Hai, Mijn naam is Petra en woon in het noorden van Nederland. In mijn dagelijks leven is het voor mij niet mogelijk vanwege mijn werk om als vrouw door het leven te gaan, dat kan ik helaas alleen in mijn huis zijn.
Maar mijn grote wens is om gewoon 24 uur per dag vrouw te kunnen zijn voor een langere tijd zowel binnen als ook buiten. Nu zat ik al te denken aan een vakantiebestemming waar ik gewoon vrouw kan zijn. Alleen weet ik niet of er vakantiebestemmingen zijn waar je gewoon als vrouw door het leven kan gaan.
Is er misschien iemand die een vakantie bestemming weet waar ik gewoon een aantal weken als vrouw kan leven? Het lijkt mij heerlijk toe om te ervaren, dat je ongehinderd als vrouw op straat kunt lopen of winkelen waar je gewoon geaccepteerd word als vrouw.
Hopelijk krijg ik hier positieve reacties en of tips.
Liefs Petra
Vakantiebestemming
Moderator: Moderators
Re: Vakantiebestemming
Welkom.
Eea hangt voor een groot deel af van je passabeliteit.
Eea hangt voor een groot deel af van je passabeliteit.
- mireille
- Eredivisie
passabiliteit is overigens niet alleen je uiterlijk, maar ook dat je je comfortabel en ontspannen voelt in je nieuwe genderrol wanneer je met andere mensen van doen hebt. Best wel belangrijk eigenlijk
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
- Irene
- ForumDiva 3000
- Contacteer:
Ik zou Oost-Europa mijden, maar voor de rest zie ik binnen Europa weinig problemen. Ik denk ook dat het belangrijker is hoe zeker je van jezelf bent, is mi belangrijker dan passabiliteit.
Irene
Irene
Kleine stapjes
Ik moet zeggen, dat ik geen ervaring heb met buitenlandse vakanties enfemme.
Maar als je per ce naar het buitenland wil, zijn Engeland, Denemarken en Zweden m.i. de landen waar je de minste moeilijkheden kan verwachten. Hoe verder zuidelijk, des te bekrompener de mensen zijn. Alhoewel je in typische vakantieplaatsen ook welkom zal zijn, want je brengt tenslotte geld in het laatje.
En zoals gezegd, als je goed in je vel zit enfemme en passabel, dan lukt het overal wel in Europa. Maar als je nog nooit in NL op stap ben geweest, dan vraag ik mij af of direct naar het buitenland niet een brug te ver is. Mijn eerste keer enfemme op straat was toch een tamelijk heftige belevenis. Om dat dan gelijk in een vreemd land uit te proberen . . .
Waarom niet gewoon in Nederland eerst een weekje of zo op vakantie. Een hotel is dan voor de hand liggend, omdat je daar tamelijk anoniem je gang kan gaan. Met een vakantiehuisje o.i.d. moet je het treffen.
Maar als je per ce naar het buitenland wil, zijn Engeland, Denemarken en Zweden m.i. de landen waar je de minste moeilijkheden kan verwachten. Hoe verder zuidelijk, des te bekrompener de mensen zijn. Alhoewel je in typische vakantieplaatsen ook welkom zal zijn, want je brengt tenslotte geld in het laatje.
En zoals gezegd, als je goed in je vel zit enfemme en passabel, dan lukt het overal wel in Europa. Maar als je nog nooit in NL op stap ben geweest, dan vraag ik mij af of direct naar het buitenland niet een brug te ver is. Mijn eerste keer enfemme op straat was toch een tamelijk heftige belevenis. Om dat dan gelijk in een vreemd land uit te proberen . . .
Waarom niet gewoon in Nederland eerst een weekje of zo op vakantie. Een hotel is dan voor de hand liggend, omdat je daar tamelijk anoniem je gang kan gaan. Met een vakantiehuisje o.i.d. moet je het treffen.
A candle loses nothing by lighting another candle.
Vakantie bestemmingen genoeg.
Wil je naar het buitenland of in Nederland blijven?
Uit mijn ervaring, In Nederland zou je op alle vakantie parken, hotels terecht kunnen.
(toen ik er nog "tussen in" zat) heb ik geen problemen gehad in Duitsland, Luxemburg, Belgie, Turkije, Engeland
Het is natuurlijk hoe je, je kleed.
Ik probeerde er voor om te zorgen om niet al te veel op te vallen.
Net en gepaste kleding.
Ben eigenlijk benieuwd wat voor werk je doet om geen dames kleding te kunnen dragen. Wat voor kleding zou een vrouw dragen als ze het zelfde beroep uitoefend?
Wil je naar het buitenland of in Nederland blijven?
Uit mijn ervaring, In Nederland zou je op alle vakantie parken, hotels terecht kunnen.
(toen ik er nog "tussen in" zat) heb ik geen problemen gehad in Duitsland, Luxemburg, Belgie, Turkije, Engeland
Het is natuurlijk hoe je, je kleed.
Ik probeerde er voor om te zorgen om niet al te veel op te vallen.
Net en gepaste kleding.
Ben eigenlijk benieuwd wat voor werk je doet om geen dames kleding te kunnen dragen. Wat voor kleding zou een vrouw dragen als ze het zelfde beroep uitoefend?
- EvaLvanE
- ForumFan
- Contacteer:
Het overgrote merendeel van de mensheid zal het een biet zijn. In een kroeg kun je misschien een keer een belangstellende vraag krijgen, maar in je hotel, op de luchthaven, en zo voort ben je als T zelden interessant. Ook niet in Zuid-Europa.
Erger u niet. Verwonder u slechts.