TIP oorbellen

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
martine
daar ben ik weer
Berichten: 19
Lid geworden op: zo mar 03, 2013 21:14
Locatie: Net over de grens in Duitsland bij Emmen

TIP oorbellen

Bericht door martine »

Hoi,

Ik heb een site gevonden waar je oorbellen met clips (geen gaatjes nodig), haakjes of stekers kan kopen.
En heel goedkoop : kiewie.nl en nee ik heb er geen banden mee.. :D
delpiet
daar ben ik weer
Berichten: 13
Lid geworden op: di nov 25, 2008 10:17

Re: TIP oorbellen

Bericht door delpiet »

Het heeft mij ook even tegen gehouden maar neem gewoon echte oorgaatjes, bijna niemand kraait er naar...
Have
is nieuw hier
Berichten: 6
Lid geworden op: vr sep 07, 2012 17:08

Re: TIP oorbellen

Bericht door Have »

Gewoon gaatjes nemen is veel beter, zoals Delpiet al zegt, er wordt nog maar weinig vreemd naar gekeken, alleen als je als man zijnde grotere exemplaren gaat dragen dan zie je nog wel eens vreemde blikken.
Gebruikersavatar
jolanda_trav
ff weer wat posten
Berichten: 33
Lid geworden op: do mei 29, 2008 9:16
Locatie: Gelderland
Contacteer:

Re: TIP oorbellen

Bericht door jolanda_trav »

Als gaatjes een no-go is (ja dat kan) dan is dit een aanrader: http://www.cliptomania.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
123Petra
is nieuw hier
Berichten: 2
Lid geworden op: ma aug 05, 2013 11:36

Re: TIP oorbellen

Bericht door 123Petra »

Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat je er zelf meer aan denkt dan anderen. En als anderen het zien dan krijg je alleen maar positieve reakties: Had ik niet van jou gedacht, verwacht maar het staat je goed. Vooral als je bij de kleinere, decente stekkertjes blijft. En - als je partner het ermee eens is - kun je ook nog zeggen dat het van een verloren weddenschap komt.

Overigens als het door je beroep niet mag, dan is de vakantie periode ideaal: op dag 1 laten schieten en kort voor je naar je werk moet de eerste stekkertjes eruit halen. Dan een paar weken lang alleen s nachts en in het weekend de stekkertjes weer in doen. Na een paar weken is alles mooi vergroeid en heb je 2 gaatjes voor de rest van je leven. Wel af en toe een oorbel dragen voordat ze dicht groeien. En groeien ze dicht dan zijn ze vaak met een beetje moete weer open te maken.

Succes!

ps. ben inmiddels al op 2x2 gekomen en dat is voor mij genoeg. Zou graag een stekkertje in mijn neusvleugel willen, maar die groeien heel snel weer dicht.
Have
is nieuw hier
Berichten: 6
Lid geworden op: vr sep 07, 2012 17:08

Re: TIP oorbellen

Bericht door Have »

Uiteindelijk beginnen de meesten door zelf een beetje uit te proberen met oorbellen volgens mij. Heb ooit alleen de eerste laten zetten en de rest er uiteindelijk zelf bij gezet. Ik heb datzelfde probleem dat ik ze niet overdag kan dragen, dus zet ook vaak in vakanties extra exemplaren. Ik moet alleen uitkijken dat ik niet te ver ga en steeds meer en meer ga zetten. Zit nu op 6 gaatjes, 3 beneden rechts, 2 beneden links en links bovenin het kraakbeen en er zullen er vast nog wel bijkomen, heb er in het verleden ooit al 9 gehad maar heb er redelijk wat dicht laten groeien omdat het toch wat teveel op ging vallen. Een neusbelletje heb ik ook al eens uitgeprobeerd, maar ook die is inmiddels dicht gegroeid, maar staat nog wel op mijn verlanglijstje om ooit weer te hebben. Iemand ervaring daarmee die ook ze niet in het dagelijks leven kan dragen?
hester

Re: TIP oorbellen

Bericht door hester »

Ik heb al jaren gaatjes in beide oren dus in elke oorlel een. Eigenlijk zegt er nooit iemand wat van. Af en toe krijg ik er wel eens een opmerking over zo van; 'hee heb jij ooit oorbellen gedragen, daar ben je geen type voor. Verder zie je wel dat mensen naar mijn oren kijken maar niets zeggen. De gaatjes vallen ook niet zo op.
Voor mij was het ook een lastige situatie want oorbellen voor een man is toch wel een beetje ordinair in mijn omgeving. Clipoorbellen is voor mij nooit een optie geweest want ik wilde alleen maar oorbellen waarvoor je gaatjes moest hebben (deze zijn bovendien veel mooier) Die heb ik dan ook stiekem gekweekt al meer dan 20 jaar geleden. In het begin liep ik rond met rode korstjes op mijn oorlellen want ik kon ze niet elke dag dragen. Na verloop van tijd waren de wondjes genezen en kan ik oorbellen dragen wanneer ik zin heb.
Plaats reactie