Damesschoenen maat 43 in noord-Brabant of Limburg
Moderator: Moderators
Damesschoenen maat 43 in noord-Brabant of Limburg
Ik ben binnenkort voor mijn werk in Noord-Brabant en Limburg. Ik heb dan wat tijd over en zou die heel graag besteden aan het kopen van en of meer paren damesschoenen (geen hoge hakken, maar lekker gewoon en charmant). Weet iemand een adres daarvoor in die omgeving? Ik zie alleen maar in Amsterdam twee winkels.
Voor mij is travestie de vrije expressie van mijn diepste identiteit!
Re: Damesschoenen maat 43 in noord-Brabant of Limburg
Oh ja, ik heb dus maat 43 en soms iets groter.
Het is inderdaad wat vreemd waarom veel webshops waar ze schoenen verkopen niet hoger gaan dan maat 42. Ik zelf heb mijn maat 44 dames sneakers gekocht bij "Van Haren" door gewoon de winkel binnen te stappen, in plaats van te zoeken via internet. Deze winkel zit als het goed is ook in Amsterdam.
Nog een linkje naar het model sneaker met maat 44 die ik dus gekocht heb: (de webshop gaat tot maat 42, maar in de winkel zelf hadden ze dus ook maat 44).
http://www.vanharen.nl/NL/nl/shop/home- ... s-schoenen
Nog een linkje naar het model sneaker met maat 44 die ik dus gekocht heb: (de webshop gaat tot maat 42, maar in de winkel zelf hadden ze dus ook maat 44).
http://www.vanharen.nl/NL/nl/shop/home- ... s-schoenen
Dankjewel Cheaftac,
Ik ga daar zeker kijken. Ze zitten ook in Noord-Brabant en Limburg.
Als iemand nog een soort speciaalzaak weet in een van die provincies, hou ik me aanbevolen.
Ik ga daar zeker kijken. Ze zitten ook in Noord-Brabant en Limburg.
Als iemand nog een soort speciaalzaak weet in een van die provincies, hou ik me aanbevolen.
- Irene
- ForumDiva 3000
- Contacteer:
In Tilburg zit (zat) een schoenenzaak die alleen grote damesmaten en kleine herenmaten verkocht, aangezien ik daar niet op aangewezen ben (gelukkig) weet ik niet precies hoe die heet
Kleine stapjes
- Irene
- ForumDiva 3000
- Contacteer:
Ik ben er gisteren toevallig even langsgelopen de winkel heet shoes2go en zit aan de schouwburgpromenade: ze hebben herenschoenen maat 38-50
en damesschoenen maat 33-45
en damesschoenen maat 33-45
Kleine stapjes
http://www.beurskens-schoenmode.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; zit in Beek in Limburg
Hartelijk dank voor jullie fantastische reacties!
Dankzij de tip over Tilburg heb ik bij Shoes2go heerlijk schoenen kunnen passen in een bijzonder relaxte sfeer dankzij de verkoper, waarvoor mijn complimenten! Een hele goede tip op de schouwburgring 133..
Ik ben nu in het gelukkige bezit van een paar zeer chique laarsjes en een verrukkelijk paar zomerschoentjes. Ik ben de koningin te rijk!!! Ze zitten ook gewoon heel lekker en ze geven me dat mooie supervrouwelijke gevoel.
Dankzij de tip over Tilburg heb ik bij Shoes2go heerlijk schoenen kunnen passen in een bijzonder relaxte sfeer dankzij de verkoper, waarvoor mijn complimenten! Een hele goede tip op de schouwburgring 133..
Ik ben nu in het gelukkige bezit van een paar zeer chique laarsjes en een verrukkelijk paar zomerschoentjes. Ik ben de koningin te rijk!!! Ze zitten ook gewoon heel lekker en ze geven me dat mooie supervrouwelijke gevoel.
- Irene
- ForumDiva 3000
- Contacteer:
Blij te horen dat ik mijn steentje heb kunnen bijdragen
Kleine stapjes