kleding kopen in buitenland

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Plaats reactie
sandra-kim
is nieuw hier

kleding kopen in buitenland

Bericht door sandra-kim »

Hoi,

wie heeft ervaring met het kopen van kleding in het buitenland , en dan het laten opsturen/ inklaren en eventueel btw etc betalen?
Heb namelijk in een ebay winkel een hele leuke jas gezien die ik graag wil ( was altijd al op zoek naar een betaalbare bont jasje )

http://www.ebay.com/itm/New-Hooded-Coff ... 19d792d8ca" onclick="window.open(this.href);return false;
Sandy
dagelijks aanwezig

Re: kleding kopen in buitenland

Bericht door Sandy »

Ik heb nog nooit kleding gekocht op eBay, maar wel genoeg andere dingen. En nog nooit problemen gehad.
Mijn broertje heeft wel een keer gehad dat hij het artikel niet heeft ontvangen, en toen netjes het geld van PayPal terug gehad.
Ik zou er zelf geen angst voor hebben om het jasje te kopen :-)

Liefs, Sandy
sandrinnetv
is nieuw hier

Re: kleding kopen in buitenland

Bericht door sandrinnetv »

Hallo. ik kocht reeds wat kleren op Ebay.de. Grote keuze, maar je moet wel wat opletten van de maat. Goed meten en altijd de site controleren welke maat tabel ze gebruiken. Een 40 in duitsland is geen 40 in frankrijk of nederland. Heb er nog geen problemen mee gehad en veel afzenders sturen je goederen op in een anonieme verpakking. Alleen DHL kan een probleem zijn zij leveren overdag en dat is een probleem als je moet werken. Groetjes San.
Plaats reactie