Wanneer heb je de juiste maat?
Moderator: Moderators
Wanneer heb je de juiste maat?
Ik ben van plan om via Marktplaats een leuk (leren) rokje te kopen. Het vreemde is dat sommige rokjes in maat 42 mij vaak goed passen. De andere keer moet ik maat 44 hebben en soms past maat 40 mij ook. Het ligt ongetwijfeld aan de fabrikant. De taillemaat is uiteraard het meest van belang. Wel jammer overigens dat niet alle rokjes zo mooi staan als bij vrouwen. Jammer dat we geen heupen hebben.
Re: Wanneer heb je de juiste maat?
Wat dacht je van pads voor je heupen? Net als je broekjes hebt voor je billen, heb je ook heup-pads. Je kunt met de juiste foundation op deze manier je figuur meer vervrouwelijken. Op internet kun je ook filmpjes vinden hoe je ook zelf broekjes en dergelijke kunt fabriceren. Kortom nog meer mogelijkheden om je geld aan kwijt te raken als parttime vrouw, want natuurlijk kun je alles ook kopen. Badpakken bijvoorbeeld waarin jij op je voordeligst bent en nog veel meer.
Een paar weken geleden ging het weer mis. Ik kocht een leuk leren rokje op MP in mijn maat (dacht ik) bleek het totaal niet te passen. Er stond maat 42 in maar het was maat 38 . Veel te klein dus. Ik probeer nog meer kilootjes kwijt te raken zodat ik straks maat 38 of 40 zou kunnen dragen. Het blijft dus toch wel oppassen als je iets koopt wat je vooraf niet hebt gepast. De maten in dameskleding schelen per fabrikant blijkbaar.
Hallo hester dat zelfde probleem had ik met kleding uit China maar je moet maar zo denken dat je zo een lekker sexie figuur krijgt hierdoor ik ben zelf ook aan het afvallen en met het corset begin ik al een zandloper figuur te krijgen heerlijk en mijn haargroei word ook minder na het epileren en de hop tabletten al met al positief
Alvast een goed uiteinde en een zalig begin
Gr Leontien
Alvast een goed uiteinde en een zalig begin
Gr Leontien
-
- dagelijks aanwezig
Maten?
Kijk bij de postorderbedrijven, die hebben vaak lijstjes.
Maar..... De ene 42 is de andere niet. Elk merk kan verschillen.
Dus via MP of via een webwinkel, het is en blijft bijna altijd een gok.
Kijk bij de postorderbedrijven, die hebben vaak lijstjes.
Maar..... De ene 42 is de andere niet. Elk merk kan verschillen.
Dus via MP of via een webwinkel, het is en blijft bijna altijd een gok.
Kledingmaten is een loterij, vooral als het internationale maten zoals M, L, XL etc.. Dan doet elke fabrikant maar wat.
Als je iets leuks ziet, vraag dan eerst om de werkelijke maten. Ik koop vaak kleding op eBay UK en DE. Daar staan vaak de afmetingen er al bij en de keus aan elegante, mooie kleding in mijn maat (46) is veel groter.
En anders bij een postorderbedrijf: als het niet past, kan je het terugsturen. Of in een fysieke winkel, dat geeft nog de meeste voldoening.
Als je iets leuks ziet, vraag dan eerst om de werkelijke maten. Ik koop vaak kleding op eBay UK en DE. Daar staan vaak de afmetingen er al bij en de keus aan elegante, mooie kleding in mijn maat (46) is veel groter.
En anders bij een postorderbedrijf: als het niet past, kan je het terugsturen. Of in een fysieke winkel, dat geeft nog de meeste voldoening.
A candle loses nothing by lighting another candle.