Hoe en met wat je baardgroei het beste camoufleren

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Heidii
ff weer wat posten

Bericht door Heidii »

Jullie hebben maar geluk dat je het met een pincet af kan. Mijn baardgroei is zo dicht en hevig dat het me zelfs met de Ben Nye producten nog de grootste moeite kost om tot een enigszins toonbaar resultaat te komen. En dan nog blijf ik een donkere waas zien. De houdbaarheid is dan ook maar een aantal uren: tot de baardharen er weer door groeien.
~Hay-di
Joyy
Forumdiva

Bericht door Joyy »

ga je toch laseren? :wink:
Bea-Smit.
Forumdiva

Bericht door Bea-Smit. »

Ja Joyy, als je de mogelijkheid hebt om te laseren dan is dat de beste manier.
Maar uiteraard zijn er, die een dikke baard groei hebben, maar het niet kunnen maken ten opzichte van hun gezinssituatie om zoveel geld uit te geven voor laseren. Voor die personen is een goede alternatief ook belangrijk. En dat zijn dan de Ben Nye produkten.

Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
San10
dagelijks aanwezig

Bericht door San10 »

4 jaar epileren laseren epilight en weet ik veel heeft nauwelijks iets bijgezet; baard is zwaarder als die van lubbers
Ik droom, dus ik ben.
Bea-Smit.
Forumdiva

Bericht door Bea-Smit. »

Bij mij werkt de smath-puls laser licht behandeling erg goed op de gepigmenteerde haren, zodat ik daar na 4 behandelingen al ruim 75 % kwijt ben. Maar de grijze haren worden wel zachter maar die blijven wel aanwezig. Voor de baardschaduw is dat niet zo erg, maar die zal ik op een andere manier weg moeten laten halen of altijd scheren.

Groetjes Bea.
ik ben hier niet meer
Forumdiva

Bericht door ik ben hier niet meer »

Bea,

er zijn steeds meer laser en licht methodes in de markt om bv ook grijze haartjes weg te krijgen, en anders blijft altijd nog de oudere oplossing aanwezigen, elektrische epilatie. Na een aantal keer zijn ze ook weg, en als het niet om zo heel veel haren gaat, hoeft dat ook niet zo veel te kosten.
Bea-Smit.
Forumdiva

Bericht door Bea-Smit. »

Hoi Nannette,
helaas was de helft van het baardhaar al grijs toen ik begon. Wel worden de grijzen zachter en ik zit nog niet op de helft van de behandelingen. Dus misschien....
Anders zal ik een ander methode moeten zoeken voor de grijze haren. maar welke!!!!!

Groetjes Bea.
Kay
daar ben ik weer

Re: Hoe en met wat je baardgroei het beste camoufleren

Bericht door Kay »

Ik gebruik dus ook een pincet ! Werkt goed als je het een beetje lang laat groeien, met tussenpozen dus. Eerste keer en met korte haren is pijnlijker. Nu gaat het best goed maar bovenlip zo onder de neus is even doorbijten. Bedankt voor de waarschuwing over onderhuids litteken weefsel, Jovy, daar had ik nooit aan gedacht. Weet wel dat ik paar weken niet moet epileren voor het laseren, las ik. Ik overweeg ook te laseren..
Charlotte C
ff weer wat posten

Bericht door Charlotte C »

Ik boek op zich redelijk goede resultaten met de coverstick van kruidvat en de foundation van hema, al ben ik zelf nog altijd wel op zoek naar verbetering, want verbetering kan nooit kwaad. Als streven naar perfectie een misdaad is dan pleit ik schuldig :wink: (hoewel niemand perfect is en ik ook niet de illusie heb het te zijn en/of te worden).

Groetjes,

Charlote C
mireille
Eredivisie

Bericht door mireille »

Investeren in een goede "blue neutralizer" is geen slecht idee. Loop eens binnen bij een theater makeup winkel, zoals de backstage aan de rozengracht in Amsterdam zodat ze je kunnen adviseren over de juiste kleur. (ze kennen ons soort mensen daar wel, dus doen er ook helemaal niet gek over). Ik gebruik zelf de blue neutralizers van makeup studio en visign.
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Sandy
dagelijks aanwezig

Bericht door Sandy »

Ook ik gebruik de Neutralizer van Make Up Studio.
Gelukkig vond ik een partijtje van 10 stuks via Marktplaats, maar ik vind de winkelprijs best wel hoog daarvan.
Pasgeleden heb ik een potje Camouflage van Catrice gekocht bij de Kruivat, en ik merk niet echt verschil.
De prijs daarvan is 2,99 euro.

Lfs, Sandy
Charlotte C
ff weer wat posten

Bericht door Charlotte C »

Is het mogelijk om een foto van het potje te plaatsen, want een goedkope blue neutralizer is op zich geen overbodige luxe. En om dan zeker te weten dat ik bij de kruidvat het goede heb. want de coverstick pakt wel veel maar niet alles.

Charlotte C
Plaats reactie