Het verschilt van persoon naar persoon. Ik denk dat welke vorm van medicatie je ook gebruikt het meteen werkt. Wat de uitkomst is verschilt dan weer. Kennelijk heeft hormoongebruik bij je vriendinnen wel effect gehad.KirstenHershe schreef:Vergeet het!Leanne schreef:Ik denk dat borstgroei wel iets is dat meteen gaat werken. Groei van borsten is een langzaam proces en ik had al snel gevoelige tepels, ik denk dat dat de eerste tekenen zijn.
Ik neem ondertussen reeds drie jaar hormonen en heb quasi niks borstvorming.
Twee vriendinnen van mij (beide post-op) zijn nog maar twee jaar aan de hormonen en hebben beide al een mooie cup.
Liefs, Kirsten
borstvergroting en hormonen
Moderator: Moderators
-
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
LauraTG schreef:Ik ben nog maar 6 weken ver. Het is toch vroeg. Je leest altijd dat het minstens 3 maanden duurt. Nu ben ik benieuwd hoe het zal duren vooraleer mijn borsten daadwerkelijk beginnen te groeien.
Ze blijven echt wel gevoelig, ik durf ze eigenljk niet aan te raken
Je gaat ook wel voor groot. Ik zelf droom van een C of D-cup. Bij welke cup wil jij eindigen?
Dat verhaal van die 3 maanden is maar een indicatie. Een "gemiddelde" zeg maar. Bij mij begon het ook al eerder. Ik weet niet meer precies hoe snel, maar zeker veel eerder dan na 3 maanden.
Maar die heftige gevoeligheid verdwijnt wel weer hoor; don't worry.
Ja, 600 cc is best groot, maar het past erin, zullen we maar zeggen.
Volgens Dr Stevens van de Bergman kliniek is mijn huid over 3 jaar weer zo soepel, dat de 600 cc implantaten er weer uit kunnen, en worden vervangen door een nog grotere maat.
Het is niet mijn droom om een tweede Lolo Ferrari te worden, maar een E cup is toch wel het minimale dat ik uiteindelijk wil.
Volgens mij heb ik nu een A cup, maar Dr Stevens noemde het een B cup, en dat is enkel door de hormonen.
Ik weet eigenlijk niet wat mijn cup maat zal zijn na het inbrengen van de 600 cc implantaten. Maar dat laat ik je dan wel weten.
Ik vind 600 cc wel erg veel hoor. Vergeet niet dat die implantaten nou niet echt bepaald lekker zitten ofzo hoor. Als je op je buik ligt, voel je gewoon dat je op kunststof ligt.Robijntje schreef:
Dat verhaal van die 3 maanden is maar een indicatie. Een "gemiddelde" zeg maar. Bij mij begon het ook al eerder. Ik weet niet meer precies hoe snel, maar zeker veel eerder dan na 3 maanden.
Maar die heftige gevoeligheid verdwijnt wel weer hoor; don't worry.
Ja, 600 cc is best groot, maar het past erin, zullen we maar zeggen.
Volgens Dr Stevens van de Bergman kliniek is mijn huid over 3 jaar weer zo soepel, dat de 600 cc implantaten er weer uit kunnen, en worden vervangen door een nog grotere maat.
Het is niet mijn droom om een tweede Lolo Ferrari te worden, maar een E cup is toch wel het minimale dat ik uiteindelijk wil.
Volgens mij heb ik nu een A cup, maar Dr Stevens noemde het een B cup, en dat is enkel door de hormonen.
Ik weet eigenlijk niet wat mijn cup maat zal zijn na het inbrengen van de 600 cc implantaten. Maar dat laat ik je dan wel weten.
Ben je zelf wat forser zegmaar dat je die grote implantaten kan hebben?
Want ik had 400 cc van Mentor en dat zag er bij mij al behoorlijk onnatuurlijk uit. (Mager lichaam, grote ronde borsten...)
Maar ik geef je 1 tip: als je voor die 600 gaat, hou het daar dan bij... Ga niet nog groter zoals Heidi Montag. Ik denk dat je daar echt spijt van gaat krijgen. Kleding moet allemaal op maat gemaakt worden. Je kunt geen normale bh vinden. En daarbij gaan mensen staren...
-
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Bedankt voor je tip Jaimee, maar het is toch echt de bedoeling dat er over 3 jaar nog grotere implantaten in gaan.
En mijn vriend verheugd zich daar al heel erg op (net als op de 600cc), maar laat ik er wel bij zeggen; ook als ik geen partner zou hebbven, dan had ik het toch gedaan. Gewoon omdat ik dat zelf erg mooi vind.
Ik ben 171 cm, met een normaal postuur, dus grote borsten zullen wel opvallen.
En kleding die op maat gemaakt moet worden? Ik heb een atelier aan huis, waar een naaimachine staat waar ik heel graag mee werk.
Ik haal mijn kleding het liefst bij kringloop winkels of van rommelmarkten, omdat ik dan iets unieks heb. Vervolgens ga ik aan de slag, en maak het passend. Soms haal ik de mouwen ergens van af, en naai die aan een mouwloos topje; jekrijgt echt de meest geweldige eindproducten! Dus passende kleding is geen probleem.
En mijn vriend verheugd zich daar al heel erg op (net als op de 600cc), maar laat ik er wel bij zeggen; ook als ik geen partner zou hebbven, dan had ik het toch gedaan. Gewoon omdat ik dat zelf erg mooi vind.
En kleding die op maat gemaakt moet worden? Ik heb een atelier aan huis, waar een naaimachine staat waar ik heel graag mee werk.
Ik haal mijn kleding het liefst bij kringloop winkels of van rommelmarkten, omdat ik dan iets unieks heb. Vervolgens ga ik aan de slag, en maak het passend. Soms haal ik de mouwen ergens van af, en naai die aan een mouwloos topje; jekrijgt echt de meest geweldige eindproducten! Dus passende kleding is geen probleem.
-
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Operatie was afgelopen woensdag.
Ik ben van een B cup naar een E cup gegaan (vullingen van 650cc), en ik had totaal geen pijn!
Het ongemak is wel vervelend, ik mag niet tillen en mijn armen amper gebruiken. Probeer maar eens op te staan uit bed zonder armen!
Pijnstillers heb ik niet genomen, dat was absoluut niet nodig.
Ik ben van een B cup naar een E cup gegaan (vullingen van 650cc), en ik had totaal geen pijn!
Het ongemak is wel vervelend, ik mag niet tillen en mijn armen amper gebruiken. Probeer maar eens op te staan uit bed zonder armen!
Pijnstillers heb ik niet genomen, dat was absoluut niet nodig.
-
- Eredivisie
Maar ondertussen wel in een ander draadje huilie-huilie doen omdat je op straat wordt lastig gevallenRobijntje schreef:Bedankt voor je tip Jaimee, maar het is toch echt de bedoeling dat er over 3 jaar nog grotere implantaten in gaan.
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden
- Bhagavad Gita, oude Indiase yogatekst.
- Bhagavad Gita, oude Indiase yogatekst.
dit verhaal bevestigd nomaals de cliches over transseksuelenRobijntje schreef:Bedankt voor je tip Jaimee, maar het is toch echt de bedoeling dat er over 3 jaar nog grotere implantaten in gaan.
wat veel transen vergeten bij het nemen van grote borsten is dat ze door grote borsten te nemen nog groter en breder lijken van boven....namelijk brede schouders en mannelijke torso met grote sili borsten vs kleine (mannen) kont zonder (nauwelijks) heupen....dat roept van 10 meter afstand TRANS. Je bent dan totaal niet meer in verhouding. Als je een volle kont hebt en brede heupen hebt dan is het natuurlijk een ander verhaal.
Vraagje @ Robijntje: Ga je nu ook je heupen en kont voller maken zodat eea weer in verhouding is??
Vraagje @ Robijntje: Ga je nu ook je heupen en kont voller maken zodat eea weer in verhouding is??
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
@Robijntje: wat ontzettend fijn dat de operatie achter de rug is. 'k Hoop dat je snel en goed herstelt!
Groetjes,
Frederique
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Nadia schreef:wat veel transen vergeten bij het nemen van grote borsten is dat ze door grote borsten te nemen nog groter en breder lijken van boven....namelijk brede schouders en mannelijke torso met grote sili borsten vs kleine (mannen) kont zonder (nauwelijks) heupen....dat roept van 10 meter afstand TRANS. Je bent dan totaal niet meer in verhouding. Als je een volle kont hebt en brede heupen hebt dan is het natuurlijk een ander verhaal.
-
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Ja, de operatie is nu zo'n 3 weken geleden gedaan, en het ziet er prachtig uit.Frederique_ schreef:@Robijntje: wat ontzettend fijn dat de operatie achter de rug is. 'k Hoop dat je snel en goed herstelt!
Groetjes,
Frederique
Wat ik vooral mooi vind, is dat kleding nu veel mooier valt. Alsof het totale lichaam vrouwelijker is geworden.
Een E cup is misschien groot, maar het staat me erg goed.
Absoluut geen pijn gehad, en ook het ongemak duurde maar kort.
Kortom; ik ben er erg blij mee.
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Re: borstvergroting en hormonen
Ik ben erg blij voor jou. 'k Hoop je ooit IRL weer eens te ontmoeten!
Groetjes,
Frederique
Groetjes,
Frederique
-
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Misschien in mei weer? Tijdens die voorlichtingsavond van het VUMC?
Vorig jaar ben ik niet geweest, maar misschien herinner je je Bella nog. Die is vrij nieuw hier.
Ze wilde zo graag eens met iemand praten, en ik woon ook in Den Haag, dus ik heb contact met haar opgenomen.
Aanstaande vrijdag gaan we naar die film "I Am A Woman Now" in het filmhuis in Den Haag.
Lijkt me erg boeiend.
Maar Bella staat dus nog helemaal aan het begin van haar lange reis, en ze moet dus zeker mee naar die voorlichtingsavond van het VUMC.
Dus misschien ontmoeten we elkaar daar weer?
Enne... in het echt ben ik niet zo'n stom klote wijf als ik hier ben op het forum hoor!
Ha ha ha
Vorig jaar ben ik niet geweest, maar misschien herinner je je Bella nog. Die is vrij nieuw hier.
Ze wilde zo graag eens met iemand praten, en ik woon ook in Den Haag, dus ik heb contact met haar opgenomen.
Aanstaande vrijdag gaan we naar die film "I Am A Woman Now" in het filmhuis in Den Haag.
Lijkt me erg boeiend.
Maar Bella staat dus nog helemaal aan het begin van haar lange reis, en ze moet dus zeker mee naar die voorlichtingsavond van het VUMC.
Dus misschien ontmoeten we elkaar daar weer?
Enne... in het echt ben ik niet zo'n stom klote wijf als ik hier ben op het forum hoor!
Ha ha ha
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Hallo,
Ik mis schijnbaar iets: is er een voorlichtingsbijeenkomst geweest? 'k Zie hem nu niet meer staan. Overigens: ik heb de operatie inmiddels gehad, heb dus ook geen behoefte meer aan voorlichting van de VU.
Komende zaterdag ga ik naar de Transgender Informatie Dag in Nieuwegein (zie forum Algemeen), op 9 juni ben ik in Rotterdam (ledenvergadering/T&T Rotterdam).
Groetjes,
Frederique
Ik mis schijnbaar iets: is er een voorlichtingsbijeenkomst geweest? 'k Zie hem nu niet meer staan. Overigens: ik heb de operatie inmiddels gehad, heb dus ook geen behoefte meer aan voorlichting van de VU.
Komende zaterdag ga ik naar de Transgender Informatie Dag in Nieuwegein (zie forum Algemeen), op 9 juni ben ik in Rotterdam (ledenvergadering/T&T Rotterdam).
Groetjes,
Frederique