hoe is het begonnen

Algemeen

Moderator: Moderators

brenda
is nieuw hier

hoe is het begonnen

Bericht door brenda »

hallo ik wou wel eens willen weten hoe het bij jullie is begonnen.
bij mij is het begonnen toen ik 16 was ik ben op gegroeit
met 4 zusters en nog 2 broers maar wegens plaast gebrek
moest ik bij mijn oudse zus op de kamer slapen.
toen ik op een dag alleen thuis was. ging ik eens
kijken in de kast van zuster kijken daar zag ik een leuk
kort rokje hangen ik heb hem toen aan getrokken
ik zag ook nog een panty leggen die heb ik ook aangetrokken
ik was zo in gedachten verzonken dat ik niet hoorde dat mijn
plotseling in de kamer stond. ik schrok er van maar mijn zuster
zegt schrik maar niet ik vind wel leuk staan van af dat moment
mocht ik wat vaker haar kleding aan
kusjes brenda
EvaLvanE
ForumFan
Contacteer:

Re: hoe is het begonnen

Bericht door EvaLvanE »

Dank alle goden voor zo'n zuster! :)
Erger u niet. Verwonder u slechts.
annalisa
dagelijks aanwezig

Bericht door annalisa »

Ik was ook rond die leeftijd als Brenda.En het toeval is dat ik ook oudere zussen heb.Een van hen draagde kousen met jarretels.Die ik als zij niet thuis was (leende).Dit is volgens mij de basis geweest hoe ik nu ben.
Kiara
ff weer wat posten

Bericht door Kiara »

ik had alleen oudere broers... D:
en niet een erg open staande moeder...
overigens nog steeds niet.
property, person, proud
Angeladelange
daar ben ik weer

Bericht door Angeladelange »

Hoi hoi!

Tja hoe is het begonnen?

Ik denk dat ik rond de 8 jaar ofzo was en een fascinatie had voor mijn moeders bruine laarzen. Als ik naar de wc ging stonden ze onder de kapstok, nam ik er 1 mee in het toilet en trok ik die aan. Het deed me wat, zo'n hoge laars. In mijn herinnering was de hak ook enorm net als de schacht. Maar mijn moeder kennende zal die echt niet hoger geweest zijn dan 4cm ofzo en de schacht zal tot onder de knie gekomen zijn. Daarna was het jaren weg.

Toen ik een jaar of 13 was en ging douchen zag ik een panty van mijn moeder drogen over de verwarming in de badkamer. Die trok ik weleens aan. Spannend en vooral aan niemand vertellen natuurlijk. Later trok ik er weleens mn moeders pumps bij aan. Weer later een rokje erbij en voor je het weet ook een blouse, jasje, een bh die je opvult met sokken, etc. etc.

Toen ik 17 was kleedde ik me helemaal en maakte me ook al op. Rond mijn 20e koos ik voor de naam die ik nog steeds draag en altijd zal dragen. De naam past bij me.

Ergens was een aanleiding, omdat ik ergens een aanleiding in zag. Was het bovenstaande niet, dan wel wat anders en misschien pas later. Maar die aanleiding zou er komen. Ik denk dat dat in mn koppie al bepaald was, die interesse voor kleding van vrouwen.

Inmiddels is Angela de vrouw aan het worden die niet meer weg te denken is uit mijn leven. Een leven voornamelijk als man, maar met veel tijd voor Angela. Van de typische "travo" kleding nu gewoon leuke vlotte kleding van een vrouw van mijn leeftijd. Ik ga graag winkelen, leg graag contacten, etc. Waar deze reis ooit begonnen is....dat weet ik wel. Waarom? Dat vind ik niet belangrijk. Waar het eindigt......Ik hoop dat het nooit eindigt want ik geniet er volop van. Het leven mogen zien door de ogen van een vrouw, heerlijk.

Zo, dat is mijn verhaal.

Groetjes. Angela.
ilse
is nieuw hier

Bericht door ilse »

Ik denk dat het bij een ieder op jonge leeftijd al begin,bij mij was het met ongeveer 12 jaar dat ik de nylons van mijn moeder zag liggen en na er verschillende keren er aan gevoeld te hebben kwam de drang om ze aan te trekken en dat voelde zo geweldig (het gevoel kennen we allemaal)dat er geen weg terug meer was.
Yil
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Yil »

Op jonge leeftijd ongeveer al vanaf mijn 5. jaar dat ik mijn haar lang wilde laten groeien.
Het leuk vond dat ik op meisje leek als mijn haar lang was, kleding koos wat niet jongens achtig was.
Maar met tegenzin kort geknipt moest worden en op een jongen moest lijken.
Het gevoel dat ik niet een jongen was zat er al vroeg in. :-)

Groetjes Yildiz
Anja Kok
dagelijks aanwezig

Bericht door Anja Kok »

Bij mij kwam het door mijn 5 jaar oudere zus.
Ik was 6 of 7 toen ze me meenam naar haar kamer. Dat was wel een beetje raar, want dat deed ze nooit, maar ik vond het wel bijzonder zoveel privé aandacht van grote zus. Ze begon me uit te kleden, ik schaamde me een beetje, maar het was ook heel intiem. Ze trok me een hemdje aan en een onderbroekje en pakte de Mexicaanse rok, die ze van mijn tante had gekregen toen die even bij ons was. Ik had die rok altijd al magisch mooi gevonden en was heimelijk jaloers toen ze hem kreeg. De marionet, een Mexicaan met een pistooltje, die ik gekregen had, zei me niks . De rok was rood bovenaan en dan groen, met een blauwe rand aan de onderkant. De stof glansde schitterend met beestjes erop genaaid van stro, een zeester, lama en ook schelpjes. Ik kon er niet afblijven en bleef er betoverd aan frunniken. Ze deed er een wit bloesje bij. Haar schoenen waren mij te groot en het blosje en de rok ook, maar met een veiligheidsspeld maakte ze het op maat. Ze deed me een hoofddoekje om en op blote voeten nam ze me mee naar beneden. Mijn vader en moeder zaten in de zitkamer. Ik durfde niet naar binnen, toen zei ze:
Wist je dat je eigenlijk een meisje had moeten zijn!
Nietes!
Het is waar hoor, mamma had al een naam voor je geboorte bedacht. Je had eigenlijk Anja moeten heten. Vraag maar aan Mamma als je me niet gelooft!
Ze gooide de deur open en trok me mee en riep: Kijk eens mam, hier is Anja, is ze niet lief.
Mijn ouder bleven doodstil zitten en toen ik mijn moeders ogen zag wist ik dat het waar was. Het leek een eeuwigheid te duren voor mijn vader ons de zitkamer uitjoeg, maar het hele optreden duurde hooguit een paar minuten.
Yil
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Yil »

Hoi Anja,

Mooi verhaal en een lieve zus heb je.

Liefs Yildiz
Anja Kok schreef:Bij mij kwam het door mijn 5 jaar oudere zus.
Ik was 6 of 7 toen ze me meenam naar haar kamer. Dat was wel een beetje raar, want dat deed ze nooit, maar ik vond het wel bijzonder zoveel privé aandacht van grote zus. Ze begon me uit te kleden, ik schaamde me een beetje, maar het was ook heel intiem. Ze trok me een hemdje aan en een onderbroekje en pakte de Mexicaanse rok, die ze van mijn tante had gekregen toen die even bij ons was. Ik had die rok altijd al magisch mooi gevonden en was heimelijk jaloers toen ze hem kreeg. De marionet, een Mexicaan met een pistooltje, die ik gekregen had, zei me niks . De rok was rood bovenaan en dan groen, met een blauwe rand aan de onderkant. De stof glansde schitterend met beestjes erop genaaid van stro, een zeester, lama en ook schelpjes. Ik kon er niet afblijven en bleef er betoverd aan frunniken. Ze deed er een wit bloesje bij. Haar schoenen waren mij te groot en het blosje en de rok ook, maar met een veiligheidsspeld maakte ze het op maat. Ze deed me een hoofddoekje om en op blote voeten nam ze me mee naar beneden. Mijn vader en moeder zaten in de zitkamer. Ik durfde niet naar binnen, toen zei ze:
Wist je dat je eigenlijk een meisje had moeten zijn!
Nietes!
Het is waar hoor, mamma had al een naam voor je geboorte bedacht. Je had eigenlijk Anja moeten heten. Vraag maar aan Mamma als je me niet gelooft!
Ze gooide de deur open en trok me mee en riep: Kijk eens mam, hier is Anja, is ze niet lief.
Mijn ouder bleven doodstil zitten en toen ik mijn moeders ogen zag wist ik dat het waar was. Het leek een eeuwigheid te duren voor mijn vader ons de zitkamer uitjoeg, maar het hele optreden duurde hooguit een paar minuten.
Anja Kok
dagelijks aanwezig

Bericht door Anja Kok »

Lieve Yildiz, het verhaal is niet zo mooi als het lijkt, want mijn zusters motief was bepaald niet die van een lieve zus bleek al snel. Haar motief was simpel jaloezie, zij duldt geen andere vrouw naast zich, nog steeds niet. Elke vrouw is een bedreiging en een rivale en ze schuwt geen middelen om haar positie te behouden. Vriendinnen heeft ze dan ook niet, ze is een echte ras bitch. Daardoor ontstond er een heimelijke competitie tussen ons. Ze was niet onknap, en maakte gebruik van alle middelen die een vrouw tot beschikking staan.Die competitie had dan ook tot gevolg dat ik alles wat zij deed van een petticoat tot hotpants met musketierslaarzen, van pruiken tot haarstukjes tot make up aantrok en gebruikte zodra ze zich erin vertoond had en mij dan vergeleek met haar, een soort spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie is het meest begeerlijk, wie scoort het hoogst in de rangorde. Dit gedoe komt wel vaker voor onder vrouwen.
Ik heb dan ook geen problemen met eyeliner op doen of dat soort dingen. Later ging ze ook nog werken in het confectiecentrum, daar organiseerde ze modeshows voor klanten en mocht ze daarna dingen lenen uit de collectie, het moest wel gestoomd terug. Zij woonde op kamers, maar kwam in de weekenden naar huis om uit te gaan. Dus voordat het weer terugging kon ik me eraan vergrijpen. Later heb ik een eigen stijl ontwikkeld, los van haar, maar tot mijn achttiende had ik letterlijk een dag en een nachtleven en wallen onder mijn ogen, maar daar heb je concealers voor, toch!
gerdaatje
dagelijks aanwezig

Bericht door gerdaatje »

Hmmm, in de pubertijd de panties van m'n moeder, van lieverlee meer.
Al eerder jaloezie op meisjes, waarom wist ik niet.
Nu wel.
Yil
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Yil »

Lieve Anja,
Het is wat. Als je het zo nu leest denk je ooo wat een bitch is het.
Ik heb geen zus gehad die jaloers was maar was jaloers op haar.
Wist niet dat er een rangorde was onder de vrouwen.
Wie mooiers is of zich zelf mooier vind?
gerdaatje
dagelijks aanwezig

Bericht door gerdaatje »

Net als de pikorde bij mannen. :D
Yil
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Yil »

gerdaatje schreef:Net als de pikorde bij mannen. :D
Dus bij de vrouwen is het een soort van kutorde.. :D
gerdaatje
dagelijks aanwezig

Bericht door gerdaatje »

Yep, als je het zo wil stellen, ik denk overigens dat tietorde eerder komt dan..... :D
Plaats reactie