hoe is het begonnen

Algemeen

Moderator: Moderators

Yil
Eredivisie
Contacteer:

Re: hoe is het begonnen

Bericht door Yil »

Wat je wilt, tietorde is ook goed.
Was mij er niet van bewust dat er bij de mannen en vrouwen een rangorde is.
Vallen wij dan daar buiten?
Als ik dan terug denk aan mijn jeugd. Om aan deze topic te houden "Hoe is het begonnen". Bevond ik mij op de laagste plek van de rangorde van de jongens. Of hoorde er eigenlijk niet bij.
gerdaatje
dagelijks aanwezig

Bericht door gerdaatje »

Gelijk bij mij, hoorde nergens bij.......
Achteraf dus wel verklaarbaar.
Sofia
ff weer wat posten

Bericht door Sofia »

Ik heb eigenlijk geen idee hoe het begonnen is. Dat van die rangorde geldt voor mij ook wel, al was dit tot aan de brugklas. Daarna is het zich langzaam gaan omdraaien. Ik denk wel dat je gewoon met sommige dingen al in je geboren wordt, en bij mij is denk ik sofia er 1 van. Althans ik kan het verder niet echt herleiden.
Ivonne83
is nieuw hier

Bericht door Ivonne83 »

Bij mij is het begonnen door mijn 3 jaar oudere zus. Vanaf mijn 14e leende ik haar kleren als zij naar school/werk was. Dit ging door tot ze uit huis ging en vanaf daar is het doorgegroeid.

Ivonne
Anja Kok
dagelijks aanwezig

Bericht door Anja Kok »

De rangorde bij vrouwen is gebaseerd op wie het meest begeerlijk is, die maakt de meeste kans op de huwelijksmarkt en kan voorwaarden stellen. Je kent toch ook wel de lelijke en knappe vriendin constructie. Vrouwen kijken naar het uiterlijk onderling, veel harder dan mannen dat ooit zouden doen. Ga maar eens op een schoolplein tussen de moeders staan, niets ontgaat ze. Meestal is het dan ook een vrouw die anderen op een transgender wijst. Vrouwen zijn niet alleen maar mooi en lief en kwetsbaar, ze zijn net als jij en ik en hebben ook een ego en behoefte aan controle en macht. Bij mannen loopt dat een beetje anders, maar een beetje vrouw weet dat vaak in haar voordeel te gebruiken.
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Een neef van me heeft me onlangs via internet gevonden....in de afgelopen 27 jaren hebben we ons maar twee keer ontmoet....een keer in 1992 toen hij mij bezocht in NL en een keer in 2000 of zo, maar daar alleen heel ff toen ik voor het laatst in mijn ouderlijk huis was....

....ik was toen in de tienerjaren altijd zijn grote voorbeeld in de gothic-subcultuur....hij ging er ook heel wat jaren in op....

....nu weet hij dus pas een week of twee, dat ik verandert ben, het is uitermate spannend voor ons allebei elkaars verhaal te horen....hij snapde en accepteerde het meteen, dat ik van man naar vrouw ben verandert....voor mij is het nu ook 'n beetje een reis naar mijn eigen verleden en het is leuk, daar nu een reiziger erbij te hebben....en ja, het is ook leuk al zijn vragen te kunnen beantwoorden, hij stelt ze namelijk op een bepaald manier, hoe andere het niet zouden doen....

....hij is trouwens in de jeugdzorg beland en ik denk, dat ik heel veel voor hem kan betekenen voor zijn eigen inzicht....hij is trouwens sowieso altijd al een heel open mind persoon geweest....

groetjes uit Livorno

Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Plaats reactie