragen
-
- dagelijks aanwezig
-
- dagelijks aanwezig
Klopt als een bus heb er de nodige onderrokjes gekocht , en stuk of 5 rokken . En duur is het daar ook niet.Lea schreef:Zeeman en Wibra, goedkope winkels waar je vrij makkelijk over je angst heen kan komen om real life een wat dames materiaal aan te schaffen. Geldt voor mij althans.
liefs do
iedereen mag rokken en jurken dragen
*xenofobie XXL aan* oooow...maar...pas je wel op voor de medewerkers? T zijn vaak allochtonen en voor je t weet.... *xenofobie XXL uit*Lea schreef:Zeeman en Wibra, goedkope winkels waar je vrij makkelijk over je angst heen kan komen om real life een wat dames materiaal aan te schaffen. Geldt voor mij althans.
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.
Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
Maar meestal van de soort waarvan ze het gewoon vinden dat de mannen kleding kopen voor hun vrouw. Ten minste, ik vermoed dat de allochtone mannen met snorren en petten op die ik zie kijken bij de damesafdeling voor hun vrouw kopen, en niet voor zichzelf.AM_ber_79 schreef:*xenofobie XXL aan* oooow...maar...pas je wel op voor de medewerkers? T zijn vaak allochtonen en voor je t weet.... *xenofobie XXL uit*Lea schreef:Zeeman en Wibra, goedkope winkels waar je vrij makkelijk over je angst heen kan komen om real life een wat dames materiaal aan te schaffen. Geldt voor mij althans.
If all else fails, buy new shoes