silicone borsten

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Plaats reactie
miliemilie
ff weer wat posten

silicone borsten

Bericht door miliemilie »

Hallo,
Na me al jaren vrouwelijk te kleden, zou ik silicone borsten willen aankopen om de pantys die ik in mijn bh stop te vervangen door iets meer levensechter :-)
Op internet vind ik verschillende aanbiedingen in Engeland, Duitsland en Nederland, maar allemaal dus redelijk ver uit de buurt. Ik woon in de provincie Antwerpen
en Belgie. Vooral een winkel in Duitsland (special-trade) was zeer interessant, maar het is ongeveer 6 uur rijden tot daar, wat dus helemaal niet doenbaar is.
Ik denk dat het belangrijk is om verschillende maten en vormen te passen voor je ze koopt, dus zou ik ze liever niet via internet bestellen, maar echt gaan passen
in een winkel.
Heeft er iemand adressen van winkels in Belgie waar ik dit zou kunnen passen en aankopen?
Alvast bedankt voor jullie medewerking!!!
groetjes
Milie
gerdaatje
dagelijks aanwezig

Re: silicone borsten

Bericht door gerdaatje »

Special-trade, opgeven wat je borstomvang is, (95, 100 opmeten dus) en welke cupmaat je wilt.
Komt het gewoon goed.
angelique150
ff weer wat posten

Bericht door angelique150 »

ik heb mijn silecone borsten besteld bij mince body en fasion en zijn perfect deze kan je vinden in waalwijk nabij best
moeilijk zijn ze werkelijk niet en ook niet al te duur .je kan langs gaan of ze op laten sturen passen ze niet kan je ze altijd retouneren en anderen op laten sturen .
je kan div maten zien op hun website en kan je van eigens uit wel al aanvoelen hoe zwaar en groot je ze zelf zou willen dragen .

ze zijn als je de haren wel even weg haalt prima voor jaren gebruik .

suc 6 met verder zoeken naar je eigen vrouwlijke form geving

angelique150
Kiara
ff weer wat posten

Bericht door Kiara »

Mince is win

ik ben zelf twee keer in hun winkel geweest, hier zijn ook een hoop bdsm dingen te vinden.
de service is erg goed en de sfeer ook, als je enigzins in het zuiden woont of eigen transport hebt (ze zitten wel op een industrie terrein, OV is niet geweldig daar) is het zeker de moeite waard.
of als je een hele dag vrij hebt voor het ov :3
property, person, proud
gerdaatje
dagelijks aanwezig

Bericht door gerdaatje »

Ik heb zo het idee dat het hetzelfde assortiment is als bij Special Trade.
angelique150
ff weer wat posten

Bericht door angelique150 »

is ook een mooi bedrijf gerdaatje
alleen moet je dan even naar duitsland het zit ook niet echt op ov afstand :D
en de prijzen liegen er ook niet om maar je hebt gelijk het lijkt veel al het zelfde assortiment .

kiss angelique150
miliemilie
ff weer wat posten

Bedankt voor de reacties tot nu toe!

Ik ben nog steeds internet aan het afschuimen en heb ook onder andere de site van miss-change.nl bekeken.
Van deze vriendelijke vrouw heb ik ook al heel wat nuttige informatie gekregen.
Zij heeft een winkel in Utrecht, wat wel al wat verder van Antwerpen is dan de winkel in Waalre die jullie hier vernoemd hebben.
Andere adressen in het zuiden van Nederland zijn nog steeds zeer welkom aangezien ik nog niets beslist heb.
Maar ik denk niet dat ik nog lang kan wachten, want ik ben zoooooo benieuwd naar hoe het voelt om eindelijk van die panty vullingen
af te zijn en levensechte borsten te hebben :D
mireille
Eredivisie

Bericht door mireille »

Levensecht, niet echt tenzij je ze moet implanteren maar die zelfklevende amoena's komen wel verdraaid dicht in de buurt denk ik :)
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
gerdaatje
dagelijks aanwezig

Bericht door gerdaatje »

mireille schreef:Levensecht, niet echt tenzij je ze moet implanteren maar die zelfklevende amoena's komen wel verdraaid dicht in de buurt denk ik :)
Uit ervaring, op zeker. :D
Dorothy
ForumFan

Bericht door Dorothy »

Een adverteerder op deze site zit in Rucphen tussen Bergen op Zoom en Breda. Dat is toch niet zo ver van Antwerpen?

PS:
Ik zie nu dat je er niet echt persoonlijk wordt geholpen, maar alleen via de telefoon. Maar vragen staat vrij, misschien maken ze wel een uitzondering.
A candle loses nothing by lighting another candle.
henriette1
is nieuw hier

Bericht door henriette1 »

Probeer het eens bij http://www.fauxseins.fr" onclick="window.open(this.href);return false;
Veel aanbod,gunstige prijzen en ze leveren door heel europa.
annalisa
dagelijks aanwezig

Bericht door annalisa »

Hoi Miliemilie.
Wat Dorothy schrijf is gedeeltelijk waar,Is het niet zo dat je moet doorlinken naar http://www.zelfhechtendeborsten.nl.Dan" onclick="window.open(this.href);return false; kan je Laura mailen en krijg je haar mobnummer waarna,je een afspraak kan maken.Ik ben zelf ook bij haar geweest en kan alleen maar zeggen dat Laura een hele vriendelijke vrouw is die de tijd voor jou neem om geschikte borsten te zoeken die jou staan.Ook heeft zij nu een hele leuke aanbieding.Succes Annalisa
miliemilie
ff weer wat posten

Hey,
Allemaal bedankt voor jullie goede tips. Ik heb dan toch de tip van Special Trade in Duitsland gevolgd en daar 3 paar siliconen
borsten gekocht. Het was dan niet mogelijk om te passen en uit te kiezen in de winkel (gezien de afstand), maar door de goede
hulp en begeleiding van de medewerkers heb ik toch mijn keuze kunnen maken.
Ik heb ze ondertussen ook al thuis ontvangen. Het is een teardrop shape C en D cup en een triangle shape C cup.
De triangle shape C cup vind ik niet zo goed bij me passen en zou ik terug willen verkopen. Ik heb daarvoor een berichtje
geplaatst op het 'vraag en aanbod' forum hier op de site.

Nogmaals bedankt voor jullie reacties. Het is leuk om als nieuw lid direct verschillende reacties te krijgen.

groetjes

Milie
Plaats reactie