Politieagent betrapt tijdens prostitueren in Istanbul

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Yil
Eredivisie
Contacteer:

Politieagent betrapt tijdens prostitueren in Istanbul

Bericht door Yil »

Stukje hieronder kwam ik tegen op een Turkse site.
Ik vraag mij af als je in Nederland het zelfde zou doen kan je dan ook ontslagen worden?
Mocht je het tijdens je werktijd doen lijkt mij van wel, maar wat iemand in zijn privé tijd doet moet je toch zelf weten.
Het lijkt mij wel dat je een beetje voor paal staat tegenover je collega's die je oppakken vanwege het illegaal prostitueren en het blijven werken met je collega's onmogelijk word.

Groetjes Yildiz

In Istanbul is een agent aangehouden en ontslagen, nadat deze werd betrapt op het aanbieden van zijn lichaam voor geld.

De 28 jarige politieagent prostitueerde ‘s nachts verkleed als travestiet onder de naam ‘Fettan Ceyda’, terwijl hij overdag gewoon achter zijn politiebureautje zat. Hij werd gesnapt, nadat de politie een email had gekregen waarin stond dat de politieagent, verkleed als vrouw, ‘s nachts zijn lichaam verhuurde.

Terwijl de man dacht een goed betalende klant te pakken te hebben, waren het in werkelijkheid zijn collega’s die wel een afspraakje met hem wilden voor 150 Turkse lira. Daarop werd de man afgevoerd naar het bureau, waar hij tijdens de ondervraging alles bekende.

De agent, die inmiddels ontslagen is, gaf aan al jaren het gevoel te hebben liever een vrouw te zijn, en dat hij prostitueerde voor het plezier en niet voor het geld. Er is inmiddels ook een rechtzaak geopend, waarin vier jaar gevangenis wordt geëist tegen de ex-agent.

http://www.nederlandersinturkije.nl/nie ... -istanbul/" onclick="window.open(this.href);return false;
mireille
Eredivisie

Re: Politieagent betrapt tijdens prostitueren in Istanbul

Bericht door mireille »

Mocht je het tijdens je werktijd doen lijkt mij van wel, maar wat iemand in zijn privé tijd doet moet je toch zelf weten.
ja maar waarom de prostituee uithangen... (retorische vraag)
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Yil
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Yil »

Ik snap het ook niet,
ik denk dat er mensen zijn die het leuk vinden en een kick van krijgen om de prostituee uit te hangen
EvaLvanE
ForumFan
Contacteer:

Bericht door EvaLvanE »

Ontslagen als agent van politie is al geen pré in de bajes. Om dan nog eens 4 jaren daar uitgewoond te worden lijkt me wel wat teveel van het goede. Arme man/vrouw.
Erger u niet. Verwonder u slechts.
Yil
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Yil »

Lijkt me ook geen pretje om als ex politieagent in de bajes te moeten.
En als ze horen als het om een travestiet gaat die de hoer uithangt, heeft ze vast veel klanten daar.
Dorothy
ForumFan

Bericht door Dorothy »

Yil schreef:Ik vraag mij af als je in Nederland het zelfde zou doen kan je dan ook ontslagen worden?
Ik denk dat prostitutie en travestie verboden zijn in Turkije.
Als in Nederland een politieagent wordt veroordeeld voor een strafbaar feit, dan wordt die ook ontslagen.

Blijft natuurlijk wel zielig voor die agent. Gaat het in de gevangenis als ex-politieman/travestiet nog slechter krijgen, dan het gewoonlijk al is in Turkije.
Vraag mij af of hij zich niet kan beroepen op het recht om als gewetensgevangene te worden behandeld. Iets voor Amnesty International dus.
A candle loses nothing by lighting another candle.
Anakin_TS
ForumFan

Bericht door Anakin_TS »

http://www.medyafaresi.com/fotogaleri/f ... 28712.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik praat niets goed, maar die T3 zat duidelijk vast in een gevaarlijk dubbel leven.

Ik denk dat Ankara heel erg boos is!

Istanbul is een hele gevaarlijke stad ivm met nationale en internationale georganiseerde misdaad en Fettan heeft het systeem heel erg in gevaar gebracht.

Dit dubbel leven had hele grote gevolgen kunnen hebben als verkeerde mensen wisten wie Fettan was/is.

Als ik naar haar foto´s kijk denk ik dat haar andere leven behoorlijk in ´zijn´ bol is geschoten, een persoonlijkheids probleem.

Turkije is een hard land en men gaat daar niet snel denken, wij hadden deze agent nooit moeten aannemen.
Hoe kunnen wij de volgende keer deze mensen weren?
Ook in het belang van dit persoon.

Een soort wakkerschud actie vanuit een Transgender groep, ook als zou die bestaan. Ik denk niet dat het een individue die vast zit tussen twee werelden effectief kan bereiken,
maar eigenlijk zou deze ondersteuning er op zijn minst moeten zijn. Dan konden wij een Fettan evt. duidelijk maken dat dit niet kan.

Dan is Turkije nog mild, vergeleken wat er met een Fettan zou gebeuren in andere Quran reciterende landen.

Als Fettan de gevangenis overleeft, (denk het wel) kan er een leuke best seller verschijnen.

Lijkt me best wel erg. Zal ze haar hakken en panties mogen houden in de bajes?
"Girl! No worries if your Slavic dude let you down!
Before sunrise there is a more courteous and more tall Slavic!
Ты нарисуй мне солнышко и нарисуй закат!

―Centurion to Anakin
Yil
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Yil »

http://www.hurriyet.com.tr/gundem/20956596.asp" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.medyafaresi.com/haber/83744/ ... eraat.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Istanbul is een grote stad, waar alles gebeurd en ook van alles kan en is. (heb daar gestudeerd)
En ook gevaarlijk kan zijn. Maar dat zijn alle wereldsteden.
Turkiye vind dit soort berichten prachtig. Als het maar sensatie is, daar smullen ze van.
Een normale travestiet komt al lang niet meer in de krant, maar zo iets...

Volgens de pers bericht is ze al vrij.
In de pers berichten word er zelfs begrip getoond voor haar..
En Ankara boos zijn.. Ach ik denk het niet.
Ze zal wel niet terug kunnen naar haar functie als politie, maar zal wel veel geld hebben verdient aan de foto's en pers berichten die er van haar gemaakt zijn.
Anakin_TS
ForumFan

Bericht door Anakin_TS »

Wat een goed nieuws, bedankt voor je post Yil!

Dit klinkt echt als een modern Turkije!

Als ze veel heeft verdiend, dan is ze zeker snel gaan shoppen!

Teshekar edirum Ankara!
"Girl! No worries if your Slavic dude let you down!
Before sunrise there is a more courteous and more tall Slavic!
Ты нарисуй мне солнышко и нарисуй закат!

―Centurion to Anakin
johnn
Forum / Website Beheerder
Contacteer:

Bericht door johnn »

Een wat late reactie van mij.
Ik ken de wetten in turkije absoluut niet, dus weet ook niet of travestie en/of prostitutie daar illegaal zijn.
Indien dat wel zo is, zou dat een gegronde reden voor ontslag (en dus ook straf) kunnen zijn.
Wel weet ik (uit ervaring) dat -zelfs als iets niet illegaal is- je toch een hoop problemen kunt krijgen.
Ik zal dit uitleggen.
Heel vroeger (ruim voor ik Marcella kende) reed ik nog wel rond met een scanner (politieontvanger, voor degenen die het niet kennen).
Dat was/is legaal, dus geen probleem.
Als het 'rustig' was op de scanner kon ik naar huis gaan (uit het centrum)...doelloos rondrijden...of ergens parkeren en afwachten.
Dat laatste heb ik voor gekozen en dan wel op de toenmalige tippelzone (die toen nog aan de rand van het centrum was).
Op die manier zie je nog wat en gaat de tijd wat sneller.
Zo leer je dan ook mensen kennen die daar werken (meiden en T*'s) en sommigen leer je dan wat beter kennen.
Als het koud was mochten ze bij mij in de wagen best even opwarmen...er waren wel wat regels zoal": ik ben geen klant, en in mijn auto geen drugs (zelfs geen joint).
Dan krijg op enig moment de vraag of je zo iemand even (aan het eind van de dienst zeg maar) naar huis wil brengen.
Als ik daar zin en tijd voor had deed ik dat....en soms ook niet (zin/tijd).
Ik heb dit altijd gratis gedaan (de vetste betaling was dat ik wel eens een kop koffie kreeg).
Toen de tippelzone verhuisde, ben ik dus 'meeverhuisd'.
Op enig moment kreeg ik de zoneagent bij mijn auto en die sprak mij aan dat ik een 'snorder' (illegale taxi) zou zijn (hij had een klacht gehad van een snorder dat ik in zijn buisines zou zitten bleek achteraf).
Over het algemeen waren de mensen die ik soms naar huis bracht mensen die bij hem niet eens in de wagen stapte...gingen ze liever lopen.
Ik raak met die agent in gesprek en leg uit dat ik geen snorder ben...dat ik me dat niet eens kan veroorloven omdat ik zelf opsporingsambtenaar ben (slim of niet om dat te zeggen, kun je over discuseren) waarop hij vraagt of ik dat aan kan tonen.
Ik heb hierop mijn legitimatie laten zien.
3 dagen later mag ik op mijn werk bij mijn chef komen.....moet stoppen met die illegale taxipraktijken en anders wordt er ontslag voor mij aangevraagd.
Ik weer uitleggen dat ik niets illegaals doe, maar daar had men niets mee te maken...men had een klacht van de politie (vriendendienst, waarschuwing van 'collega's' onder elkaar) gehad....en als het niet klaar was, einde baan.
Wat ik hiermee wil aangeven....zelfs als je niets illegaals doet, kun je dus toch in de problemen komen.
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Plaats reactie