benen

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Dorothy
ForumFan

Re: benen

Bericht door Dorothy »

Irene schreef:(tenzij je met stoppeltjes gaat lopen misschien :-) )
Dat zou wel eens kunnen kloppen.
Het was in de zomer en ik had een overhemd met een nogal wijde kraag aan. Ik kreeg toen van een collega de opmerking dat ik wel erg korte borstharen had. Gewoon gladgeschoren was het zeer zeker niet opgevallen.
A candle loses nothing by lighting another candle.
angelique150
ff weer wat posten

Bericht door angelique150 »

Irene schreef:(tenzij je met stoppeltjes gaat lopen misschien :-) )

Dorothy schreef
Dat zou wel eens kunnen kloppen.
Het was in de zomer en ik had een overhemd met een nogal wijde kraag aan. Ik kreeg toen van een collega de opmerking dat ik wel erg korte borstharen had. Gewoon gladgeschoren was het zeer zeker niet opgevallen.

dat heb je wel mooi goed dorothy

als je dat een paar dagen vergeet valt het meteen op ,ik ben daar iedere 2 dagen een 20a30 minuten mee zoet om het even netjes te houden .benen kan je nog enig sinds verstoppen maar je borst met een leuk shirt niet .

blijf je wel bezig hihihihihi

angelique150
EvaLvanE
ForumFan
Contacteer:

Bericht door EvaLvanE »

Er is nog iets naars met stoppeltjes op je benen. Soms wil je wel eens een jurkje van delicate stof dragen. Bij sommigen zal het een dag duren, bij anderen een aantal uren, maar op een zeker moment merk je dat je jurkje aan je benen gaat kleven als aan schuurpapier. Het beweegt niet meer soepel met je mee.
Die ontdekking was indertijd voor mij een reden om een epilator te gaan gebruiken. De eerste tijd was naar. Echt naar, maar zelfs in die eerste periode merkte ik dat haartjes niet als micro-boomstammen terugkwamen, maar als nieuwe haartjes met zachte uiteinden.
Wel een verschil, en dat gaf me de moed door te gaan met epileren.
Erger u niet. Verwonder u slechts.
Kiara
ff weer wat posten

Bericht door Kiara »

Ik ben bang dat ik niet kan epileren, ik ben een ontzettend watje wat dat betreft.
Maar IPL is wel een goede optie, maar dat is permanent, en duurt een tijdje voor het effect heeft.
property, person, proud
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Epileren is een kwestie van wennen. Ik doe het zo nu en dan en hou het dan met een mesje bij.

Irene
Kleine stapjes
Kiara
ff weer wat posten

Bericht door Kiara »

Dat zeiden ze ook over wanneer mijn vriend....
Anyway, wennen is niet mijn ding heb ik gemerkt.
Tenminste niet aan pijn, ik schijn snelvurende zenuwen te hebben D:
Maar toch erg bedankt voor de steun. :3
property, person, proud
jessica
is nieuw hier

Bericht door jessica »

Epileren is voor mij de beste optie. Juist omdat er met scheren altijd donkere plekjes zichtbaar blijven waar de haartjes zitten. Na een dag komen de haren weer terug en je benen worden er niet geheel glad door. Met eplileren voorkom je dit probleen wel. De benen voelen geheel glad (geen stoppelig gevoel) en de haren komen minder snel terug. Ik heb een epilator van brauwn en voor mij is deze echt ideaal. Inderdaad is het epileren gevoeliger dan scheren, maar het resultaat is dan ook beter.
KirstenHershe
ForumFan
Contacteer:

Bericht door KirstenHershe »

Je scheert je benen en begeeft je daarmee in het openbaar, wanneer mensen er een opmerking over maken dan heb jij het recht om hierover niks te zeggen, het zijn tenslotte jou benen waarmee jij en jij alleen
doet wat je ermee wil. dus scheren die handel en hoppa...
Um zu wissen, wohin man will, muss man wissen woher man kommt
Zin een fotoshoot? Contacteer me via email of PB!
SeventiesPhotography
Almunyah
is nieuw hier

Bericht door Almunyah »

Dat je aarzelt om de stap van behaarde naar gladde benen te maken kan ik me voorstellen. Zelf dacht ik ook heel erg na over wat anderen daar van zouden denken. Uiteindelijk is de kogel door de kerk gegaan en ben ik mijn benen gaan scheren. In de pakweg 2 jaar dat ik intussen "glad" door het leven ga heb ik geen enkele nare opmerking naar mijn hoofd gekregen.
Als het heet is draag ik (als man) een korte broek; zowel prive als naar mijn werk. Op mijn werk kleed ik me om, want een korte broek kan daar niet. Als al iemand van vrienden, collega's of familie is opgevalllen dat er iets anders aan me was, heeft dat niet tot nare opmerkingen geleid.
Haal gewoon het haar weg en kijk hoe je je erbij voelt. Naar je werk kun je altijd nog een lange broek dragen; prive kun je wennen aan het idee van gladde benen.
pantyboy
ff weer wat posten

Bericht door pantyboy »

Laura-Lee schreef:Hoi allemaal

ik zit met iets verveeld en voor mezelf vind ik het moeilijk om over te beginnen

het gaat over het gewone beenhaar waar iedereen dus mee te kampen heeft. Het probleem is, ik zit een beetje tussen 2 vuren. Momenteel zit Laura nog wat verborgen voor iedereen. Behalve men vriendin uiteraard. Het zit zo, qua werk ben ik installateur in airco en verwarming en met deze hete dagen draag ik graag een korte werkbroek. Aangezien ik me als vrouw erg goed voel wil ik graag mooie benen. Alleen ben ik wat bang voor negatieve reactie. In mijn stad woont er ook een tv en door mijn collegas op het werk, die haar al eens toevallig gezien hebben, werdt ze niet echt leuk behandeld zal ik maar zeggen. In de streek staan de mensen niet echt open ervoor. Daarom die 2 vuren dus. Ik wil thuis er helemaal vrouw uitzien maar dit naar de buitenwereld voorlopig voor mezelf houden. Dit klinkt allemaal mischien wat raar. Daarom dat ik dit een wat moeilijk onderwerp vond om over te spreken. Wat zouden jullie doen? Om bestaat er een mooie tussenweg hiervoor (hele donkere nylons ofzo)?

Groetjes

Laura xxx
dit probleem herken ik helemaal , in de bouw is dat namelijk een probleem ik draag als ik niet aan het werk ben zoveel mogelijk vrouwemkleding maar onder het werk gaat dat gewoon niet
pantyboy
mireille
Eredivisie

Bericht door mireille »

Als ik altijd onder de douche vandaan stapte leek het net alsof ik van die fantasiepanties aanhad. Zo dik zat dat beenhaar erop bij mij. Je weet wel, meer dan 3 panties over elkaar om dat ietwat te verdoezelen. Dus ik zomers zo lopen te gluren naar de benen van andere mannen bij het water. "Zou die ze ook scheren ?". Ik werd steeds comfortabeler met het (ingebeelde) idee dat er wel meer mannen waren met minder haar op de benen. Op een goeie avond heb ik toen het mes erin gezet. stond ik daar ineens met kale benen, wat een shock zeg! een heel raar gezicht. Nu hou ik het lekker bij. Ik was eens op een verjaardag in m'n zwembroek en daar viel het niemand op eigenlijk. Heel maf...
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Ik heb daar ook tijden tegenaan gehikt, maar ik vind het zo smerig dat ik blij ben dat ik daar overheen gestapt ben. Ik heb al best veel opmerkingen gekregen over mijn vrouwelijke haar, maar nog nooit over mijn schone benen. Overigens in zwembroek (topless) op een feestje, moest ik toch maar niet doen.

Irene
Kleine stapjes
Simone make-up
ff weer wat posten

Bericht door Simone make-up »

Je kan ook een dikke panty dragen ( sorry als dat al gezegd is) ... 60 denier zie je geen haartjes meer door, en als je het wel ziet nog een dikke panty erover, soms doe ik 60 denier mat panty + 40 denier steunpanty bij echt zwarte lange haren. (ik doe transformaties)
Dan zie je ze niet meer. Je kan er dan kousen+ jarretels of een leuke fantasie panty, het lijkt dan of je blote gladde benen eronder hebt.

Gewoon doen waar jij je goed bij voelt.. ( dat kan ook zijn gewoon niks aan trekken van je omgeving, of juist wel als dat je beter uitkomt)
Simone make-up
ff weer wat posten

Bericht door Simone make-up »

ze hebben nu ook een aanbieding van 2 x 70 denier mat panty voor 6 euro bij de Hema, s t/m XXL volgens mij, ik heb er meteen een paar pakjes gehaald.
annalisa
dagelijks aanwezig

Bericht door annalisa »

Dag Dame's.
Gewoon lekker scheren of epileren.Overal waar je geen haar wil.Ik scheer mijn hele lichaam al jaren En eigenlijk nog geen commetaar op gehad En zo ja wat dan nog.Je moet toch zelf weten wat jij doet.
Groetjes allemaal van Annalisa
Plaats reactie