Gezocht model voor make-over video
Moderator: Moderators
-
- ff weer wat posten
Gezocht model voor make-over video
Beste trava's,
Ik ben op zoek naar een trava die het leuk zou vinden om op mijn site te staan met een video van de transformatie. Je komt met je gezicht als man ook in beeld !
Dit zodat de bezoeker van de site kan zien hoe je eruit ziet voor - tijdens - en na de make-over.
Je krijgt een video mee van je transformatie en een gratis make-up en foto sessie. Neem aub contact op via de site en vermeld: "video model" in je bericht.
Het is voor mijn website : www.tvgirlfriends.nl
Overigens ben ik op zoek naar een doorsnee man, dus reageer gerust contact op ongeacht je leeftijd, uiterlijk etc.
Ik hoor graag van je,
groetjes en Liefs
Simone
Ik ben op zoek naar een trava die het leuk zou vinden om op mijn site te staan met een video van de transformatie. Je komt met je gezicht als man ook in beeld !
Dit zodat de bezoeker van de site kan zien hoe je eruit ziet voor - tijdens - en na de make-over.
Je krijgt een video mee van je transformatie en een gratis make-up en foto sessie. Neem aub contact op via de site en vermeld: "video model" in je bericht.
Het is voor mijn website : www.tvgirlfriends.nl
Overigens ben ik op zoek naar een doorsnee man, dus reageer gerust contact op ongeacht je leeftijd, uiterlijk etc.
Ik hoor graag van je,
groetjes en Liefs
Simone
Re: Gezocht model voor make-over video
Zou wel handig zijn om te vermelden waar je woont.
Groetjes Bea.
Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
-
- ff weer wat posten
Inderdaad Bea dat is wel handig, dank je voor het opmerken.
Het is in Amsterdam, west.
Het is in Amsterdam, west.
-
- ff weer wat posten
Up ^
Ik ben nog steeds op zoek !
Ik ben nog steeds op zoek !
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
Begrijp wel, dat de meeste travestieten niet graag willen dat mensen weten dat ze travestiet zijn, en de meeste transseksuelen of transgenders niet in een mannelijk hoedanigheid gezien willen worden.
Je zult dus geduld moeten hebben.
Je zult dus geduld moeten hebben.
If all else fails, buy new shoes
-
- ff weer wat posten
Dat snap ik heel goed en ik heb geduld maar af en toe even roepen helpt misschien ook
Het enige wat ik strakjes wil is onopvallend over straat.
En niet als travestiet, maar als vrouw.
Het verschil misschien, een travestiet staat voor de spiegel en ziet een vrouw, een transseksueel staat voor de spiegel en ziet de (voormalig) man.
En niet als travestiet, maar als vrouw.
Het verschil misschien, een travestiet staat voor de spiegel en ziet een vrouw, een transseksueel staat voor de spiegel en ziet de (voormalig) man.
-
- ff weer wat posten
Snap ik Gerda, maar ik ben dan ook echt op zoek naar een travestiet, een man die zich af en toe als vrouw kleed.
Voor een TG zou het beledigend zijn te vragen binnen te komen als man,, want dat zijn ze niet, van binnen of van buiten, dat maakt niet uit.
Het zou voor trava's leuk zijn om een filmpje te zien van een normale man die getransformeerd word tot mooie vrouw, ik denk dat dat meer inspireert dan alleen de foto's van na de transformaties, vandaar het idee om een filmpje te maken.
Voor een TG zou het beledigend zijn te vragen binnen te komen als man,, want dat zijn ze niet, van binnen of van buiten, dat maakt niet uit.
Het zou voor trava's leuk zijn om een filmpje te zien van een normale man die getransformeerd word tot mooie vrouw, ik denk dat dat meer inspireert dan alleen de foto's van na de transformaties, vandaar het idee om een filmpje te maken.
Yep, aan mij heb je dus niets.....
Ik ben geen travestiet, maar het lijkt me best grappig om hieraan mee te werken. Zou je me meer informatie willen geven wat je van me verwacht, wat je allemaal van plan bent te gaan doen in de metamorfose enz. Zag jouw bericht toen ik op google rondsnuffelde op zoek naar modellen....
hallo ik wil wel meewerken aan deze reportage van smorgens tot snachts ben 55 jaar en al 48 jaar kleed ik mezelf om.
ik wil geen vrouw zijn maar het gaat me echt om de kleding het zit zo lekker ben wel bi denk ik .
heb het nog nooit gedaan met een man maar ik denk dat dit misschien nog wel eens gaat gebeuren.
maar zo"n make-over video lijkt me vreselijk gaaf om aan mee tewerken.
ik hoor van je [hoop ik] vrgr lia[rob]
ik wil geen vrouw zijn maar het gaat me echt om de kleding het zit zo lekker ben wel bi denk ik .
heb het nog nooit gedaan met een man maar ik denk dat dit misschien nog wel eens gaat gebeuren.
maar zo"n make-over video lijkt me vreselijk gaaf om aan mee tewerken.
ik hoor van je [hoop ik] vrgr lia[rob]
-
- ff weer wat posten
Bedankt voor jullie reacties, maar ik heb inmiddels al iemand gevonden voor de video.
Mocht je nog interesse hebben in een make-over kan je natuurlijk altijd een afspraak maken.
Mocht je nog interesse hebben in een make-over kan je natuurlijk altijd een afspraak maken.
-
- ff weer wat posten
Hier mag een slotje op mods
Bedankt allemaal!
Bedankt allemaal!