Make-up service and more..

Alles wat je kwijt wilt of zoekt plaats je hier

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Simone make-up
ff weer wat posten

Make-up service and more..

Bericht door Simone make-up »

Ik begin per 1 juli een service voor trava's die het volgende omvat:

(Alles behalve make-up is optioneel.)
make-up
foto's
hapje, drankje thuis of uit
winkelen
uitgaan

Ik ben een liefhebster van trava's maar vraag toch een vergoeding aangezien ik wil investeren in make-up, pruiken, korsetten ea.
Ik heb uiteraard al geinvesteerd in goede trava make-up en een leuk hoekje van mijn gezellige huisje ingericht als make-up/foto en omkleed studio.

Mijn ervaring heb ik opgedaan in het dagelijks leven, wellicht komt hier in de nabije toekomst een degelijke opleiding visagie bij.

*** Links verwijderd, zie reglement ***
Simone make-up
ff weer wat posten

Re: Make-up service and more..

De mooie nieuwe foto's van de make-over sessies met tv Maxine staan inmiddels ook op de site.
yeah !! kom dat zien !! :D
*** Links verwijderd, zie reglement ***
Simone make-up
ff weer wat posten

Re: Update & op zoek naar MODEL

Even een update...

In mijn eerste post schreef ik dat alles optioneel is behalve de make-up, dat heb ik veranderd want zo werkt het niet altijd.
Het is ook mogelijk om gewoon langs te komen als man, geen make-up te laten doen en bijv. te gaan winkelen of gewoon even praten, enz.

Ik wilde jullie ook even wijzen op de nieuwe foto - gallery op mijn site : *** Links verwijderd, zie reglement ***
Hier kan je enkele van de vriendinnen van Tvgirlfriends bewonderen na hun make-over.
Niet iedereen wil graag op de site met haar foto's dus het is alleen op jou verzoek dat ik de foto's plaats !

LET OP:
Ik ben op zoek naar een trava die het leuk zou vinden om op mijn site te staan met een video van de transformatie. Je komt met je gezicht als man ook in beeld !
Dit zodat de bezoeker van de site kan zien hoe je eruit ziet voor - tijdens - en na de make-over.
Je krijgt een video mee van je transformatie en een gratis make-up en foto sessie. Neem aub contact op via de site en vermeld: "video model" in je bericht.

Bedankt voor het lezen en eventueel je reacties,
Liefs van Simone.
Simone make-up
ff weer wat posten

Re: Make-up service and more..

Ik ben inmiddels niet meer op zoek naar een model voor de video, bedankt allemaal voor de reacties in mijn mail.
Plaats reactie