wanneer begon het

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
cross15
is nieuw hier

wanneer begon het

Bericht door cross15 »

hallo,

ik zou eens willen weten waneer jule begonnen met je te hullen in vrouwenkledij en hoe julie er dan aan de kleren kwamen.

want het is moelijk voor mij om kmeren te vinden
Sandy
dagelijks aanwezig

Re: wanneer begon het

Bericht door Sandy »

Het is echt niet moeilijk om aan kleding te komen hoor. Winkels vol!
Er zijn bergen jongens/mannen die een jurkje kopen voor hun vriendin/man. Dat is niet vreemd.
Wat misschien wel vreemd voor je is is om te gaan passen.
Zelf ben ik begonnen met een jurkje die ik afgeprijsd voor een paar euro vond. Zowel in de lengte als de breedte is hij elastisch, dus past vrijwel altijd. Mede met behulp van dat jurkje ben ik mij gevoelens gaan ontdekken (7,50 euro voor betaald, maar uiteindelijk onbetaalbaar geworden, hihi).
Zoek gewoon een drukke of grote winkel uit waar niet direct een verkoopster naast je staat en zoek iets leuks uit voor weinig geld. De uitverkoop loopt momenteel ten einde, maar met een beetje zoeken vind je juist nu gigantische afprijzingen.
Tara
dagelijks aanwezig

Re: wanneer begon het

Bericht door Tara »

Toen ik ca. 6 jaar was (toen al, dus), wist ik wel eens wat te lenen uit de kast van mijn mammie.
Verder was Vroeger nogal lastig.
Nog op school.
Alleen wat zakgeld.
Geen internet.
Dus de prooi was "De zak van Max" (er is vast wel iemand die dat nog kent).
Ook bij familie stond er wel eens een zak met kleding die weg moest.
De kunst was het transport en de opslag goed te regelen.
Ik had een zolderkamer en boven op de dakkapel kon ik prima plastic zakken kwijt (wel heel goed ingepakt en verzwaard om wegwaaien te voorkomen)
Een tweede plek was de ruimte onder mijn kledingkast met foute kleding (hoe toepasselijk).
Tegenwoordig is het vrij makkelijk.
Internet is een snoepwinkel en laten bezorgen (b.v. bij een Kiala-fhaalpunt) of ophalen bij een filiaal van de betreffende winkel is makkelijk.
Maten uitzoeken is ook vrij makkelijk en ruilen kan altijd nog.
Natuurlijk is het ook makkelijk om een verhaaltje te verzinnen (verkleedpartij o.i.d.?) en dus gewoon kopen.
En voor wie echt durft: gewoon gaan en kopen en desnoods je verhaal vertellen.

Succes.
De wereld is toch plat.
Te veel mensen vallen er van af.
Plaats reactie